Agenda spotkań.

Webinar I. Misja, wartości i kultura organizacyjna

Data: 13 marca (poniedziałek), godz. 20:00

W trakcie pierwszego webinaru na warsztat weźmiemy serce każdej dobrze prosperującej firmy i działu sprzedaży – czyli skupimy się na precyzyjnym określeniu kultury organizacyjnej. 

Zaczniemy właśnie od niej, ponieważ dobrze określona kultura jest w stanie nadać handlowcom większy sens ich pracy oraz sprawić, że będą zdecydowanie bardziej zaangażowani w swoje obowiązki i życie firmy.


W jaki sposób zdefiniować wartości i misję firmy + dlaczego jest to ważne?
W jaki sposób określić kulturę organizacji i zasady panujące w Twoim dziale sprzedaży?
Jak przeprowadzić expose, czyli krótkie spotkanie z handlowcami, dzięki któremu zrobisz pierwszy krok w kierunku wdrożenia nowej kultury organizacyjnej w swoim dziale?

Webinar II. Strategia działu sprzedaży

Data: 20 marca (poniedziałek), godz. 20:00

Podczas naszego drugiego spotkania skupimy się na tym jak stworzyć skuteczną strategię sprzedaży dopasowaną pod obecne czasy oraz na tym jak przygotować odpowiednie systemy i procesy, które pomogą Ci uporządkować pracę Twojego działu i zwiększyć efektywność handlowców.

Oto lista tematów, którymi się zajmiemy:

Jak przeprowadzić analizę rynku, aby odkryć, co dla Twojego klienta jest naprawdę ważne, a czego nie zauważa Twoja konkurencja?
Jak przeprowadzić dokładną analizę swojej oferty, określić jej mocne strony i przewagi konkurencyjne i stworzyć Unique Selling Proposition w taki sposób, aby zarówno Twoi klienci jak i sami handlowcy widzieli wartość tego, co sprzedajecie?
Jak zaplanować przemyślany i powtarzalny proces sprzedaży Twoich produktów i usług, który będzie dopasowany do Twojej branży, oferty i dzisiejszych czasów?
Jak powinien wyglądać proces wyznaczania celów sprzedażowych w Twoim dziale, aby były one konsekwentnie realizowane?
Jak zaplanować i szybko wdrożyć system monitorowania i oceniania postępów, dzięki któremu Twoi handlowcy będą robić to, na co się umówiliście – i to nawet, gdy nie będziesz patrzył im na ręce?
Jak krok po kroku zaplanować sprawiedliwy system wynagradzania, który będzie skutecznie motywował Twoich handlowców do dawania z siebie jak najwięcej?

Webinar III. Schematy skutecznych rozmów handlowych

Data: 27 marca (poniedziałek) , godz. 20:00

Trzecie spotkanie będzie poświęcone tworzeniu skutecznych procedur sprzedażowych – czyli m.in. tworzeniu skutecznych skryptów rozmów dla Twoich handlowców czy sekwencji follow-upów, dzięki którym zaczną umawiać więcej spotkań z klientami i zamykać więcej transakcji.

Oto lista tematów, którymi się zajmiemy: 

Jak możesz całkowicie LEGALNIE zdobywać numery telefonów do swoich idealnych klientów?
Jak wygląda schemat idealnej rozmowy telefonicznej z „zimnym leadem”, której głównym celem jest umówienie spotkania (stacjonarnego lub wirtualnego) z klientem lub sprzedaż?
Jak wygląda schemat idealnej rozmowy sprzedażowej z „ciepłym leadem” – czyli osobą, która wcześniej wyraziła zgodę na kontakt lub spotkanie, sama się z Tobą skontaktowała albo przyszła do Twojego punktu sprzedaży?
Jak wygląda proces tworzenia i szybkiego wdrażania nowych skryptów rozmów dla handlowców?
Jak zaplanować sekwencję skutecznego follow-up’u sprzedażowego i stworzyć przydatne szablony dla Twoich handlowców?

Webinar IV. Praktyczna Psychologia Motywacji i Zarządzania

Data: 3 kwietnia (poniedziałek), godz. 20:00

Na czwartym spotkaniu zajmiemy się czymś, co nazywam Praktyczną Psychologią Motywacji i Przywództwa. W trakcie jego trwania zapoznam Cię ze wszystkimi najważniejszymi koncepcjami, które musisz poznać, abyś był w stanie skutecznie motywować swoich handlowców.

