Bezpłatne Szkolenie Online

Jak umawiać nawet 20 kalorycznych spotkań dziennie w branży finansowej?

Jak umawiać nawet 20 kalorycznych spotkań dziennie w branży finansowej?

W trakcie bezpłatnego webinaru dowiesz się:

Jakie błędy popełniają nawet doświadczeni doradcy finansowi przez które nieświadomie zmniejszają swoje szansę na umówienie spotkania praktycznie do zera!
[Praktyczna wskazówka] Jak w łatwy i szybki sposób możesz wyróżnić się na tle innych doradców w czasach, gdy wszyscy oferują podobne warunki kredytowania?
Co koniecznie musisz zrobić zanim zaczniesz dzwonić na zimno do potencjalnych klientów - pominięcie tego jednego kroku niemal zawsze jest równoznaczne ze zmarnowaniem nawet do 90% Twojego czasu!
[Skrypt] Jak powinien wyglądać skuteczny skrypt rozmowy finansowej - otrzymasz ode mnie gotowy, 4-częściowy schemat, który będziesz mógł wykorzystać podczas kolejnej rozmowy!

Prowadzący:

Karol Froń

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych. 

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe. 

Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia i ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami "na zimno"opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych. 

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe. 

Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia i ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami "na zimno"opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."

Zdobądź łatwą do zastosowania wiedzę w branży finansowej i pobij swój rekord sprzedaży już w kolejnym miesiącu!

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2020