Autorski Warsztat Transformujący Zespoły Sprzedaży

Rapid Sales Therapy.

Autorski Warsztat Transformujący Zespoły Sprzedaży

Rapid Sales Therapy.

Daj mi tylko 3 dni, a osobiście pomogę Twoim handlowcom na nowo rozpalić motywację do działania, odzyskać radość ze sprzedaży i nawet 2-krotnie zwiększyć ich wyniki!

Daj mi tylko 3 dni, a osobiście pomogę Twoim handlowcom na nowo rozpalić motywację do działania, odzyskać radość ze sprzedaży i nawet 2-krotnie zwiększyć ich wyniki.

Czym jest Rapid Sales Therapy?

Rapid Sales Therapy to mój autorski, praktyczny, 3-dniowy warsztat sprzedażowy, w trakcie którego osobiście podnoszę wyniki sprzedażowe Twojego zespołu.

Rapid Sales Therapy to mój autorski, praktyczny, 3-dniowy warsztat sprzedażowy, w trakcie którego osobiście podnoszę wyniki sprzedażowe Twojego zespołu. 

Cały proces w błyskawicznym skrócie wygląda następująco:

1. Przyjeżdzam do Twoich handlowców na 3 dni - działamy w Waszym naturalnym środowisku, pracując z realnymi wyzwanami i prawdziwymi klientami

2. Najpierw zajmuję się ich nastawieniem - zmieniam ich sposób myślenia, usuwam negatywne blokady mentalne i dodaję pozytywnej energii do działania

3. Potem pokazuję im jak w obecnych warunkach umawiać spotkania i zdobywać klientów przez telefon. Nie przestarzałe techniki, tylko to, co działa TERAZ.

4. Tworzę dla nich skuteczne skrypty rozmów pozwalające wyróżnić się na tle konkurencji oraz listę odpowiedzi na najczęstsze obiekcje klientów

5. Zaczynam na ich oczach dzwonić do klientów z WASZEJ bazy, aby pokazać im jak należy to robić (z tego co wiem jestem jedynym trenerem w Polsce, który to robi)

6. Twoi handlowcy od razu po teorii przechodzą do praktyki - dzwonią, a ja daje im natychmiastowy feedback. Nie czekamy tygodniami na efekty - zamiast tego umawiamy spotkania i zdobywamy klientów JESZCZE W TRAKCIE szkolenia.

Proces "Rapid Sales Therapy" został przeze mnie przetestowany w ponad 60 różnych branżach:

począwszy od branży finansowej, ubezpieczeniowej, elektrycznej i nieruchomości,
poprzez budownictwo, maszyny rolne, transport, telekomunikację, IT...
na branży edukacyjnej, reklamowej, medycznej, mięsnej czy nawet branży renowacji fortepianów kończąc.

Działa za każdym razem, a warsztat często zwraca się jeszcze zanim się zakończy. 

Co konkretnie zyskują firmy po moich warsztatach?

Co konkretnie zyskują firmy po moich warsztatach?

Zespoły, które przeszły przez mój warsztat:

Zespoły, które przeszły przez mój warsztat:

w końcu zaczynają wierzyć w siebie i w to, co sprzedają - przestają czuć się jak naciągacze lub natręci, a zaczynają jak profesjonaliści.
pozbywają się paraliżującego leku przed dzwonieniem czy negatywną oceną - dociera do nich, że odmowa lub krytyka to nie koniec świata tylko część tej gry.
Na nowo odkrywają, że sprzedaż może dawać frajdę i zaczynają znowu czerpać z niej radość i satysfakcję

Przede wszystkim jednak zwiększają swoje wyniki nawet o ponad 200%. Oto, co mówią osoby, które zaprosiły mnie do swoich firm:

Przede wszystkim jednak zwiększają swoje wyniki nawet o ponad 200%. Oto, co mówią osoby, które zaprosiły mnie do swoich firm:

Tomasz Kapała - Nik-Tom (Sprzedaż Maszyn Rolnych)

Tomasz Kapała - Nik-Tom (Sprzedaż Maszyn Rolnych)

Karol Froń przeprowadził szkolenie z pozyskiwania klientów przez telefon w mojej firmie. Jestem bardzo zadowolony z efektów, bo po szkoleniu sprzedaż wzrosła o 205% względem okresu sprzed szkolenia. 

