Czy masz trudność z tym, aby znaleźć dobrych handlowców do swojego zespołu?
Czy Twoi handlowcy nie dają z siebie maksa i zadowalają się przeciętnymi wynikami?
Czy musisz ich ciągle pilnować, motywować i "ciągnąć za uszy", aby robili to, co do nich należy?
Czy męczy Cię już słuchanie narzekań w stylu: "nie da się", "jest za ciężko", "konkurencja ma taniej"?
Czy masz już serdecznie dość tracenia czasu i energii na rekrutacje i wdrażanie osób, które potem szybko odchodzą?
Czy znosisz zachowania niektórych osób tylko dlatego, bo boisz się, że nie znajdziesz nikogo innego na ich miejsce?
Jeżeli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco...
to koniecznie czytaj dalej bo mam coś, co może ci pomóc!
Jeżeli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco... to koniecznie czytaj dalej bo mam coś, co może ci pomóc!
Historia za każdym razem wygląda tak samo.
I nie ma znaczenia czy po prostu awansowałeś na menadżera zespołu handlowego...
... czy postanowiłeś rozwinąć firmę i zatrudnić pierwszych handlowców.
W obu przypadkach musisz zacząć zarządzać pracą innych osób.
A to po pewnym czasie okazuje się nie być takie łatwe.
Ze swojej strony robisz co możesz...
Zapewniasz handlowcom jak najlepsze warunki pracy. Poświęcasz czas oraz pieniądze na ich szkolenie i wdrożenie.
Dbasz o to, aby dobrze czuli się w firmie. Motywujesz i zapewniasz wsparcie w gorszych chwilach. Dajesz nawet szansę na zarabianie dużych pieniędzy poprzez uczciwy system prowizyjny.
Nie każesz też sprzedawać syfu, bo Wasze produkty i usługi są wartościowe.
W zamian oczekujesz tylko jednego: Zaangażowania w pracę i przyzwoitych wyników.
Historia za każdym razem wygląda tak samo.
I nie ma znaczenia czy po prostu awansowałeś na menadżera zespołu handlowego...
... czy postanowiłeś rozwinąć firmę i zatrudnić pierwszych handlowców.
W obu przypadkach musisz zacząć zarządzać pracą innych osób.
A to po pewnym czasie okazuje się nie być takie łatwe.
Ze swojej strony robisz co możesz...
Zapewniasz handlowcom jak najlepsze warunki pracy. Poświęcasz czas oraz pieniądze na ich szkolenie i wdrożenie.
Dbasz o to, aby dobrze czuli się w firmie. Motywujesz i zapewniasz wsparcie w gorszych chwilach.
Dajesz nawet szansę na zarabianie dużych pieniędzy poprzez uczciwy system prowizyjny.
Nie każesz też sprzedawać syfu, bo Wasze produkty i usługi są wartościowe.
W zamian oczekujesz tylko jednego: Zaangażowania w pracę i przyzwoitych wyników.
Co jednak często dostajesz w zamian?
Co jednak często dostajesz w zamian?
Nic więc dziwnego, że tak trudno oderwać Ci się od pracy. Wiesz, że pod Twoją nieobecność może być jeszcze gorzej. A to sprawia, że wymarzony awans lub firma zamiast być drogą do wolności powoli zamienia się w Twoje więzienie...
Nic więc dziwnego, że tak trudno oderwać Ci się od pracy. Wiesz, że pod Twoją nieobecność może być jeszcze gorzej.
A to sprawia, że wymarzony awans lub firma zamiast być drogą do wolności powoli zamienia się w Twoje więzienie...
Pojawia się pytanie:
Czy tak ma teraz wyglądać Twoje życie?
Czy po kilku latach ciężkiej pracy i wyrzeczeń masz dalej martwić się o swoją firmę lub karierę?
Czy dalej masz pracować jak szalony, odczuwać stres i presję oraz zaniedbywać inne obszary swojego życia tylko dlatego, że Twoi handlowcy nie spełniają pokładanych w nich nadziei?
Kilka lat temu powiedziałbym Ci, że taki jest po prostu urok tej gry.
Dzisiaj jednak wiem, że może być inaczej.
Po tym jak:
Pojawia się pytanie:
Czy tak ma teraz wyglądać Twoje życie?
