Bezpłatne Szkolenie Online

Jak mówiąc MNIEJ zbijać skuteczniej obiekcje i zamykać nawet o 40% WIĘCEJ transakcji?

Poznaj 4 łatwe do zastosowania kroki i zwiększ ilość pozyskiwanych klientów już następnego dnia!

Jak mówiąc MNIEJ zbijać skuteczniej obiekcje i zamykać nawet o 40% WIĘCEJ transakcji?

Poznaj 4 łatwe do zastosowania kroki i zwiększ ilość pozyskiwanych klientów już następnego dnia!

W trakcie bezpłatnego webinaru dowiesz się m.in:

Jakie z pozoru niewinne błędy popełniają nawet doświadczeni handlowcy przez które nieświadomie zmniejszają swoje szanse na zamknięcie transakcji praktycznie do zera?
Jak odkryć motywację zakupową i emocjonalne "guziki" Twojego klienta  za pomocą skutecznego badania potrzeb?
[Instrukcja] Jak krok po kroku prezentować swoją ofertą -poznasz metodę P2URKO, dzięki której z łatwością wzbudzisz u klienta zaciekawienie swoim produktem lub usługą!
Na czym polega metoda "czuję, czułem, odkryłem" - zobaczysz jak wykorzystując siłę aktywnego słuchania z łatwością zbijać obiekcje klientów.
[Schemat] Jak płynnie przejść do zamknięcia sprzedaży? - otrzymasz ode mnie gotowy schemat, który będziesz mógł wykorzystać już podczas kolejnej rozmowy z klientem!

Rejestracja zamknięta!

Prowadzący:

Karol Froń

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych. 

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe. 

Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia i ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami "na zimno"opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych. 

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe. 

Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia i ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami "na zimno"opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."

Zdobądź łatwą do zastosowania wiedzę od praktyka sprzedaży i zwiększ swoje wyniki już kolejnego dnia!

Rejestracja zamknięta!

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2020