Jak Uratować Swój Biznes w Czasach Pandemii, Globalnej Paniki i Nadchodzącego Kryzysu Ekonomicznego?

NOWA PARTIA POKERA

NOWA PARTIA POKERA

Świat zmienił się na naszych oczach. Stół, przy którym graliśmy, został przewrócony do góry i właśnie rozpoczęła się kolejna partia – na nowych zasadach. Z dnia na dzień okazało się, że da się zamknąć w domach cały świat. Na dodatek da się w ciągu kilku tygodni przestawić na pracę zdalną, z najodleglejszego zakątka, wystarczy, że masz telefon i internet. To mamy, ale nie mamy czegoś ważniejszego.

Pewności. Dokąd zmierza nasz Nowy Świat? Nikt nie wie jaki będzie, a jako ludzie nie cierpimy niepewności, bo odbiera nam poczucie bezpieczeństwa. Przez ostatnie 30 lat je mieliśmy i poza mniejszymi bądź większymi zawirowaniami na świecie, nasze życie wyglądało najlepiej w dziejach. I nagle coś drgnęło, zostawiło rysę na szybie i choć próbujemy ją posklejać, to jednak ślady będą widoczne na zawsze. 

Świat zmienił się na naszych oczach. Stół, przy którym graliśmy, został przewrócony do góry i właśnie rozpoczęła się kolejna partia – na nowych zasadach. Z dnia na dzień okazało się, że da się zamknąć w domach cały świat. Na dodatek da się w ciągu kilku tygodni przestawić na pracę zdalną, z najodleglejszego zakątka, wystarczy, że masz telefon i internet. To mamy, ale nie mamy czegoś ważniejszego.

Pewności. Dokąd zmierza nasz Nowy Świat? Nikt nie wie jaki będzie, a jako ludzie nie cierpimy niepewności, bo odbiera nam poczucie bezpieczeństwa. Przez ostatnie 30 lat je mieliśmy i poza mniejszymi bądź większymi zawirowaniami na świecie, nasze życie wyglądało najlepiej w dziejach. I nagle coś drgnęło, zostawiło rysę na szybie i choć próbujemy ją posklejać, to jednak ślady będą widoczne na zawsze. 

NOWY SPOSÓB ŻYCIA

Z powodu wirusa globalizację zamieniliśmy na pracę zdalną, spotkania z klientami, a rozmowy telefoniczne, a codzienność w biurze, na domowe pielesze, u boku z gromadką dzieci i drugą połową. Skutkiem to, że cierpi gospodarka, a wraz z nią przedsiębiorcy, pracownicy, klienci i urzędnicy. To przykre i niesprawiedliwe, nawet tragiczne. Niebawem padną kolejne biznesy, pracownicy stracą robotę, a klienci zaczną liczyć każdy grosz w portfelu. 

Nie masz wpływu na to co będzie się działo, ale masz wpływ na decyzje jakie podejmiesz.

Możesz siąść i narzekać na to, że Twoja firma bankrutuje, Twoje miejsce pracy zostało zlikwidowane, Twoja branża straciła sens istnienia. 

NOWY SPOSÓB ŻYCIA

Z powodu wirusa globalizację zamieniliśmy na pracę zdalną, spotkania z klientami, a rozmowy telefoniczne, a codzienność w biurze, na domowe pielesze, u boku z gromadką dzieci i drugą połową. Skutkiem to, że cierpi gospodarka, a wraz z nią przedsiębiorcy, pracownicy, klienci i urzędnicy. To przykre i niesprawiedliwe, nawet tragiczne. Niebawem padną kolejne biznesy, pracownicy stracą robotę, a klienci zaczną liczyć każdy grosz w portfelu. 

Nie masz wpływu na to co będzie się działo, ale masz wpływ na decyzje jakie podejmiesz.

Możesz siąść i narzekać na to, że Twoja firma bankrutuje, Twoje miejsce pracy zostało zlikwidowane, Twoja branża straciła sens istnienia. 

NOWY SPOSÓB MYŚLENIA

Możesz mieć pretensje do świata, rządu, państwa, historii, pracodawcy, sąsiada i kierować energię aby niszczyć. Możesz, ale nic Ci to jednak nie da, poza frustracją i gniewem, bo zmian nie da się cofnąć. Możesz je tylko zaakceptować i dopasować się do zmieniającego się otoczenia.

Możesz postawić na rozsądek, spryt, siłę, mądrość, odwagę i na to, że zwyciężysz. Biorąc pod uwagę galopujący rozwój technologii i wszechobecną automatyzację i robotyzację w kolejnych dziedzinach, warto zacząć zadawać sobie pytania, co zrobić, by Twojego miejsca pracy nie zajęły roboty?

NOWE KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI

W Nowym Świecie potrzebne będą Ci nowe kompetencje: umiejętność pracy zdalnej, automotywacja, interdyscyplinarność, copywriting, praca pod presją, opanowanie narzędzi online. By Twój biznes miał szansę przetrwać ten trudny czas, potrzebuje gotówki by utrzymać cashflow, a pieniądze biorą się tylko z jednego źródła: od klientów!