Oto lista tematów, którymi się zajmiemy:

Co tak naprawdę motywuje ludzi do działania, a co sprawia, że są zdemotywowani – dzięki temu zrozumiesz dlaczego Twoje próby motywowania handlowców najczęściej nie przynoszą takich efektów na jakie liczysz?
Na czym polega motywowanie 3.0 – zobaczysz jak motywować pracowników biorąc pod uwagę ich typ osobowości, generację a nawet staż pracy. Zaczniesz dostrzegać, co jest ważne dla poszczególnych osób w Twoim zespole, dzięki czemu z łatwością zarazisz ich motywacją i chęcią do działania.
Na czym polega koncepcja przywództwa plemiennego i jak przy jej pomocy stworzyć zgrany i lojalny zespół słuchający Twoich poleceń?
Style przywództwa – zobaczysz jak zarządzać różnymi typami pracowników
Etapy rozwoju pracownika – nauczysz się docierać do motywacji pracowników, będących w różnych etapach dojrzałości

Webinar VSkuteczny Lider – czyli jak na co dzień zarządzać pracą i postawą handlowców?

Data: 10 kwietnia (poniedziałek), godz. 20:00

W trakcie piątego spotkania pokażę Ci jak stać się skutecznym liderem – czyli jak na co dzień zarządzać pracą swojego działu, budować ducha zespołu, rozliczać go z wyznaczonych celów, inspirować handlowców do działania, wpływać na ich postawę i zwiększać ich skuteczność.

Oto lista tematów, którymi się zajmiemy:

Jak krok po kroku zacząć wprowadzać w dziale handlowym nowe  procesy, systemy i procedury w taki sposób, aby Twoi handlowcy dostrzegli konieczność zmian i aby nie wzbudzały one oporu?
Jak zacząć przeprowadzać comiesięczne spotkania podsumowujące i wyznaczające cele na kolejny miesiąc w taki sposób, aby inspirować handlowców do działania, szybko korygować popełniane błędy i zwiększać szansę na osiągnięcie długoterminowych celów sprzedażowych?
Jak w zależności od osiąganych wyników przeprowadzać odprawy w taki sposób, aby motywowały Twoich handlowców do działania, budowały ducha zespołu oraz kulturę Twojej organizacji – i jak to robić nawet, gdy nie jesteś typem charyzmatycznego przywódcy,
W jaki sposób skutecznie wpływać na zachowania i postawy Twoich handlowców za pomocą skutecznego prowadzenia rozmów indywidualnych – czyli zobaczysz jak krok po kroku przeprowadzać z handlowcami rozmowy:

-> okresowe,
-> nagradzające,
-> motywujące,
-> dyscyplinujące,
-> karające.

… w taki sposób, aby spełniały one swoją rolę.
Jakie dodatkowe metody pracy z handlowcami możesz wykorzystywać, aby szybko poprawiać skuteczność ich rozmów i spotkań z klientami?
Jak rozwiązywać konflikty w zespole oraz szybko radzić sobie z toksycznymi jednostkami?

Webinar VI. Skuteczny proces rekrutacji handlowców

Data: 17 kwietnia (poniedziałek), godz. 20:00

W trakcie szóstego spotkania skupimy się na skutecznej rekrutacji. Moim głównym celem w trakcie tego spotkania będzie pokazanie Ci jak możesz zaplanować u siebie w firmie proces rekrutacji w taki sposób, abyś był w stanie szybko odnajdywać i zatrudniać ambitnych i pracowitych handlowców, którzy będą pasować do Twojej firmy i szybko się w niej odnajdą.

Oto lista tematów, którymi się zajmiemy:

Jakie są 2 typy najskuteczniejszych handlowców, których musisz mieć w swoim zespole?

Jak określić który typ handlowca jest Ci w tym momencie najbardziej potrzebny?

Kogo powinieneś zatrudnić jako pierwszego handlowca jeżeli dopiero rozpoczynasz budowę swojego działu sprzedaży?
Jak krok po kroku zaprojektować skuteczny proces rekrutacji, czyli:

-> jakimi kanałami możesz dotrzeć do idealnych kandydatów do Twojego zespołu – bo ogłoszenia w Internecie, to tylko jeden z kilkudziesięciu sposób na dotarcie do pracownika,

-> jak zaprezentować swoją firmę i „sprzedać” stanowisko handlowca w swojej firmie, aby przyciągnąć do siebie ambitne i pracowite osoby?