Czy po kilku latach ciężkiej pracy i wyrzeczeń masz dalej martwić się o swoją firmę lub karierę?
Czy dalej masz pracować jak szalony, odczuwać stres i presję oraz zaniedbywać inne obszary swojego życia...
...i to tylko dlatego, że Twoi handlowcy nie spełniają pokładanych w nich nadziei?
Kilka lat temu powiedziałbym Ci, że taki jest po prostu urok tej gry.
Dzisiaj jednak wiem, że może być inaczej.
Po tym jak:
... odkryłem, że niska skuteczność zespołów ma swoje źródło w 7 głównych przyczynach.
... odkryłem, że niska skuteczność zespołów ma swoje źródło w 7 głównych przyczynach.
Sprawdź, czy któraś z nich brzmi znajomo:
Sprawdź, czy któraś z nich
brzmi znajomo:
- Przyczyna I -
Jesteś zbyt miłym i wyrozumiałym szefem
- Przyczyna I -
Jesteś zbyt miłym i wyrozumiałym szefem
Jesteś wrażliwą osobą. Wyniosłeś z domu dobre wartości. Jedną z nich jest troska o drugiego człowieka.
Nie chcesz być kolejnym tyranem lub zimną suką, której wszyscy się boją.
Zamiast tego wierzysz, że poprzez dobroć i ciepło zdobędziesz serca pracowników.
Z czasem okazuje się jednak, że inni nie tego nie doceniają. Twoje dobre serce odbierają jako słabość. I jasne, mogą Cię lubić... ale nie masz u nich autorytetu.
A to sprawia, że wchodzą Ci na głowę, a Ty czujesz się bezradny.
Jesteś wrażliwą osobą. Wyniosłeś z domu dobre wartości. Jedną z nich jest troska o drugiego człowieka. Nie chcesz być kolejnym tyranem lub zimną suką, której wszyscy się boją. Zamiast tego wierzysz, że poprzez dobroć i ciepło zdobędziesz serca pracowników.
Z czasem okazuje się jednak, że inni nie tego nie doceniają. Twoje dobre serce odbierają jako słabość. I jasne, mogą Cię lubić... ale nie masz u nich autorytetu. A to sprawia, że wchodzą Ci na głowę, a Ty czujesz się bezradny.
- Przyczyna II -
Brak jasno określonych zasad i reguł
Masz dość niektórych zachowań swoich handlowców. Ale dlaczego w ogóle miałoby to ich obchodzić?
Przecież nigdy nie oznajmiłeś, czego nie będziesz tolerował w swoim zespole.
Nie stworzyłeś jasnej listy zasad i reguł. Nie kazałeś im ich przestrzegać. Nie pokazałeś też jakie będą skutki ich łamania.
Nie dziw się więc, że Twoi handlowcy niczym małe dzieci testują na ile mogą sobie pozwolić.
- Przyczyna II -
Brak jasno określonych zasad i reguł
Masz dość niektórych zachowań swoich handlowców. Ale dlaczego w ogóle miałoby to ich obchodzić?
Przecież nigdy nie oznajmiłeś, czego nie będziesz tolerował w swoim zespole. Nie stworzyłeś jasnej listy zasad i reguł. Nie kazałeś im ich przestrzegać. Nie pokazałeś też jakie będą skutki ich łamania.
Nie dziw się więc, że Twoi handlowcy niczym małe dzieci testują na ile mogą sobie pozwolić.
- Przyczyna III -
Nie wiesz jak zacząć wymagać więcej
(i boisz się tego zrobić...)
Wiesz, że pozwalałeś zespołowi na zbyt wiele. I chcesz wprowadzić zmiany... ale przeraża Cię wizja buntu wśród załogi. No bo co zrobisz jak się na Ciebie obrażą? Albo gdy większość od Ciebie odejdzie?
Wolisz więc nie ryzykować i zadowalasz się tym, jak jest - a jest średnio...
- Przyczyna III -
Nie wiesz jak zacząć wymagać więcej (i boisz się tego zrobić...)
Wiesz, że pozwalałeś zespołowi na zbyt wiele. I chcesz wprowadzić zmiany... ale przeraża Cię wizja buntu wśród załogi.
No bo co zrobisz jak się na Ciebie obrażą? Albo gdy większość od Ciebie odejdzie?
