Uruchomienie nowego kanału sprzedaży, jakim jest telemarketing, daje niewątpliwe i wręcz często natychmiastowe korzyści dla Twojej firmy. Wraz z rozwojem nowego kanału pojawiają się także zagrożenia, których pojawienie się można przewidzieć i należy się na nie przygotować.

Jakie to szanse i zagrożenia? Zapraszam do filmu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży przez telefon, pobierz bezpłatny poradnik „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”


Karol Froń
Karol Froń

Przedsiębiorca, mówca, trener i coach sprzedaży i zarządzania. Od 2007 r. związany z branżą telekomunikacyjną, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, a do dziś aktywnie sprzedaje przez telefon m.in swoje szkolenia i produkty. Jego mottem jest „Do odważnych świat należy” i tego uczy na swoich szkoleniach, webinarach, a także licznych występach na konferencjach w roli prelegenta.

Leave a Reply

Your email address will not be published.