Potrzebujesz nauczyć się sprzedawać w czasach kryzysu. Zrozumieć sytuację klientów i dopasować do niej swój styl i strategię. By prowadzić sprzedaż w tak trudnych czasach musisz zmienić sposób myślenia o sprzedaży. Musisz też nauczyć się zarządzać sprzedażą w sposób zdalny, bez wychodzenia z domu.

NOWE KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI

W Nowym Świecie potrzebne będą Ci nowe kompetencje: umiejętność pracy zdalnej, automotywacja, interdyscyplinarność, copywriting, praca pod presją, opanowanie narzędzi online. By Twój biznes miał szansę przetrwać ten trudny czas, potrzebuje gotówki by utrzymać cashflow, a pieniądze biorą się tylko z jednego źródła: od klientów!

Potrzebujesz nauczyć się sprzedawać w czasach kryzysu. Zrozumieć sytuację klientów i dopasować do niej swój styl i strategię. By prowadzić sprzedaż w tak trudnych czasach musisz zmienić sposób myślenia o sprzedaży. Musisz też nauczyć się zarządzać sprzedażą w sposób zdalny, bez wychodzenia z domu.

NOWY SPOSÓB ZARZĄDZANIA

Przetrwają nie najsilniejsi, ale Ci najbardziej elastyczni. Nie możesz już dłużej być wielkim lotniskowcem - potężnym, ale za mało zwrotnym, tylko musisz się stać flotyllą żaglówek, by błyskawicznie reagować na nowe okoliczności. Twoi pracownicy oczekują, że pomożesz im przetrwać ten trudny dla nich czas, dlatego musisz stać się prawdziwym KRYZYSOWYM PRZYWÓDCĄ, który przeprowadzi biznes i całą załogę przez zawirowania i burze wprost do słońca.

By tak się stało, potrzebujesz zdobyć nowe kompetencje zarządzania: zarządzanie kryzysowe, zarządzanie zdalne, motywowanie na odległość, sposoby wynagradzania, zwalnianie nieefektywnych pracowników, rekrutowanie odpornych na kryzys. Poza tym masz być otwarty na rozwój, technologię, automatyzowanie procesów i robotyzację.

NOWY AWANS

Wiem jak Ci pomóc. W styczniu 2010 r. otrzymałem pierwszy awans na szefa zespołu w korporacji zatrudniającej 3500 ludzi. Było to świeżo po kryzysie 2008 roku. Zarządzałem grupą 20 telemarketerów, dla których chciałem być kolegą i dobrym wujkiem, a w zamian otrzymałem nierealizowane targety, absencje i wymówki, a od dyrektorki naganę. Zespół musiał przejść transformację, ale ludzie trudno przystosowują się zmian. W maju 2010, drugi zespół, z innymi ludźmi postanowiłem zbudować na zupełnie innych fundamentach.

Postawiłem jasne warunki, a zespół je kupił i przez to staliśmy się najskuteczniejszą drużyną w całej firmie, spośród 70 innych zespołów telesprzedaży akwizycji Orange, osiągając nawet 170% targetów. Byliśmy nie do powstrzymania, bo wszyscy mieli jasną wizję celu, zapał. narzędzia i byli gotowi ciężko pracować.

Rok 2021 będzie powtórką z przeszłości. Przygotuj się na jego nadejście.


NOWY AWANS 

Wiem jak Ci pomóc. W styczniu 2010 r. otrzymałem pierwszy awans na szefa zespołu w korporacji zatrudniającej 3500 ludzi. Były to świeżo po kryzysie 2008 roku. Zarządzałem grupą 20 telemarketerów, dla których chciałem być kolegą i dobrym wujkiem, a w zamian otrzymałem nierealizowane targety, absencje i wymówki, a od dyrektorki naganę. Zespół musiał przejść transformację, ale ludzie trudno przystosowują się zmian. W maju 2010, drugi zespół, z innymi postanowiłem zbudować na zupełnie innych fundamentach.

Postawiłem jasne warunki, a zespół je kupił i przez to staliśmy się najskuteczniejszą drużyną w całej firmie, spośród 70 innych zespołów telesprzedaży akwizycji Orange, osiągając nawet 170% targetów. Byliśmy nie do powstrzymania, bo wszyscy mieli jasną wizję celu, zapał. narzędzia i byli gotowi ciężko pracować.

Rok 2021 będzie powtórką z przeszłości. Przygotuj się na jego nadejście.

NOWY ROZDZIAŁ SPRZEDAŻY

Dziś sprzedaż będzie trudniejsza, ale tylko dla tych, którzy nie radzili sobie nawet przed kryzysem. Dla sprzedawców rozumiejących rynek, ludzi, czytających z otoczenia informacje  zmianach, czujących społeczny powiem lęku, niecierpliwości i złości, będzie to prawdziwie złoty wiek. Dla przedsiębiorców, którzy szybciej zrozumieją, że bardziej niż o sprzedawanie tu i teraz chodzi o pozostawienie po sobie przyjemnego zapachu i zasianie ziarna, które wykiełkuje za jakiś czas.