Wolisz więc nie ryzykować i zadowalasz się tym, jak jest - a jest średnio...
- Przyczyna IV -
Brak kontroli, norm oraz celów
Ufasz swoim handlowcom. I dlatego nie mierzysz ilości wykonywanych połączeń, wysyłanych maili i ofert oraz umawianych i odbytych spotkań. Nie ustalasz też dziennych i tygodniowych norm oraz z nich nie rozliczasz.
Nie zrozum mnie źle - zaufanie jest dobre. Ale to normy i kontrola motywują do działania. To one dają szansę na szybką reakcję, gdy dzieje się coś złego. To one też odzierają handlowców z wymówek.
Bo słabe wyniki często nie są kwestią tego, że "konkurencja ma taniej" tylko zbyt małej ilości rozmów.
- Przyczyna IV -
Brak kontroli, norm oraz celów
Ufasz swoim handlowcom. I dlatego nie mierzysz ilości wykonywanych połączeń, wysyłanych maili i ofert oraz umawianych i odbytych spotkań.
Nie ustalasz też dziennych i tygodniowych norm oraz z nich nie rozliczasz.
Nie zrozum mnie źle - zaufanie jest dobre. Ale to normy i kontrola motywują do działania.
To one dają szansę na szybką reakcję, gdy dzieje się coś złego. To one też odzierają handlowców z wymówek.
Bo słabe wyniki często nie są kwestią tego, że "konkurencja ma taniej" tylko zbyt małej ilości rozmów.
- Przyczyna V -
Nie wiesz jak szybko i sprawnie rekrutować właściwych ludzi do zespołu
Rekrutacja to u Ciebie loteria. Nigdy nie wiesz czy uda Ci się znaleźć dobrego kandydata. Nie masz też pojęcia czy zatrudniona osoba się sprawdzi i zostanie z Tobą na dłużej czy po kilku tygodniach się zwolni.
Efekt jest taki, że stajesz się zbyt zależny od handlowców, którzy już u Ciebie pracują. A oni to czują i z chęcią wykorzystują.
- Przyczyna V -
Nie wiesz jak szybko i sprawnie rekrutować właściwych ludzi do zespołu
Rekrutacja to u Ciebie loteria. Nigdy nie wiesz czy uda Ci się znaleźć dobrego kandydata.
Nie masz też pojęcia czy zatrudniona osoba się sprawdzi i zostanie z Tobą na dłużej czy po kilku tygodniach się zwolni.
Efekt jest taki, że stajesz się zbyt zależny od handlowców, którzy już u Ciebie pracują. A oni to czują i z chęcią wykorzystują.
- Przyczyna VI -
Tolerujesz toksyczne jednostki
Jedno zgniłe jabłko psuje całą skrzynkę dobrych jabłek. I tak samo jest z zespołem. Wystarczy jedna osoba, która będzie wiecznie narzekać, podważać Twój autorytet i psuć atmosferę, aby wyniki Twojego zespołu runęły w dół.
Tolerowanie takiej osoby tylko dlatego, że boisz się o to, co się stanie, jeżeli nikogo nie znajdziesz na jej miejsce jest prostą drogą do częstych konfliktów - i słabych wyników całego zespołu.
- Przyczyna VI -
Tolerujesz toksyczne jednostki
Jedno zgniłe jabłko psuje całą skrzynkę dobrych jabłek. I tak samo jest z zespołem.
Wystarczy jedna osoba, która będzie wiecznie narzekać, podważać Twój autorytet i psuć atmosferę, aby wyniki Twojego zespołu runęły w dół.
Tolerowanie takiej osoby tylko dlatego, że boisz się o to, co się stanie, jeżeli nikogo nie znajdziesz na jej miejsce jest prostą drogą do częstych konfliktów - i słabych wyników całego zespołu.
- Przyczyna VII -
Brak procedur sprzedażowych
Nie masz mądrze ułożonego lejka sprzedaży. Nie masz przemyślanych procedur sprzedażowych. Nie masz dokumentów z dobrymi praktykami, standardami oraz schematami prowadzenia rozmów czy zbijania obiekcji.
Nie wiesz też ile średnio rozmów musi wykonać Twój handlowiec, aby pozyskać jednego klienta.