Jeszcze w trakcie szkolenia, gdy dzwoniliśmy do nowych klientów przez kilka godzin sprzedaliśmy 11 maszyn co sprawiło, że szkolenie zwróciło się, zanim się zakończyło. Będę jeszcze korzystał z usług Karola Fronia, bo to inwestycja, która szybko się zwraca.

Karol Froń przeprowadził szkolenie z pozyskiwania klientów przez telefon w mojej firmie. Jestem bardzo zadowolony z efektów, bo po szkoleniu sprzedaż wzrosła o 205% względem okresu sprzed szkolenia. 

Jeszcze w trakcie szkolenia, gdy dzwoniliśmy do nowych klientów przez kilka godzin sprzedaliśmy 11 maszyn co sprawiło, że szkolenie zwróciło się, zanim się zakończyło. Będę jeszcze korzystał z usług Karola Fronia, bo to inwestycja, która szybko się zwraca.

Daniel Siwiec, Nowoczesny deweloper, autor książek

Karola Fronia zaprosiłem do swojej firmy Motorro, ponieważ posiadamy doskonały produkt dla warsztatów samochodowych, ale nie potrafiliśmy opowiedzieć o nim klientom w taki sposób, aby zachęcić ich do współpracy z naszą firmą ...

Współpraca z Karolem przyniosła efekt w postaci 300 pozyskanych firm i zwiększenia sprzedaży o 150% od czasu szkolenia, od którego minęło już 5 miesięcy.

Karolina Grabowska, Project Manager - Cash Director

Karol Froń poprawdził szkolenie w naszej firmie, podczas którego pracowaliśmy nad zwiększeniem sprzedaży dla biur księgowych. W ciągu 3 miesięcy od szkolenia pozyskaliśmy 170 nowych partnerów i  zwiększyliśmy sprzedaż o 30% w stosunku do okresu poprzedzającego szkolenie.

Edyta Regulska, CEO - WINNCARE

Karol przyjechał do naszej firmy w dość trudnym momencie, więc okoliczności nie były sprzyjające, rynek był trudny, a nastroje pracowników niezbyt optymistyczne[...]

Efektem naszego szkolenia było zwiększenie sprzedaży o 20% w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku.

Karol przyjechał do naszej firmy w dość trudnym momencie, więc okoliczności nie były sprzyjające, rynek był trudny, a nastroje pracowników niezbyt optymistyczne[...]

Efektem naszego szkolenia było zwiększenie sprzedaży o 20% w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku.

Elwira Kokosińska, Dyrektor Strefy ds. placówek franczyzowych

Od dłuższego czasu w swoim zespole obserwowałam spadek skuteczności z zakresu wykonywanego telemarketingu, który jest jednym z głównych narzędzi pozyskiwania przez nas klientów. 

Pracownicy z niechęcią podchodzili do obowiązku telefonowania, nie widząc sensu działania i zwrotności w postaci odbytych spotkań, a co za tym idzie sprzedaży. [...]

Po szkoleniu z Karolem pracownicy wdrożyli zdobyte umiejętności i narzędzia, co zaprocentowało zwiększeniem w oddziałach skuteczności odbytych spotkań z 10% do 30% na podstawie wykonywanych połączeń.

Od dłuższego czasu w swoim zespole obserwowałam spadek skuteczności z zakresu wykonywanego telemarketingu, który jest jednym z głównych narzędzi pozyskiwania przez nas klientów. 