Umiejętność sprzedawania staje się towarem pierwszej potrzeby, obok chleba, makaronu i papieru toaletowego, bo ona jako jedyna – da Ci dzisiaj pieniądze, a one dadzą Ci prawie wszystko. Z rynku znikną słabi, leniwi, nieefektywni sprzedawcy, a zostanie miejsce dla tych prawdziwie skutecznych. Wyposażam w takie umiejętności przedsiębiorców i ich ludzi i pokazuję im jak powinni teraz przestawić strategię prowadzenia rozmów handlowych z klientami i dopasować ją do Nowego Świata, który być może zostanie z nami na zawsze.

NOWY ROZDZIAŁ BIZNESU

Dziś z małżonką Karoliną prowadzimy 40 osobowy biznes, który ciągle rośnie, bo niedawno uruchomiliśmy możliwość pracy zdalnej, z Twojego domu, jeśli chcesz i umiesz sprzedawać przez telefon. Od 7 lat prowadzimy call center Contact Center One, w którym w ciągu 7 lat zatrudniliśmy 4000 osób i dwukrotnie byliśmy liderem sprzedaży w Polsce, dla takich firm jak Play czy KRD. Wykonujemy 80 000 rozmów miesięcznie i widzimy co dzieje się w Polsce, po stronie klientów i pracowników i będzie to trudny czas, ale przetrwają Ci, którzy najlepiej dopasują się do zmian. 

To czas wiatru zmian, na który musisz być otwarty i gotowy, by nie przegapić okazji i nie zostać na peronie z nieodpowiednimi ludźmi. 

Pokażę Ci co zrobić by Twoja łódź przetrwała huragany i nadchodzące tsunami. Pomogę Ci, zdradzając metody, które używałem w 2010 i których będę używał do budowania stabilnego biznesu w nadchodzących latach.


NOWY ROZDZIAŁ BIZNESU

Dziś z małżonką Karoliną prowadzimy 40 osobowy biznes, który ciągle rośnie, bo niedawno uruchomiliśmy możliwość pracy zdalnej, z Twojego domu, jeśli chcesz i umieć sprzedawać przez telefon. Od 7 lat prowadzimy call center Contact Center One, w którym w ciągu 7 lat zatrudniliśmy 4000 osób i dwukrotnie byliśmy liderem sprzedaży w Polsce, dla takich firm jak Play czy KRD. Wykonujemy 80 000 rozmów miesięcznie i widzimy co dzieje się w Polsce, po stronie klientów i pracowników i będzie to trudny czas, ale przetrwają Ci, którzy najlepiej dopasują się do zmian. 

To czas wiatru zmian, na który musisz być otwarty i gotowy, by nie przegapić okazji i nie zostać na peronie z nieodpowiednimi ludźmi. 

Pokażę Ci co zrobić by Twoja łódź przetrwała huragany i nadchodzące tsunami. Pomogę Ci, zdradzając metody, które używałem w 2010 i których będę używał do budowania stabilnego biznesu w nadchodzących latach.

NOWA KRYZYSOWA SPOŁECZNOŚĆ

Poniżej mam dla Ciebie zestaw 6 video, które odpowiadają dokładnie na Twoje największe wyzwania w tym najtrudniejszym czasie. 

Póki co, udostępniam Ci je za darmo, ale aby je obejrzeć, proszę Cię o pomoc w rozpowszechnieniu tej wiedzy w świat. 

Być może za jakiś czas dostęp do nagrań będzie symbolicznie płatny, bo z reguły nie doceniamy tego, co dostajemy za darmo, ale na ten moment postanowiłem aby dać do tego dostęp każdemu, kto naprawdę tego potrzebuje.

Zatem nie płać mi teraz, ale w zamian rozpropaguj ze mną tą wiedzę po internecie i udostępnij te filmy u siebie na tablicy, by jak najwięcej przedsiębiorców mogło je obejrzeć, uratować swoją firmę i miejsca pracy. 

Najpierw obejrzyj pierwszy film, który znajdziesz poniżej, a później napisz dlaczego warto do obejrzeć albo czego ty się dowiedziałeś i udostępnij te materiały na swoim wallu, poprzez guzik „share” na dole tej strony. Dlaczego Cię o to proszę?

Bo wierzę, że tak jak i mnie, zależy Ci na tym by żyć w pięknym kraju, widzieć wspaniałe środowisko, czerpać radość z życia, pomagać innym, realizować siebie.

Pomóż i zainspiruj innych do zmiany w myśleniu i w odbudowywaniu naszej gospodarki, naszego kraju, naszego lokalnego środowiska, aby podwinęli rękawy, przestali narzekać i wzięli się do pracy, by stworzyć dla siebie i świata, lepsze jutro.

Trzymajmy się razem, bo jako Polacy zawsze w takich momentach się jednoczyliśmy i zwyciężaliśmy, nawet wtedy, gdy było beznadziejnie. Rób to na co masz wpływ i akceptuj to, na co nie masz, jednocześnie robiąc swoje. Pamiętaj, jednak, że tylko współpracując z odpowiednimi pracownikami, klientami i kontrahentami – przetrwasz ten kryzys.

Wideo I:
Jak zarządzać firmą w kryzysie?