Efekt jest taki, że:
-> skuteczność działań Twoich handlowców jest niewielka,
-> osoby z małym doświadczeniem, które do Ciebie dołączają nie wiedzą co robić, nie zarabiają na siebie i szybko odchodzą lub są zwalniane.
- Przyczyna VII -
Brak procedur sprzedażowych
Nie masz mądrze ułożonego lejka sprzedaży. Nie masz przemyślanych procedur sprzedażowych.
Nie masz dokumentów z dobrymi praktykami, standardami oraz schematami prowadzenia rozmów czy zbijania obiekcji.
Nie wiesz też ile średnio rozmów musi wykonać Twój handlowiec, aby pozyskać jednego klienta.
Efekt jest taki, że:
-> skuteczność działań Twoich handlowców jest niewielka,
-> osoby z małym doświadczeniem, które do Ciebie dołączają nie wiedzą co robić, nie zarabiają na siebie i szybko odchodzą lub są zwalniane.
Tylko jedna z powyższych sytuacji jest w stanie rozwalić pracę zespołu handlowego.
A większa ich ilość to ciągła walka z pożarami.
Z resztą nie muszę Ci pewnie o tym pisać. Jeżeli doświadczasz tych sytuacji na co dzień to sam czujesz, że potrzebujesz zmiany...
Tylko jedna z powyższych sytuacji jest w stanie rozwalić pracę zespołu handlowego.
A większa ich ilość to ciągła walka z pożarami.
Z resztą nie muszę Ci pewnie o tym pisać. Jeżeli doświadczasz tych sytuacji na co dzień to sam czujesz, że potrzebujesz zmiany...
Wyobraź sobie jednak jakby to było:
Być może brzmi to teraz dla Ciebie zbyt dobrze, aby było prawdziwe... ale na przestrzeni ostatnich lat miałem jednak okazję pomóc wielu przedsiębiorcom i menadżerom dojść do tego miejsca.
A dzisiaj chcę w tym pomóc również i Tobie!
Być może brzmi to teraz dla Ciebie zbyt dobrze, aby było prawdziwe...
...ale na przestrzeni ostatnich lat miałem jednak okazję pomóc wielu przedsiębiorcom i menadżerom dojść do tego miejsca.
A dzisiaj chcę w tym pomóc również i Tobie!
Dream Sales Team Mastermind to mój autorski program szkoleniowy w formie sześciu cotygodniowych i interaktywnych spotkań online skierowany do przedsiębiorców i menadżerów zespołów handlowych.
W trakcie jego trwania:
Dream Sales Team Mastermind to mój autorski program szkoleniowy w formie sześciu cotygodniowych i interaktywnych spotkań online skierowany do przedsiębiorców i menadżerów zespołów handlowych.
W trakcie jego trwania:
Budowanie skutecznego zespołu handlowego przypomina nieco budowanie domu. Aby miało to sens, potrzebne są solidne fundamenty. A w przypadku zespołu tym fundamentem jest przemyślana strategia sprzedaży. I dlatego podczas pierwszego spotkania pokażę Ci jak ją z głową zaplanować.
Oto tylko część z tematów, które poruszymy w trakcie jego trwania:
Budowanie skutecznego zespołu handlowego przypomina nieco budowanie domu. Aby miało to sens, potrzebne są solidne fundamenty.
A w przypadku zespołu tym fundamentem jest przemyślana strategia sprzedaży. I dlatego podczas pierwszego spotkania pokażę Ci jak ją z głową zaplanować.
Oto tylko część z tematów, które poruszymy w trakcie jego trwania:
W trakcie drugiego spotkania zajmiemy się tworzeniem Twojego Systemu Kontroli Sprzedaży - czyli narzędziami, procedurami i umiejętnościami, które mają jeden cel: sprawić, aby Twoi handlowcy robili to, na co się umówiliście - nawet, gdy nie patrzysz im na ręce.
Oto tematy, które poruszymy w trakcie jego trwania:
Nasze trzecie spotkanie będzie poświęcone temu jak motywować handlowców do działania bez konieczności używania przysłowiowego "kija".
W trakcie jego trwania pokażę Ci jak jak rozpalać u nich motywację do działania, ambicję oraz głód sukcesów i dużych zarobków - i to nawet, jeżeli pracują u Ciebie od lat lub chwilowo nie mają efektów.