Pracownicy z niechęcią podchodzili do obowiązku telefonowania, nie widząc sensu działania i zwrotności w postaci odbytych spotkań, a co za tym idzie sprzedaży. [...]

Po szkoleniu z Karolem pracownicy wdrożyli zdobyte umiejętności i narzędzia, co zaprocentowało zwiększeniem w oddziałach skuteczności odbytych spotkań z 10% do 30% na podstawie wykonywanych połączeń.

Bartosz Walczyński - VESTRA (odszkodowania)

Efektem szkolenia  Karolem Froniem było pozyskanie 48 klientów jednego dnia i jest to aż 35% więcej niż dotychczas generowani nasi pracownicy. Po samym szkoleniu odnotowujemy wyniki w granicach 25-30% wyższe niż standardowo przed szkoleniem z Karolem.

Jesteśmy przekonani, że możemy polecić Pana Karola jako rzetelnego i solidnego trenera.

Efektem szkolenia  Karolem Froniem było pozyskanie 48 klientów jednego dnia i jest to aż 35% więcej niż dotychczas generowani nasi pracownicy. Po samym szkoleniu odnotowujemy wyniki w granicach 25-30% wyższe niż standardowo przed szkoleniem z Karolem.

Jesteśmy przekonani, że możemy polecić Pana Karola jako rzetelnego i solidnego trenera.

Justyna Kluczyk - Nationale Nederlanden (ubezpieczenia)

Po warsztatach z Karolem Froniem Nasi Doradcy uzyskali wiedzę merytoryczną oraz praktyczną z telemarketingu.

Nasi Przedstawiciele całkowicie zmienili podejście do telefonowania co przełożyło się na zwiększone efekty sprzedaży. Sprzedaż w Naszych Zespołach wzrosła o około 30%.

Na tą chwilę systematycznie działamy w umawianiu spotkań, a to wszystko dzięki Karolowi, który wniósł do Naszego Oddziału tyle energii i chęci do działania. 

Po warsztatach z Karolem Froniem Nasi Doradcy uzyskali wiedzę merytoryczną oraz praktyczną z telemarketingu.

Nasi Przedstawiciele całkowicie zmienili podejście do telefonowania co przełożyło się na zwiększone efekty sprzedaży. Sprzedaż w Naszych Zespołach wzrosła o około 30%.

Na tą chwilę systematycznie działamy w umawianiu spotkań, a to wszystko dzięki Karolowi, który wniósł do Naszego Oddziału tyle energii i chęci do działania. 

Wojciech Smoleń - Właściciel Agencji Intellect S.C

Karol Froń przeprowadził w naszej firmie roczny program mentoringowy dla działu sprzedaży. 

Nasza współpraca polegała na comiesięcznych spotkaniach z zespołem handlowym i pracowaniu nad poprawą poszczególnych elementów procesu sprzedaży telefonicznej. 

Spotkania te zaowocowały zmianą postaw na proaktywną, scaleniem członków zespołu w jeden, wielki organizm oraz zwiększeniem skuteczności w sprzedaży, poprzez wypracowanie nowego modelu sprzedaży. 

Dzięki nowemu sposobowi pozyskiwania klientów, osiągamy lepsze efekty niż wcześniej, przy mniejszym nakładzie sił i środków

Karol Froń przeprowadził w naszej firmie roczny program mentoringowy dla działu sprzedaży. 

Nasza współpraca polegała na comiesięcznych spotkaniach z zespołem handlowym i pracowaniu nad poprawą poszczególnych elementów procesu sprzedaży telefonicznej. 

Spotkania te zaowocowały zmianą postaw na proaktywną, scaleniem członków zespołu w jeden, wielki organizm oraz zwiększeniem skuteczności w sprzedaży, poprzez wypracowanie nowego modelu sprzedaży. 

Dzięki nowemu sposobowi pozyskiwania klientów, osiągamy lepsze efekty niż wcześniej, przy mniejszym nakładzie sił i środków

Chcesz zobaczyć jak to wygląda od kuchni?