-> jak krok po kroku przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną na żywo w firmie i jak oceniać potencjał kandydata?
Kiedy należy zwalniać handlowca natychmiast, a kiedy warto dać mu szansę?
Jak zaplanować i przeprowadzić plan naprawczy dla handlowca, czyli:

-> jak krok po kroku przeprowadzić rozmowę informującą o planie naprawczym?

-> ile powinien trwać program naprawczy?

-> jak przeprowadzać rozmowy i coachingi w trakcie planu naprawczego?
Jak przeprowadzić rozmowę zwalniającą, aby nie spowodowała ona żadnych dodatkowych problemów?
Jak poinformować zespół o zwolnieniu, aby nie wpłynęło to negatywnie na atmosferę w pracy?

Webinar VII. Wdrażanie i szkolenie handlowców

Data: 24 kwietnia (poniedziałek), godz. 20:00

W trakcie siódmego spotkania skupimy się na temacie wdrażania, szkolenia i rozwijania kompetencji handlowców.

Oto część tematów, którymi się zajmiemy:

Jak znacząco ograniczyć rotację w swojej firmie i sprawić, aby handlowcy szybko na siebie zarabiali, dzięki przemyślanemu procesowi wdrażania i szkolenia handlowców przez pierwsze 3 miesiące ich pracy?
Jak tworzyć indywidualne plany rozwoju dla Twoich handlowców, dzięki którym wraz z upływem czasu będą stawali się coraz lepszymi i skuteczniejszymi handlowcami?
Kiedy warto przeprowadzać regularne cykle szkoleń dla swoich handlowców i jak je zaplanować?
Jak pomóc handlowcowi, który ma gorszy okres „odblokować się” i znaleźć rozwiązanie jego problemów za pomocą prostej metody coachingu GROW?
Jak za pomocą metody podkręcania termostatu finansowego sprawić, aby handlowiec czuł wewnętrzną potrzebę zarabiania jeszcze większej ilości pieniędzy – i to nawet, jeżeli już zarabia dużo powyżej średniej krajowej i jest najlepiej opłacanym pracownikiem w Twojej firmie.

Webinar VIII. Samodzielny dział sprzedaży i delegowanie zadań

Data: 1 lub 8 maja (poniedziałek), godz. 20:00

Webinar VIII. Samodzielny dział sprzedaży i delegowanie zadań

Ostatni webinar będzie poświęcony etapom rozwoju działu handlowego. W trakcie jego trwania pokażę Ci jakie działania powinieneś podejmować, aby dojść do miejsca w którym Twój dział sprzedaży stanie się w 100% samodzielny, a Ty będziesz mógł oddelegować większość obowiązków związanych z jego zarządzaniem.


Oto część tematów, którymi się zajmiemy:

Na czym polegają 3 poziomy zarządzania
Jak wyglądają poszczególne etapy rozwoju działu sprzedaży i jakie działania musisz na każdym z tych etapów podejmować, aby zbudować samodzielny zespół?
Kiedy i jak zacząć delegować zadania?
Kiedy warto zacząć myśleć nad rekrutacją menadżera do swojego działu sprzedaży?
Jak krok po kroku przeprowadzić skuteczną rekrutację na stanowisko menadżera?
Jak wspierać menadżera w jego pracy?

Wybierz opcje płatności.

PŁATNOŚĆ
JEDNORAZOWA

2497 zł netto

(3071 zł brutto)

8 zamkniętych webinarów online (Wartość 4000 zł)
24 miesięczny dostęp do nagrań wszystkich webinarów
8 zamkniętych sesji pytań i odpowiedzi (Wartość 4000 zł)
Dostęp do biblioteki przydatnych narzędzi, schematów, szablonów, skryptów i scenariuszy rozmów
Zamknięta grupa na Facebooku

PŁATNOŚCI
RATALNE

6 rat po 465 zł netto (573 zł brutto) lub 3 raty po 931 zł netto (1146 zł brutto)

8 zamkniętych webinarów online (Wartość 4000 zł)
24 miesięczny dostęp do nagrań wszystkich webinarów
8 zamkniętych sesji pytań i odpowiedzi (Wartość 4000 zł)
Dostęp do biblioteki przydatnych narzędzi, schematów, szablonów, skryptów i scenariuszy rozmów
Zamknięta grupa na Facebooku

© Copyright Karol Froń. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Grab Your Free Ebook

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close