Karol Froń Przedstawia:

Skuteczny Zespół Sprzedaży

czyli jak w kilka tygodni zwiększyć motywację, zaangażowanie i wyniki Twoich handlowców?

(...i to nawet, gdy klienci nie kupują tyle co wcześniej, a Twój zespół jest mocno zdemotywowany!)


Weź udział w serii 3 bezpłatnych warsztatów prowadzonych na żywo przez praktyka sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem!

Weź udział w serii 3 bezpłatnych warsztatów prowadzonych na żywo przez praktyka sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem!

Agenda Konferencji:

Spotkanie I

18 marca (poniedziałek), godz. 20:00 

Organizacja pracy zespołu - czyli jak dzięki przemyślanym procesom i procedurom zwiększyć skuteczność rozmów Twoich handlowców?

Z pierwszego szkolenia dowiesz się m.in:

Ze szkolenia dowiesz się m.in:

jak zaprojektować skuteczny proces sprzedaży Waszych produktów i usług tak, aby generowanie leadów, umawianie spotkań i zdobywanie nowych klientów odbywało się w przewidywalny i powtarzalny sposób?
w jaki sposób procedury sprzedażowe i skrypty rozmów mogą szybko zwiększyć skuteczność Twoich handlowców?
jak mądrze wyznaczać cele handlowcom tak, aby motywowały ich do działania?
jak dzięki mojemu systemowi monitorowania i oceniania postępów sprawić, aby Twoi handlowcy zaczęli robić to, na co się umówiliście? (i to nawet, gdy nie patrzysz im na ręce)
[BONUS] część warsztatowa: wspólnie stworzymy dla Ciebie skuteczny skrypt rozmowy telefonicznej, dzięki któremu Twoi handlowcy zaczną umawiać więcej spotkań 

jak zaprojektować skuteczny proces sprzedaż Waszych produktów i usług tak, aby generowanie leadów, umawianie spotkań i zdobywanie nowych klientów odbywało się w przewidywalny i powtarzalny sposób?

w jaki sposób procedury sprzedażowe i skrypty rozmów mogą szybko zwiększyć skuteczność Twoich handlowców?

jak mądrze wyznaczać cele handlowcom tak, aby motywowały ich do działania?

jak dzięki mojemu systemowi monitorowania i oceniania postępów sprawić, aby Twoi handlowcy zaczęli robić to, na co się umówiliście? ( i to nawet, gdy nie patrzysz im na ręce)

[Bonus] część warsztatowa: wspólnie stworzymy dla Ciebie skuteczny skrypt rozmowy telefonicznej, dzięki któremu Twoi handlowcy zaczną umawiać więcej spotkań


Spotkanie II

19 marca (wtorek), godz. 20:00

Praktyczna psychologia zarządzania - czyli jak motywować handlowców do działania i wpływać na ich postawy oraz zachowania?

Ze szkolenia dowiesz się m.in:

dlaczego bycie zbyt miłym i wyrozumiałym szefem to prosta droga do braku autorytetu wśród handlowców, ciągłych wymówek i słabych wyników - i jak w takim razie kierować zespołem, aby nie zamienić się w bezwzględnego tyrana?

co tak naprawdę motywuje handlowców do działania - odkryjesz jakie zmiany musisz wprowadzić, aby rozpalić ich motywację i zwiększyć poziom zaangażowania

Z drugiego szkolenia dowiesz się m.in:

Dlaczego bycie zbyt miłym i wyrozumiałym szefem to prosta droga do braku autorytetu wśród handlowców, ciągłych wymówek i słabych wyników - i jak w takim razie kierować zespołem, aby nie zamienić się w bezwzględnego tyrana?
Co tak naprawdę motywuje handlowców do działania - odkryjesz jakie zmiany musisz wprowadzić, aby rozpalić ich motywację i zwiększyć poziom zaangażowania,
W jaki sposób wspierać na co dzień handlowców w realizacji celów oraz budować ducha zespołu?
Jak krok po kroku prowadzić rozmowy z handlowcem, gdy jest zdemotywowany, nie dowozi wyników albo zachowuje się w toksyczny sposób?

W jaki sposób wspierać na co dzień handlowców w realizacji celów oraz budować ducha zespołu?

Jak krok po kroku prowadzić rozmowy z handlowcem, gdy jest zdemotywowany, nie dowozi wyników albo zachowuje się w toksyczny sposób?


Spotkanie III

20 marca (środa), godz. 20:00

Skuteczna selekcja i rekrutacja handlowców - czyli jak szybko odnajdywać i rekrutować skutecznych handlowców?

Skuteczna selekcja i rekrutacja handlowców - czyli jak odnaleźć na rynku dobrych handlowców i szybko wdrożyć ich do zespołu?