Chcesz zobaczyć jak to wygląda od kuchni?

Poniżej możesz sprawdzić nagrania z firm, z którymi pracowałem gdzie omawiam konkretne wyniki, które osiągnęliśmy JESZCZE W TRAKCIE TRWANIA WARSZTATÓW:

Branża: Fotowoltaika
- 251 spotkań w 1 dzień

Branża: Nieruchomości
- 120 klientów w 2 dni

Branża: Bankowość
- 110 spotkań w sprawie kredytu

Branża: Ubezpieczenia
- 62 spotkania w kilka godzin

Branża: Bankowość
- 44 wnioski, 10 kredytów.

Branża: Nieruchomości w Hiszpanii - 2 nowe sprzedaże dzień po szkoleniu 

Branża: Maszyny rolne
- 10 pozyskanych klientów podczas pierwszego dnia

Branża: Spedycja i transport
- 42 ładunki do wyceny w jeden dzień

Branża: Ubezpieczenia - 27 spotkań w 3 godziny

Więcej relacji z warsztatów znajdziesz tutaj >>

Dlaczego te warsztaty są aż tak skuteczne?

Dlaczego te warsztaty są aż tak skuteczne?

Bo to nie jest kolejne szkolenie jakich obecnie pełno na rynku.

Większość szkoleń sprzedażowych to w rzeczywistości jedynie przypadkowe zbitki technik, które rzadko sprawdzają się w codziennej pracy handlowca.

Trenerzy prezentują teoretyczne modele, które świetnie brzmią na slajdach, ale kompletnie nie działają podczas rzeczywistych rozmów z klientami.

I to dlatego Ci "eksperci" nigdy nie chwytają za telefon podczas szkoleń. Większość z nich to po prostu teoretycy, którzy nie potrafią sprzedawać w praktyce. Wiedzą, że ich metody są zawodne. Dodatkowo boją się porażki.

A skoro sami nie radzą sobie z lękiem przed odrzuceniem, presją i własnym mindsetem, to nie są też w stanie pomóc w tym Twoim handlowcom.

Bo to nie jest kolejne szkolenie jakich obecnie pełno na rynku.

Większość szkoleń sprzedażowych to w rzeczywistości jedynie przypadkowe zbitki technik, które rzadko sprawdzają się w codziennej pracy handlowca.

Trenerzy prezentują teoretyczne modele, które świetnie brzmią na slajdach, ale kompletnie nie działają podczas rzeczywistych rozmów z klientami.

I to dlatego Ci "eksperci" nigdy nie chwytają za telefon podczas szkoleń. Większość z nich to po prostu teoretycy, którzy nie potrafią sprzedawać w praktyce. Wiedzą, że ich metody są zawodne. Dodatkowo boją się porażki.

A skoro sami nie radzą sobie z lękiem przed odrzuceniem, presją i własnym mindsetem, to nie są też w stanie pomóc w tym Twoim handlowcom.

Na całe szczęście Rapid Sales Therapy NIE JEST kolejnym, teoretycznym szkoleniem sprzedażowym!

Twoi handlowcy nie dostają w nim zbitki przypadkowych technik. Zamiast tego przechodzą ze mną przez starannie zaprojektowany proces w trakcie którego skupiamy się na trzech obszarach:

OBSZAR I: POSTAWA TWOICH HANDLOWCÓW

Zaczynamy od czegoś, co większość trenerów całkowicie pomija - czyli od postawy i tego, co siedzi w głowie Twoich handlowców. Bo możesz nauczyć kogoś najlepszych technik sprzedaży, ale jeśli boi się podnieść słuchawkę lub sfinalizować transakcję, to nic z tego nie będzie.

Wiele razy widziałem handlowców, którzy znali teorię na pamięć, ale paraliżował ich strach za każdym razem, gdy mieli zadzwonić do klienta lub domknąć sprzedaż.

