W trakcie Wielkiej Mikołajkowej Promocji każdego dnia o godzinie 7:00 udostępniam Ci inne produkty w wyjątkowo promocyjnych cenach.
Zestaw produktów, które dzisiaj Ci udostępnię:
wyposaży Cię w zestaw technik, metod i strategii, dzięki którym zaczniesz z łatwością rozpalać u swojego klienta pragnienie współpracy właśnie z Tobą – i to nawet, jeżeli oferujesz wyższe ceny niż Twoja konkurencja!
wyposaży Cię w zestaw technik, metod i strategii, dzięki którym zaczniesz z łatwością rozpalać u swojego klienta pragnienie współpracy właśnie z Tobą – i to nawet, jeżeli oferujesz wyższe ceny niż Twoja konkurencja!
zapozna Cię z konkretnymi schematami prezentacji produktów i usług,
zapozna Cię z konkretnymi schematami prezentacji produktów i usług,
pomoże Ci dołączyć do wąskiego grona specjalistów, którzy potrafią dopasować styl komunikacji pod jeden z kilkunastu typów klientów (zwiększając w ten sposób znacznie swoją skuteczność)
pomoże Ci dołączyć do wąskiego grona specjalistów, którzy potrafią dopasować styl komunikacji pod jeden z kilkunastu typów klientów (zwiększając w ten sposób znacznie swoją skuteczność)
Zasady promocji są proste. Każdy z udostępnionych produktów możesz kupić oddzielnie lub w promocyjnym zestawie tylko do godziny 23:59. O północy oferta zniknie, a jutro o 7:00 w jej miejsce pojawi się inna.
Wybitna prezentacja jest w stanie sprzedać nawet słaby produkt.
Nie działa to niestety w drugą stronę...
Jeżeli nie potrafisz skutecznie zaprezentować swojej oferty, to nie ocali Cię nawet najwybitniejszy produkt lub usługa.
Na całe szczęście nie jest to nic trudnego!
Potrzebujesz jedynie sprawdzonego i skutecznego procesu, dzięki któremu najpierw poznasz potrzeby Twojego klienta (system P.S.P.O.P), a następnie wybierzesz odpowiednią metodę prezentacji Twojej oferty (technika P.C.K, technika P2.U.R.K.O, technika CeZaKo).
W kursie online "Najskuteczniejsze strategie prezentacji produktów" zapoznam Cię wyłącznie z najskuteczniejszymi, przetestowanymi przeze mnie metodami prezentacji ofert. Wystarczy, że zaczniesz je stosować, a Twoje wyniki poszybują w górę!
Wybitna prezentacja jest w stanie sprzedać nawet słaby produkt.
Nie działa to niestety w drugą stronę...
Jeżeli nie potrafisz skutecznie zaprezentować swojej oferty, to nie ocali Cię nawet najwybitniejszy produkt lub usługa.
Na całe szczęście nie jest to nic trudnego!
Potrzebujesz jedynie sprawdzonego i skutecznego procesu, dzięki któremu najpierw poznasz potrzeby Twojego klienta (system P.S.P.O.P), a następnie wybierzesz odpowiednią metodę prezentacji Twojej oferty (technika P.C.K, technika P2.U.R.K.O, technika CeZaKo).
W kursie online "Najskuteczniejsze strategie prezentacji produktów" zapoznam Cię wyłącznie z najskuteczniejszymi, przetestowanymi przeze mnie metodami prezentacji ofert. Wystarczy, że zaczniesz je stosować, a Twoje wyniki poszybują gwałtownie w górę!
Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:
Masz wrażenie, że Twoi klienci nie dostrzegają wartości, jaką niesie Twoja oferta
Masz wrażenie, że Twoi klienci nie dostrzegają wartości, jaką niesie Twoja oferta, produkt lub usługa,
Chcesz nauczyć się prezentować swoją ofertę tak, aby pod koniec rozmowy klienci sami pragnęli z niej skorzystać,
Chcesz nauczyć się prezentować swoją ofertę w taki sposób, aby pod koniec rozmowy klienci sami pragnęli z niej skorzystać,
Nie potrafisz dostrzec w swojej ofercie niczego unikalnego i nie wiesz jak ją przedstawić, aby zainteresować klienta,
Nie potrafisz dostrzec w swojej ofercie niczego unikalnego i nie wiesz, w jaki sposób przedstawić ją tak, aby w ogóle zainteresować nią Twojego klienta,
lub zdobądź go w 3 zestawie produktów za 197zł!
Handlowcy, który mają przeciętne rezultaty traktuje wszystkich swoich klientów tak samo.
Stosują dokładnie te same techniki, prezentują tak samo swoją ofertę, a nawet mówią z tą samą szybkością...
...bez względu na to, czy mają do czynienia z energetycznym, podejmującym szybko decyzje cholerykiem, czy powolnym, racjonalnie myślącym flegmatykiem.
Nic więc dziwnego, że nie są skuteczni!
Jeżeli chcesz dołączyć do grona najlepiej zarabiających handlowców, musisz wiedzieć jak obchodzić się z różnymi typami klientów.
I dlatego w kursie online "Metaprogramy i typologie klientów" otrzymasz ode mnie praktycznie narzędzia i wskazówki, dzięki którym nauczysz się niemal natychmiastowo rozpoznawać typ osobowości klienta i dopasowywać do niego styl prowadzenia rozmowy!
