Bezpłatny Poradnik Dla Sprzedawców i Handlowców

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

czyli jak skutecznie sprzedawać przez telefon?

Jak umawiać 7/10 spotkań i dwukrotnie zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe dzięki modelowi O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż?

Dzięki bezpłatnemu poradnikowi dowiesz się m.in:

[Schemat] Na czym konkretnie polega model rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż - dowiesz się jak krok po kroku poprowadzić klienta do finalizacji transakacji,
Jakie są trzy główne problemy większości handlowców, które skutecznie sabotują ich wysiłki oraz zarobki?
[Instrukcja] Jak zrobić piorunujące pierwsze wrażenie na kliencie - znacząco zwiększysz swoje szanse na to, że klient się nie rozłączy i w ogóle będzie chciał z Tobą rozmawiać,
Jak bez wysiłku zaangażować klienta w rozmowę i zbadać jego potrzeby - odkryj na czym naprawdę mu zależy, a będzie Ci łatwiej wzbudzić u niego pragnienie Twojej oferty,
Dlaczego obiekcje klienta nie są problemem - odkryjesz w jaki sposób możesz zacząć wykorzystywać je na swoją korzyść,

O autorze poradnika:

Karol Froń

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych. 

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe. 

Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia i ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami "na zimno"opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych. 

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe. 

Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia i ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami "na zimno"opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."

Czy jesteś gotowy poznać techniki stosowane przez 10% najlepszych sprzedawców i handlowców?

Czy jesteś gotowy poznać techniki stosowane przez 10% najlepszych sprzedawców i handlowców?

Kliknij w przycisk znajdujący się poniżej, aby odebrać swoją kopię poradnika!

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2019

Krok 1 z 2

Na jaki adres e-mail mam wysłać Ci link z dostępem do poradnika!

Cenię sobie Twoją prywatność, dlatego nigdy nikomu nie udostępniam Twoich danych!

Close