Dlatego zanim w ogóle zaczniemy mówić o technikach, zajmiemy się wszystkimi mentalnymi blokadami Twoich handlowców. Popracujemy nad lękiem przed odrzuceniem, nad wątpliwościami czy Wasz produkt jest wystarczająco dobry oraz nad strachem przed krytyką lub usłyszeniem "nie".

I dopiero, gdy zrobimy porządek w głowie Twoich handlowców przejdziemy do pracy nad kolejnym obszarem.

OBSZAR I: POSTAWA TWOICH HANDLOWCÓW

OBSZAR I: POSTAWA TWOICH HANDLOWCÓW

Zaczynamy od czegoś, co większość trenerów całkowicie pomija - czyli od postawy i tego, co siedzi w głowie Twoich handlowców. Bo możesz nauczyć kogoś najlepszych technik sprzedaży, ale jeśli boi się podnieść słuchawkę lub sfinalizować transakcję, to nic z tego nie będzie.

Wiele razy widziałem handlowców, którzy znali teorię na pamięć, ale paraliżował ich strach za każdym razem, gdy mieli zadzwonić do klienta lub domknąć sprzedaż.

Dlatego zanim w ogóle zaczniemy mówić o technikach, zajmiemy się wszystkimi mentalnymi blokadami Twoich handlowców. Popracujemy nad lękiem przed odrzuceniem, nad wątpliwościami czy Wasz produkt jest wystarczająco dobry oraz nad strachem przed krytyką lub usłyszeniem "nie".

I dopiero, gdy zrobimy porządek w głowie Twoich handlowców przejdziemy do pracy nad kolejnym obszarem.

OBSZAR II: KONKRETNE, PRAKTYCZNE NARZĘDZIA

Sprzedaż ubezpieczeń to nie to samo co sprzedaż maszyn rolnych czy usług IT. Dlatego w drugiej części warsztatu nie serwuję Twoim handlowcom losowych technik sprzedaży, które mogą sami wyczytać z podręczników sprzedaży.

Zamiast tego tworzę dla nich coś, co faktycznie zadziała w Waszej branży. Piszę skrypty, które pozwolą się Wam wyróżnić na tle konkurencji i które nie brzmią jak wyuczone formułki czytane przez robota.

Wymyślam odpowiedzi na te obiekcje, z którymi Twoi handlowcy mają na co dzień największe problemy. Pracujemy również nad argumentami sprzedażowymi, które będą idealnie trafiać w aktualne potrzeby WASZYCH klientów.

OBSZAR II: KONKRETNE, PRAKTYCZNE NARZĘDZIA

OBSZAR II: KONKRETNE, PRAKTYCZNE NARZĘDZIA

Sprzedaż ubezpieczeń to nie to samo co sprzedaż maszyn rolnych czy usług IT. Dlatego w drugiej części warsztatu nie serwuję Twoim handlowcom losowych technik sprzedaży, które mogą sami wyczytać z podręczników sprzedaży.

Zamiast tego tworzę dla nich coś, co faktycznie zadziała w Waszej branży. Piszę skrypty, które pozwolą się Wam wyróżnić na tle konkurencji i które nie brzmią jak wyuczone formułki czytane przez robota.

Wymyślam odpowiedzi na te obiekcje, z którymi Twoi handlowcy mają na co dzień największe problemy. Pracujemy również nad argumentami sprzedażowymi, które będą idealnie trafiać w aktualne potrzeby WASZYCH klientów.

OBSZAR III: PRAKTYKA, PRAKTYKA, PRAKTYKA

Sama znajomość technik oraz schematów rozmów, które są dopasowane do Waszej branży i oferty to jednak za mało. Twoi handlowcy muszą też wiedzieć, jak wykorzystać je w praktyce.

I dlatego w trakcie warsztatu biorę telefon i zaczynam dzwonić. Do WASZYCH klientów. Przy wszystkich. Nie do jakichś przyjaznych numerów, tylko do prawdziwych, często trudnych klientów z Waszej bazy.

