Bezpłatne Szkolenie Online

Skuteczny ColdCalling 2.0, czyli jak za pomocą telefonu zdobywać nawet 30 klientów każdego tygodnia!

Skuteczny ColdCalling 2.0, czyli jak za pomocą telefonu zdobywać nawet 30 klientów każdego tygodnia!

W trakcie bezpłatnego webinaru dowiesz się:

Dlaczego Cold Calling jest obecnie najtańszym, najszybszym i najskuteczniejszym sposobem na pozyskiwanie nowych i dobrze płacących klientów?
Jakie są największe błędy popełniane przez osoby chcące dzwonić "na zimno" - wystarczy, że przestaniesz je robić, a Twoja skuteczność gwałtownie podskoczy!
Jak krok po kroku stworzyć skuteczny skrypt rozmowy przez telefon - poznasz sprawdzony schemat, który opracowałem po przeprowadzeniu ponad 25.000 rozmów telefonicznych!
Jak raz na zawsze pokonać lęk przed dzwonieniem do obcych osób i przestać przejmować się odmowami?

Rejestracja została zamknięta!

Prowadzący:

Karol Froń

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych. 

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe. 

Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia i ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami "na zimno"opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych. 

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe. 

Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia i ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami "na zimno"opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."

Zdobądź praktyczną wiedzę i zacznij zamykać więcej transakcji przez telefon!

Rejestracja została zamknięta!

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2020

Krok 1 z 2

Na jaki adres e-mail mam wysłać Ci link z dostępem do spotkania?
Data szkolenia: 16 marca (poniedziałek), godz: 20:00

*podanie nr telefonu jest opcjonalne - jeżeli go podasz otrzymasz w dniu szkolenia przypomnienie sms!

Cenię sobie Twoją prywatność, dlatego nigdy nikomu nie udostępniam Twoich danych!

Close