Rejestracja na szkolenie zostanie zamknięta już za:
W ciągu 60 minut bezpłatnego webinaru:
W ciągu 60 minut bezpłatnego webinaru:
Odkryjesz jak przestać na siebie ciągle szczekać i zacząć bardziej akceptować. Nie zmniejszy to Twojej motywacji do działania, ale zwiększy samoocenę i wiarę w samego siebie.
Poznasz prosty sposób na to jak w ciągu 5 minut zatrzymać negatywne scenariusze w swojej głowie. Przestaniesz dzięki temu panikować i skupisz się na tym, na co realnie masz wpływ.
Dowiesz się jaka niewinna czynność podstępnie niszczy Twoją motywację do działania. Robi ją niemal każdy mimo iż faktycznie uszkadza korę przedczołową, która jest odpowiedzialna za siłę woli.
Nauczysz się jak przekuć swoje marzenia na konkretne, codzienne działania. A jasno określona ścieżka prowadząca do celu zwiększy Twoją chęć do pracy nad sobą każdego dnia.
Prowadzący:
Karol Froń
Wykładowca akademicki, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu. Konsultant i doradca. Autor 4 książek. Praktyk sprzedaży prowadzący od 2013 call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w ciągu 7 lat zatrudnił ponad 4500 pracowników i zbudował blisko 30 zespołów handlowych. Twórca modeli: rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż i przywództwa Dream Sales Team. Przeszkolił blisko 11.000 osób.
Współpracował m.in. z: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Zawodowo pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż przez telefon, wydobywać osobisty potencjał i zarabiać więcej.
Wykładowca akademicki, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu. Autor 4 książek. Praktyk sprzedaży prowadzący od 2013 call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób.
Wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w ciągu 7 lat zatrudnił ponad 4500 pracowników i zbudował blisko 30 zespołów handlowych. Twórca modeli: rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż i przywództwa Dream Sales Team. Przeszkolił blisko 11.000 osób.
Współpracował m.in. z: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Zawodowo pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż przez telefon, wydobywać osobisty potencjał i zarabiać więcej.