Czwarte spotkanie będzie poświęcone procesowi wprowadzania zmian w funkcjonowaniu zespołu i tworzeniu nowej kultury.
W trakcie jego trwania określisz jakie nowe zasady i reguły mają obowiązywać w Twoim zespole, a następnie dowiesz się jak możesz je sprawnie wprowadzić - i to bez sprzeciwu ze strony pracowników.
Oto czym dokładnie się zajmiemy:
Piąte spotkanie będzie poświęcone temu jak szybko rekrutować i wdrażać pracowników. Cel spotkania jest prosty. Chcę pokazać Ci jak zaplanować lejek rekrutacji tak, abyś w każdej chwili mógł zatrudnić nowych handlowców.
Opracujesz również procedury ich wdrażania, dzięki czemu będą na siebie zarabiać już od pierwszego miesiąca pracy.
Oto tematy, które będą w trakcie jego trwania poruszane:
W trakcie naszego ostatniego spotkania skupimy się na Twojej mentalności i umiejętnościach miękkich.
Wyposażę Cię w wiedzę, umiejętności i narzędzia, dzięki którym zaczniesz być bardziej charyzmatyczny i zbudujesz autorytet w oczach swojego zespołu.
A oto czym konkretnie się zajmiemy:
Bardzo możliwe, że myślisz sobie teraz:
Bardzo możliwe, że myślisz sobie teraz:
Karol, to rzeczywiście wygląda jak kompleksowy program, który może pomóc mi zwiększyć wyniki mojego zespołu handlowego! Ale skąd mam wiedzieć, że to czego uczysz naprawdę działa?
"Karol, to rzeczywiście wygląda jak kompleksowy program, który może pomóc mi zwiększyć wyniki mojego zespołu handlowego!
Ale skąd mam wiedzieć, że to czego uczysz naprawdę działa?"
Jeżeli taka myśl rzeczywiście krąży po Twojej głowie, to wcale mnie to nie dziwi...
Rynek jest pełen złotoustych mówców-teoretyków, którzy dużo obiecują, ale nie potrafią dowieść wyników.
Ja jednak żyję sprzedażą. Oprócz zarządzania własnymi zespołami handlowymi praktycznie każdego tygodnia pomagam przedsiębiorcom i menadżerom w zwiększaniu wyników sprzedażowych w ich firmach.
I myślę, że zamiast przekonywać Cię do tego, że jestem w tym naprawdę dobry po prostu oddam głos niektórym moim klientom:
Jeżeli taka myśl rzeczywiście krąży po Twojej głowie, to wcale mnie to nie dziwi...
Rynek jest pełen złotoustych mówców-teoretyków, którzy dużo obiecują, ale nie potrafią dowieść wyników.
Ja jednak żyję sprzedażą. Oprócz zarządzania własnymi zespołami handlowymi praktycznie każdego tygodnia pomagam przedsiębiorcom i menadżerom w zwiększaniu wyników sprzedażowych w ich firmach.
I myślę, że zamiast przekonywać Cię do tego, że jestem w tym naprawdę dobry po prostu oddam głos niektórym moim klientom:
Karol Froń poprawadził szkolenie w naszej firmie, podczas którego pracowaliśmy nad zwiększeniem sprzedaży dla biur księgowych. W ciągu 3 miesięcy od szkolenia pozyskaliśmy 170 nowych partnerów i zwiększyliśmy sprzedaż o 30% w stosunku do okresu poprzedzającego szkolenie.
Karol Froń poprawadził szkolenie w naszej firmie, podczas którego pracowaliśmy nad zwiększeniem sprzedaży dla biur księgowych. W ciągu 3 miesięcy od szkolenia pozyskaliśmy 170 nowych partnerów i zwiększyliśmy sprzedaż o 30%w stosunku do okresu poprzedzającego szkolenie.
Karola Fronia zaprosiłem do swojej firmy Motorro, ponieważ posiadamy doskonały produkt dla warsztatów samochodowych, ale nie potrafiliśmy opowiedzieć o nim klientom w taki sposób, aby zachęcić ich do współpracy z naszą firmą ...
