Karola Fronia zaprosiłem do swojej firmy Motorro, ponieważ posiadamy doskonały produkt dla warsztatów samochodowych, ale nie potrafiliśmy opowiedzieć o nim klientom w taki sposób, aby zachęcić ich do współpracy z naszą firmą ...
Współpraca z Karolem przyniosła efekt w postaci 300 pozyskanych firm i zwiększenia sprzedaży o 150% od czasu szkolenia, od którego minęło już 5 miesięcy.
Karol Froń poprawdził szkolenie w naszej firmie, podczas którego pracowaliśmy nad zwiększeniem sprzedaży dla biur księgowych. W ciągu 3 miesięcy od szkolenia pozyskaliśmy 170 nowych partnerów i zwiększyliśmy sprzedaż o 30% w stosunku do okresu poprzedzającego szkolenie.
Karol przyjechał do naszej firmy w dość trudnym momencie, bo wtedy gdy gospodarka była świeżo po uwolnienie z lockdownu, więc okoliczności nie był sprzyjające, rynek był trudny, a nastroje pracowników niezbyt optymistyczne[...]
Efektem naszego szkolenia było zwiększenie sprzedaży o 20% w warunkach wszechobecnej pandemii z porównywalnym okresem z 2019 r.
Na współpracę z Karolem zdecydowałam się po rekomendacji znajomego, który również zajmuje się prowadzeniem placówek franczyzowych.
Od dłuższego czasu w swoim zespole obserwowałam spadek skuteczności z zakresu wykonywanego telemarketingu, który jest jednym z głównych narzędzi pozyskiwania przez nas klientów.
Pracownicy z niechęcią podchodzili do obowiązku telefonowania, nie widząc sensu działania i zwrotności w postaci odbytych spotkań, a co za tym idzie sprzedaży. [...]
Po szkoleniu z Karolem pracownicy wdrożyli zdobyte umiejętności i narzędzia, co zaprocentowało zwiększeniem w oddziałach skuteczności odbytych spotkań z 10% do 30% na podstawie wykonywanych połączeń.
Uświadomiłem sobie, że spóźniłem się 2 lata, bo wtedy potrzebowałem takiego mastermindu dużo bardziej niż teraz, kiedy jeszcze miałem czas dzwonić.
Tą wiedzę, którą zyskałem, przekazywałem codziennie na bieżąco swoim pracownikom i w punkcie w małym mieście, pracownica potroiła wyniki jeśli chodzi o telefon. Robiła do tej pory 12-15 operacji, a tym razem zrobiła 40 zamkniętych transakcji.
Dziewczyny w innym punkcie wygenerowały obrót 200 000 przy zamkniętym punkcie, tylko na samych telefonach i jestem bardzo zadowolony .
Mastermind uświadomił mnie w wielu kwestiach, odnośnie prowadzenia firmy.
Karol Froń przeprowadził szkolenie z pozyskiwania klientów przez telefon w mojej firmie. Jestem bardzo zadowolony z efektów, bo po szkoleniu sprzedaż wzrosła o 205% względem okresu sprzed szkolenia.
Jeszcze w trakcie szkolenia, gdy dzwoniliśmy do nowych klientów przez kilka godzin sprzedaliśmy 11 maszyn co sprawiło, że szkolenie zwróciło się, zanim się zakończyło. Będę jeszcze korzystał z usług Karola Fronia, bo to inwestycja, która szybko się zwraca.
Efektem szkolenia Karolem Froniem było pozyskanie 48 klientów jednego dnia i jest to aż 35% więcej niż dotychczas generowani nasi pracownicy. Po samym szkoleniu odnotowujemy wyniki w granicach 25-30% wyższe niż standardowo przed szkoleniem z Karolem.
Jesteśmy przekonani, że możemy polecić Pana Karola jako rzetelnego i solidnego trenera.
Po warsztatach z Karolem Froniem Nasi Doradcy uzyskali wiedzę merytoryczną oraz praktyczną z telemarketingu.
W pierwszym dniu dostaliśmy dawkę wiedzy, a drugiego dnia praktykę, gdzie mogliśmy już na tym etapie stwierdzić, że było dla nich to potrzebne.
Nasi Przedstawiciele całkowicie zmienili podejście do telefonowania co przełożyło się na zwiększone efekty sprzedaży. Sprzedaż w Naszych Zespołach wzrosła o około 30%.
Na tą chwilę systematycznie działamy w umawianiu spotkań, a to wszystko dzięki Karolowi, który wniósł do Naszego Oddziału tyle energii i chęci do działania. Zdecydowanie polecamy współpracę z Karolem Froniem.
Karol Froń przeprowadził w naszej firmie roczny program mentoringowy dla działu sprzedaży. Nasza współpraca polegała na comiesięcznych spotkaniach z zespołem handlowym i pracowaniu nad poprawą poszczególnych elementów procesu sprzedaży telefonicznej.
Spotkania te zaowocowały zmianą postaw na proaktywną, scaleniem członków zespołu w jeden, wielki organizm oraz zwiększeniem skuteczności w sprzedaży, poprzez wypracowanie nowego modelu sprzedaży.
Dzięki nowemu sposobowi pozyskiwania klientów, osiągamy lepsze efekty niż wcześniej, przy mniejszym nakładzie sił i środków
© Copyright Karol Froń. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.