Z trzeciego szkolenia dowiesz się m.in:

Jak zaprojektować proces rekrutacji, aby przyciągnąć do swojego zespołu ambitne, pracowite i kompetentne osoby?
Jak podczas rozmowy rekrutacyjnej weryfikować kluczowe cechy i kompetencje kandydatów tak, aby nie podejmować decyzji wyłącznie na podstawie intuicji, która jest zawodna?
Jak lekko modyfikując proces rekrutacji przestać marnować czas na spotkania z osobami, które nie będą się nadawać do Twojego zespołu?
Jak krok po kroku powinien wyglądać proces wdrażania nowego handlowca, aby szybko odnalazł się w pracy i realizował stawiane przed nim cele?

Ze szkolenia dowiesz się m.in:

jak zaprojektować proces rekrutacji, aby przyciągać do swojego zespołu ambitne, pracowite i kompetentne osoby?

jak podczas rozmowy rekrutacyjnej weryfikować kluczowe cechy i kompetencje kandydatów tak, aby nie podejmować decyzji wyłącznie na podstawie intuicji, która jest zawodna?

jak dodając do procesu rekrutacji szybką rozmowę telefoniczną przestać marnować czas na spotkania z osobami, które nie będą nadawały się do Twojego zespołu? 

jak krok po kroku powinien wyglądać proces wdrażania nowego handlowca, aby szybko odnalazł się w zespole i realizował stawiane przed nim cele?

Prowadzący:

Karol Froń

Przedsiębiorca, praktyk sprzedaży i konsultant biznesowy, który pomaga firmom zwiększać sprzedaż przez telefon, budować skuteczne zespoły handlowe i zarabiać więcej.

Wraz z żoną Karoliną zarządza grupą ponad 140 telemarketerów w swojej firmie Contact Center One Best oraz grupą kilkudziesięciu handlowców w szybko rozwijającej się firmie FrońEnergy zajmującą się sprzedażą energii elektrycznej do firm.

Twórca modelu rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. oraz modelu przywództwa Dream Sales Team, które z powodzeniem są wykorzystywane w ponad 60 różnych branżach w Polsce.

Na przestrzeni ostatnich kilku lat w trakcie szkoleń stacjonarnych i konferencji online przeszkolił ponad 20.000 osób.

Przedsiębiorca, praktyk sprzedaży i konsultant biznesowy, który pomaga firmom zwiększać sprzedaż przez telefon, budować skuteczne zespoły handlowe i zarabiać więcej.

Wraz z żoną Karoliną zarządza grupą ponad 140 telemarketerów w swojej firmie Contact Center One Best oraz grupą kilkudziesięciu handlowców w szybko rozwijającej się firmie FrońEnergy zajmującą się sprzedażą energii elektrycznej do firm.

Twórca modelu rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. oraz modelu przywództwa Dream Sales Team, które z powodzeniem są wykorzystywane w ponad 60 różnych branżach w Polsce.

Na przestrzeni ostatnich kilku lat w trakcie szkoleń stacjonarnych i konferencji online przeszkolił ponad 20.000 osób.

Jakie efekty mają moi klienci?

"...Współpraca z Karolem przyniosła efekt w postaci 300 pozyskanych firm i zwiększenia sprzedaży o 150% od czasu szkolenia, od którego minęło już 5 miesięcy..."

Daniel Siwiec

Deweloper, autor książek

"... Karol Froń poprowadził szkolenie z pozyskiwania klientów przez telefon w mojej firmie. Jestem bardzo zadowolony z efektów, bo po szkoleniu sprzedaż wzrosła o 205% względem okresu sprzed szkolenia."

Tomasz Kopała

Nik-Tom (Sprzedaż Maszyn Rolnych)

"...W ciągu 3 miesięcy od szkolenia z Karolem  pozyskaliśmy 170 nowych partnerów i  zwiększyliśmy sprzedaż o 30% w stosunku do okresu poprzedzającego szkolenie..."

Karolina Grabowska

Project Manager - CashDirector S.A (biuro księgowe)

Weź udział w 3 bezpłatnych warsztatach i odkryj jak krok po kroku buduje się skuteczne i ambitne zespoły handlowe!

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2024 - Polityka Prywatności

Krok 1 z 2

Na jaki adres e-mail wysłać Ci link do pokoju konferencji? 

Na jaki adres e-mail wysłać Ci link do pokoju konferencji? 

Wypełnij poniższy formularz, aby zarezerwować bezpłatnie swoje miejsce na zbliżającą się konferencję online. 

Wypełnij poniższy formularz, aby zarezerwować bezpłatnie swoje miejsce na zbliżającą się konferencję online:

*pole opcjonalne - na podany numer telefonu otrzymasz przypomnienie sms w dniu rozpoczęcia konferencji!

Close

REGISTER YOUR SPOT NOW

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close