Twoi handlowcy widzą jak to robię. Widzą jak radzę sobie z odmowami. Widzą jak reaguję, gdy ktoś nie ma czasu. Widzą jak odpowiadam na trudne pytania.

Przede wszystkim jednak na własne oczy widzą, że wszystkie techniki, które wcześniej omawiałem faktycznie działają w starciu z rzeczywistością.

A potem sami biorą telefon do ręki. Nie ma żadnych sztucznych scenek - zamiast tego dzwonią do prawdziwych klientów. A ja stoję obok, słucham i podpowiadam.

Dzięki temu Twoi handlowcy zaczynają odnosić sukcesy jeszcze w trakcie szkolenia. Umawiają spotkania, zamykają sprzedaż i pozyskują klientów. A wszystko to dzieje się na Twoich oczach.

OBSZAR III: PRAKTYKA, PRAKTYKA, PRAKTYKA

OBSZAR III: PRAKTYKA, PRAKTYKA, PRAKTYKA

Sama znajomość technik oraz schematów rozmów, które są dopasowane do Waszej branży i oferty to jednak za mało. Twoi handlowcy muszą też wiedzieć, jak wykorzystać je w praktyce.

I dlatego w trakcie warsztatu biorę telefon i zaczynam dzwonić. Do WASZYCH klientów. Przy wszystkich. Nie do jakichś przyjaznych numerów, tylko do prawdziwych, często trudnych klientów z Waszej bazy.

Twoi handlowcy widzą jak to robię. Widzą jak radzę sobie z odmowami. Widzą jak reaguję, gdy ktoś nie ma czasu. Widzą jak odpowiadam na trudne pytania.

Przede wszystkim jednak na własne oczy widzą, że wszystkie techniki, które wcześniej omawiałem faktycznie działają w starciu z rzeczywistością.

A potem sami biorą telefon do ręki. Nie ma żadnych sztucznych scenek - zamiast tego dzwonią do prawdziwych klientów. A ja stoję obok, słucham i podpowiadam.

Dzięki temu Twoi handlowcy zaczynają odnosić sukcesy jeszcze w trakcie szkolenia. Umawiają spotkania, zamykają sprzedaż i pozyskują klientów. A wszystko to dzieje się na Twoich oczach.

Czy jestem w stanie pomóc również Twojemu zespołowi?

Wiem, że w tym momencie zastanawiasz się nad kilkoma kluczowymi kwestiami:

Czy ten warsztat rzeczywiście sprawdzi się w przypadku Twojego zespołu?
Czy Twoi handlowcy osiągną podobne rezultaty jak te, które widziałeś powyżej?
i wreszcie - czy to faktycznie dobry moment, aby zainwestować czas i pieniądze w taki warsztat.

Chciałbym móc od razu odpowiedzieć Ci "tak" na wszystkie te pytania, ale nie byłoby to uczciwe.

Abym mógł Ci dać rzetelną odpowiedź, muszę najpierw lepiej poznać Twoją obecną sytuację, zrozumieć z jakimi wyzwaniami mierzy się Twój zespół oraz jakie zmiany pragniesz wprowadzić.

Dlatego jeśli jesteś wstępnie zainteresowany tym warsztatem, to wypełnij krótką ankietę weryfikacyjną.

Pozwoli mi ona szybko ocenić, z jakimi problemami obecnie się zmagasz i czy mój warsztat faktycznie jest dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.

Aby przejść do ankiety, kliknij w poniższy przycisk:

Jeśli po analizie Twoich odpowiedzi uznam, że rzeczywiście mogę pomóc Twojemu zespołowi, to skontaktuje się z Tobą mój doradca klienta, który przedstawi Ci szczegółowe informacje dotyczące współpracy. Nie obiecuję cudów każdemu. Obiecuję realne wyniki tym, z którymi faktycznie mogę i chcę pracować.


© Copyright Karol Froń. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Grab Your Free Ebook

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close