Cześć, w tym nagraniu pokażę Ci pięć perswazyjnych słów, które w sprzedaży pozwolą Ci kontrolować umysł twojego klienta.

Pierwsze z nich to słowo TY.

Dlaczego słowo TY jest tak potężne? Żeby to zrozumieć, musisz się dowiedzieć, jak funkcjonuje ludzki umysł. Otóż każdy z nas słucha radia o częstotliwości CJZTBM — co ja z tego będę miał… Wszyscy jesteśmy trochę samolubni i interesujemy się tym, co w tym, co słyszymy, jest dla nas, dlaczego powinniśmy się tym zainteresować. Dlatego, kiedy używasz słowa TY klient automatyczny myśli sobie, że w tym, co mówisz, jest coś dla niego.

Wyobraź sobie, że idziesz ulicą i ktoś krzyczy: Hej ty! — Podświadomie odwracasz się, ponieważ myślisz, że mowa właśnie o tobie. To jest właśnie potęga słowa TY. Dlatego w komunikacji sprzedażowej, marketingowej używaj więcej słów TY, TWOJE, MOJE, NASZE, DLA CIEBIE. Dzięki \temu zyskasz większą uwagę klientach i z ochotą będzie śledził to, co dla niego masz.

Słowo numer dwa to słowo BEZPŁATNY.

Ludzie kochają okazje, ludzie kochają rzeczy darmowe. Kiedy czasem idziesz po supermarkecie i jest darmowa degustacja towarów, to zwróć uwagę, jak wielka kolejka ustawia się przy tych właśnie darmowych serach czy wędlinach. Jednak musisz być bardzo ostrożny, kiedy będziesz używał słowa BEZPŁATNY, ponieważ możesz łatwo zdewaluować swoją ofertę. Natomiast używając go w sposób inteligentny, zwiększysz wartość postrzeganą swojego produktu, dając klientowi np. darmowy okres testowy. Bo musisz wiedzieć, że ludzie nie znoszą ryzyka. Dlatego tak trudno jest ich przekonać do zakupu, natomiast kiedy zaoferujesz im na początek bezpłatny test, bezpłatną próbkę — chętnie skorzystają, ponieważ wtedy ryzyko bierzesz na siebie. Wiesz, jak to działa? Kiedy spróbujesz darmową próbkę na degustacji, to później masz ochotę kupić więcej pod warunkiem, że dany produkt Ci posmakował. W przeciwieństwie do tego, kiedy musisz kupić całe opakowanie, nie znając wcześniej smaku. Dlatego słowo BEZPŁATNY doskonale zdejmuje ryzyko z barków klienta i przenosi je na twoje barki i zwiększa twoją sprzedaż.

Słowo numer trzy to słowo NOWY.

Uwielbiamy być poinformowani, uwielbiamy wiedzieć, że coś jest nowego. Dlatego często rozmawiając ze znajomymi, pytasz: Co NOWEGO u ciebie słychać? Dlaczego śledzimy codziennie te wiadomości, fakty i wydarzenia? Dlaczego jesteśmy non stop wpięci do sieci? Dlaczego dotyka nas tzw. FOMO, czyli fear of missing out, a więc strach przed tym, żeby nie być na bieżąco. Bo NOWOŚCI są ekscytujące, intrygujące, interesujące — prawa? Jesteśmy wścibscy jak cholera. Chcemy być non stop na topie, non stop na bieżąco. Dlatego w marketingu i sprzedaży tak ważne jest, aby mówić klientom, że coś jest NOWEGO. Dzięki temu jest dla nich bardziej ekscytujące. A na dodatek dorzucając coś nowego, aktualizacje, dodatki sprawiasz, że ciągle ta potrzeba rozwoju, doświadczania czegoś NOWEGO jest dla klienta cały czas zaspokojona.

Słowo numer cztery to słowo TERAZ.

Wiesz, że nic nie zabija sprzedaży bardziej niż zwlekanie. Prokrastynacja, czyli zwlekanie równa się ubóstwo, a ty nie chcesz, żeby klient zwlekał. Dlatego jak możesz zaszczepić w nim tę chęć działania tu i TERAZ? Nie jutro, nie za miesiąc, tylko TERAZ. Widzisz, słowo TERAZ kreuje poczucie pilności i poczucie działania właśnie w tym momencie. Nawet na swoich stronach sprzedażowych testowałem różne frazy typu Kup, bądź Kup Teraz; Zapisz Się, bądź Zapisz Się Teraz. I zdecydowanie ta druga: Zapisz Się Teraz, miała zdecydowanie większą konwersję. Ponieważ ludzie wiedzą, że muszą działać właśnie w tym momencie, nie odkładają tego na później.

Słowo numer pięć to SEKRET.

Podejdź do mnie trochę bliżej — zdradzę Ci SEKRET. Ludzie uwielbiają sekrety. To dlatego godzinami przeglądamy internet w poszukiwaniu czegoś nowego, ponieważ chcemy odkrywać rzeczy, o których wcześniej nie wiedzieliśmy. Mamy to w DNA. Każdy z nas chce mieć władzę, a władza dzisiaj to informacja, którą posiadasz Ty, a nie posiada twoja konkurencja. Chcesz wiedzieć, co nie jest dostępne dla wszystkich, bo wiesz, że dzięki temu możesz ich wyprzedzić i zdobyć więcej.

A teraz pozwól, że zaprezentuję Ci te pięć słów i zobaczysz, jak wielką mają moc.

Co, jeśli istnieje sposób na to, żebyś stał się bardziej perswazyjny, a jednocześnie zachował swoje standardy moralne i etyczne? I co jeśli istnieją słowa, których możesz zacząć używać już teraz, by maksymalnie zwiększyć sprzedaż w krótkim czasie? I teraz, jeśli chcesz zostać ekspertem w zakresie zamykania sprzedaży i zamykać 7 na 10 transakcji koniecznie zapisz się na mój nowy bezpłatny webinar, podczas którego pokażę Ci nowe sposoby radzenia sobie z obiekcjami, zamykania sprzedaży, budowanie relacji z klientami i pozyskiwania każdego dnia więcej klientów niż robiłeś do tej pory.

Widzisz, jak to działa, gdy pomiędzy moimi wypowiedziami użyłem tych pięciu słów, TY, BEZPŁATNY, NOWY, SEKRETY, TERAZ?

Skoro widzisz, jak to działa, nie pozostaje Ci nic innego, jak zapisać się na mój bezpłatny webinar i zobaczyć co jeszcze dla ciebie przygotowałem.


M.M
M.M

Leave a Reply

Your email address will not be published.