Kanał telemarketingu pozwala w krótkim czasie dotrzeć do setek i tysięcy nowych klientów, którzy nigdy nie mieliby szans dowiedzieć się o Twojej firmie, gdyby nie kontakt telefoniczny.

Pozwala on osiągać dużo lepsze konwersje niż kampanie mailowe i może być doskonałym wsparciem dla działów sprzedaży bezpośredniej.

Co jeszcze daje telemarketing? Odpowiedź w nagraniu.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży przez telefon, pobierz bezpłatny poradnik „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”


Karol Froń
Karol Froń

Przedsiębiorca, mówca, trener i coach sprzedaży i zarządzania. Od 2007 r. związany z branżą telekomunikacyjną, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, a do dziś aktywnie sprzedaje przez telefon m.in swoje szkolenia i produkty. Jego mottem jest „Do odważnych świat należy” i tego uczy na swoich szkoleniach, webinarach, a także licznych występach na konferencjach w roli prelegenta.

Leave a Reply

Your email address will not be published.