Rejestracja na webinar zostanie zamknięta za:

Siła Aktywnego Słuchania

czyli jak mówiąc MNIEJ zbijać skuteczniej obiekcje i zamykać nawet o 40% WIĘCEJ rozmów i transakcji!


Weź udział w bezpłatnym webinarze, poznaj 4 łatwe do zastosowania kroki i zwiększ ilość pozyskiwanych klientów już następnego dnia! 

W trakcie 60 minut BEZPŁATNEGO webinaru dowiesz się:

W trakcie 60 minut BEZPŁATNEGO webinaru dowiesz się m.in:

Jakie z pozoru niewinne błędy popełniają dzisiaj nawet doświadczeni przedsiębiorcy i handlowcy przez które nieświadomie zmniejszają swoje szanse na zdobycie klienta praktycznie do zera?

Jak w trakcie krótkiej rozmowy odkryć motywację zakupową i emocjonalne "guziki" Twojego klienta za pomocą skutecznego badania potrzeb?

[Instrukcja] Jak krok po kroku prezentować swoją ofertą - poznasz metodę P2URKO, dzięki której z łatwością wzbudzisz u klienta zaciekawienie swoim produktem lub usługą!

Na czym polega metoda "czuję, czułem, odkryłem" - zobaczysz jak wykorzystując siłę aktywnego słuchania z łatwością zbijać obiekcje klientów.

[Schemat] Jak płynnie przejść do zamknięcia sprzedaży? - otrzymasz ode mnie gotowy schemat, który będziesz mógł wykorzystać już podczas kolejnej rozmowy z klientem!

Prowadzący:

Karol Froń

Wykładowca akademicki, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu. Konsultant i doradca. Autor 4 książek. Praktyk sprzedaży prowadzący od 2013 call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w ciągu 7 lat zatrudnił ponad 4500 pracowników i zbudował blisko 30 zespołów handlowych. Twórca modeli: rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż i przywództwa Dream Sales Team. Przeszkolił blisko 11.000 osób.


Współpracował m.in. z: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Zawodowo pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż przez telefon, wydobywać osobisty potencjał i zarabiać więcej.

Wykładowca akademicki, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu. Autor 4 książek. Praktyk sprzedaży prowadzący od 2013 call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób.

Wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w ciągu 7 lat zatrudnił ponad 4500 pracowników i zbudował blisko 30 zespołów handlowych. Twórca modeli: rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż i przywództwa Dream Sales Team. Przeszkolił blisko 11.000 osób.

Współpracował m.in. z: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Zawodowo pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż przez telefon, wydobywać osobisty potencjał i zarabiać więcej.

Zdobądź łatwą do zastosowania wiedzę od praktyka sprzedaży i zwiększ swoje wyniki już następnego dnia!

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2021 - Polityka Prywatnosci