Większość sprzedawców osiągających przeciętne rezultaty traktuje wszystkich swoich klientów jednakowo.
Stosują dokładnie te same techniki, prezentują produkt identycznie, a nawet mówią z tą samą szybkością...
...bez względu na to, czy mają do czynienia z energetycznym, podejmującym szybko decyzję cholerykiem, czy powolnym, racjonalnie myślącym flegmatykiem.
Nic więc dziwnego, że nie są skuteczni!
Jeżeli chcesz dołączyć do grona najlepiej zarabiających sprzedawców i handlowców, musisz umieć skutecznie obchodzić się z klientami o różnych osobowościach.
W kursie online "Metaprogramy i typologie klientów" otrzymasz ode mnie praktycznie narzędzia i wskazówki, dzięki którym nauczysz się niemal natychmiastowo rozpoznawać typ osobowości klienta i dopasowywać do niego sposób prowadzenia rozmowy!
Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:
Nie potrafisz już na początku rozmowy określić typu osobowościowego swojego klienta i dopasować do niego swojej prezentacji.
Nie potrafisz już na początku rozmowy określić typu osobowościowego swojego klienta i dopasować do niego swojej prezentacji.
Nie wiesz, kiedy konkretnie w trakcie rozmowy z danym klientem posługiwać się suchymi liczbami i faktami, a kiedy skupiać się przede wszystkim na wzbudzaniu emocji.
Nie wiesz, kiedy konkretnie w trakcie rozmowy z danym klientem posługiwać się suchymi liczbami i faktami, a kiedy skupiać się przede wszystkim na wzbudzaniu emocji.
Każda Twoja rozmowa z klientem wygląda podobnie - nie zmieniasz świadomie swojego tempa mówienia, rodzaju przekazywanych informacji i używanych argumentów oraz samego sposobu prezentacji oferty w zależności od tego, z kim rozmawiasz.
Każda Twoja rozmowa z klientem wygląda podobnie - nie zmieniasz świadomie swojego tempa mówienia, rodzaju przekazywanych informacji i używanych argumentów oraz samego sposobu prezentacji oferty w zależności od tego, z kim rozmawiasz.
lub zdobądź go w 3 zestawie produktów za 197zł!
Umiejętność odkrywania potrzeb i motywacji zakupowych klienta jest jedną z najbardziej niedocenianych umiejętności w dzisiejszym świecie sprzedaży.
Większość handlowców i przedsiębiorców jest tak skoncentrowana na doprowadzeniu do finalizacji transakcji, że zapominają o najważniejszym...
... czyli o uważnym słuchaniu klienta!
Dysponując odpowiednią wiedzą oraz narzędziami jesteś w stanie w ciągu kilku pierwszych minut określić wszystkie "emocjonalne przyciski" Twojego klienta.
Nie musisz wtedy na siłę wciskać swojego produktu czy usługi klientowi, ponieważ wiesz jak przedstawić swoją ofertę, aby sam zaczął jej pożądać.
20 lekcji HD kursu online "Sprawdzone metody słuchania, odkrywania potrzeb i motywacji zakupowej klienta" dostarczy Ci kompleksowej wiedzy z tego obszaru!
Umiejętność odkrywania potrzeb i motywacji zakupowych klienta jest jedną z najbardziej niedocenianych umiejętności w dzisiejszym świecie sprzedaży.
Większość handlowców, telemarketerów i sprzedawców jest tak skoncentrowana na doprowadzeniu do finalizacji transakcji, że zapominają o najważniejszym...
... czyli o uważnym słuchaniu klienta!
Dysponując odpowiednią wiedzą oraz narzędziami jesteś w stanie w ciągu kilku pierwszych minut określić wszystkie "emocjonalne przyciski" Twojego klienta.
Nie musisz wtedy na siłę wciskać swojego produktu czy usługi klientowi, ponieważ wiesz jak przedstawić swoją ofertę, aby sam zaczął jej pożądać.
20 lekcji HD kursu online "Sprawdzone metody słuchania, odkrywania potrzeb i motywacji zakupowej klienta" dostarczy Ci kompleksowej wiedzy z tego obszaru!
Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:
Często masz wrażenie, że Twoje argumenty nie robią na klientach większego wrażenia,
Często masz wrażenie, że Twoje argumenty nie robią na klientach większego wrażenia,
Nie potrafisz szybko określić, co takiego dla Twojego klienta jest najważniejsze, a następnie umiejętnie wykorzystać tej wiedzy podczas rozmowy,
Nie potrafisz szybko określić, co takiego dla Twojego klienta jest najważniejsze, a następnie umiejętnie wykorzystać to w rozmowie z nim,
Chciałbyś, aby Twoi klienci widzieli w Tobie eksperta i konsultanta, który może im pomóc zamiast kolejnego natręta, który chce na siłę im coś wcisnąć.
Chciałbyś, aby Twoi klienci widzieli w Tobie eksperta i konsultanta, któremu zależy na tym, aby im pomóc zamiast kolejnego akwizytora, który chce na siłę im coś wcisnąć.
lub zdobądź go w 3 zestawie produktów za 197zł!
W skład promocyjnego zestawu wchodzą:
Standardowa cena zestawu produktów: 1491 zł
Cena w zestawie promocyjnym tylko dzisiaj: 197 zł!
© Copyright Karol Froń. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.