Skuteczny ColdCalling 2.0

czyli jak za pomocą telefonu umawiać więcej spotkań i zdobywać nawet do 30 klientów każdego tygodnia!


Kliknij w poniższy przycisk, aby wybrać dogodny dla Ciebie termin!

W trakcie tego BEZPŁATNEGO webinaru dowiesz się:

W trakcie tego BEZPŁATNEGO webinaru dowiesz się m.in:

Dlaczego Cold Calling jest obecnie najtańszym, najszybszym i najskuteczniejszym sposobem na pozyskiwanie nowych i dobrze płacących klientów?

Jakie są największe błędy popełniane przez osoby chcące dzwonić "na zimno" - wystarczy, że przestaniesz je robić, a Twoja skuteczność gwałtownie podskoczy!

[Skrypt] Jak krok po kroku stworzyć skuteczny skrypt rozmowy przez telefon - poznasz sprawdzony schemat, który opracowałem po przeprowadzeniu ponad 25.000 rozmów telefonicznych!

Jak raz na zawsze pokonać lęk przed dzwonieniem do obcych osób i przestać przejmować się odmowami?

Dlaczego Cold Calling jest obecnie najtańszym, najszybszym i najskuteczniejszym sposobem na pozyskiwanie nowych i dobrze płacących klientów?

Jakie są największe błędy popełniane przez osoby chcące dzwonić "na zimno" - wystarczy, że przestaniesz je robić, a Twoja skuteczność gwałtownie podskoczy!

[Skrypt] Jak krok po kroku stworzyć skuteczny skrypt rozmowy przez telefon - poznasz sprawdzony schemat, który opracowałem po przeprowadzeniu ponad 25.000 rozmów telefonicznych!
[Schemat] Jak raz na zawsze pokonać lęk przed dzwonieniem do obcych osób i przestać przejmować się odmowami?

Prowadzący:

Karol Froń

Wykładowca akademicki, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu. Konsultant i doradca. Autor 4 książek. Praktyk sprzedaży prowadzący od 2013 call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. Wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w ciągu 7 lat zatrudnił ponad 4500 pracowników i zbudował blisko 30 zespołów handlowych. Twórca modeli: rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż i przywództwa Dream Sales Team. Przeszkolił blisko 11.000 osób.


Współpracował m.in. z: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Zawodowo pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż przez telefon, wydobywać osobisty potencjał i zarabiać więcej.

Wykładowca akademicki, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu. Autor 4 książek. Praktyk sprzedaży prowadzący od 2013 call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób.

Wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w ciągu 7 lat zatrudnił ponad 4500 pracowników i zbudował blisko 30 zespołów handlowych. Twórca modeli: rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż i przywództwa Dream Sales Team. Przeszkolił blisko 11.000 osób.

Współpracował m.in. z: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Zawodowo pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż przez telefon, wydobywać osobisty potencjał i zarabiać więcej.

Zdobądź ekspercką wiedzę od praktyka sprzedaży i zacznij zamykać więcej transakcji przez telefon!

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2022 - Polityka Prywatnosci