Współpraca z Karolem przyniosła efekt w postaci 300 pozyskanych firm i zwiększenia sprzedaży o 150% od czasu szkolenia, od którego minęło już 5 miesięcy.
Karola Fronia zaprosiłem do swojej firmy Motorro, ponieważ posiadamy doskonały produkt dla warsztatów samochodowych, ale nie potrafiliśmy opowiedzieć o nim klientom w taki sposób, aby zachęcić ich do współpracy z naszą firmą ...
Współpraca z Karolem przyniosła efekt w postaci 300 pozyskanych firm i zwiększenia sprzedaży o 150% od czasu szkolenia, od którego minęło już 5 miesięcy.
Karol przyjechał do naszej firmy w dość trudnym momencie, bo wtedy gdy gospodarka była świeżo po uwolnienie z lockdownu, więc okoliczności nie był sprzyjające, rynek był trudny, a nastroje pracowników niezbyt optymistyczne[...]
Efektem naszego szkolenia było zwiększenie sprzedaży o 20% w warunkach wszechobecnej pandemii z porównywalnym okresem z 2019 r.
Karol przyjechał do naszej firmy w dość trudnym momencie, bo wtedy gdy gospodarka była świeżo po uwolnienie z lockdownu, więc okoliczności nie był sprzyjające, rynek był trudny, a nastroje pracowników niezbyt optymistyczne[...]
Efektem naszego szkolenia było zwiększenie sprzedaży o 20% w warunkach wszechobecnej pandemii z porównywalnym okresem z 2019 r.
Na współpracę z Karolem zdecydowałam się po rekomendacji znajomego, który również zajmuje się prowadzeniem placówek franczyzowych.
Od dłuższego czasu w swoim zespole obserwowałam spadek skuteczności z zakresu wykonywanego telemarketingu, który jest jednym z głównych narzędzi pozyskiwania przez nas klientów. Pracownicy z niechęcią podchodzili do obowiązku telefonowania, nie widząc sensu działania i zwrotności w postaci odbytych spotkań, a co za tym idzie sprzedaży. [...]
Po szkoleniu z Karolem pracownicy wdrożyli zdobyte umiejętności i narzędzia, co zaprocentowało zwiększeniem w oddziałach skuteczności odbytych spotkań z 10% do 30% na podstawie wykonywanych połaczeń.
Na współpracę z Karolem zdecydowałam się po rekomendacji znajomego, który również zajmuje się prowadzeniem placówek franczyzowych.
Od dłuższego czasu w swoim zespole obserwowałam spadek skuteczności z zakresu wykonywanego telemarketingu, który jest jednym z głównych narzędzi pozyskiwania przez nas klientów. Pracownicy z niechęcią podchodzili do obowiązku telefonowania, nie widząc sensu działania i zwrotności w postaci odbytych spotkań, a co za tym idzie sprzedaży. [...]
Po szkoleniu z Karolem pracownicy wdrożyli zdobyte umiejętności i narzędzia, co zaprocentowało zwiększeniem w oddziałach skuteczności odbytych spotkań z 10% do 30% na podstawie wykonywanych połaczeń.
Karol Froń przeprowadził w naszej firmie roczny program mentoringowy dla działu sprzedaży.
Nasza współpraca polegała na comiesięcznych spotkaniach z zespołem handlowym i pracowaniu nad poprawą poszczególnych elementów procesu sprzedaży telefonicznej.
Spotkania te zaowocowały zmianą postaw na proaktywną, scaleniem członków zespołu w jeden, wielki organizm oraz zwiększeniem skuteczności w sprzedaży, poprzez wypracowanie nowego modelu sprzedaży. Dzięki nowemu sposobowi pozyskiwania klientów, osiągamy lepsze efekty niż wcześniej, przy mniejszym nakładzie sił i środków
Karol Froń przeprowadził w naszej firmie roczny program mentoringowy dla działu sprzedaży.
Nasza współpraca polegała na comiesięcznych spotkaniach z zespołem handlowym i pracowaniu nad poprawą poszczególnych elementów procesu sprzedaży telefonicznej.
Spotkania te zaowocowały zmianą postaw na proaktywną, scaleniem członków zespołu w jeden, wielki organizm oraz zwiększeniem skuteczności w sprzedaży, poprzez wypracowanie nowego modelu sprzedaży.
Dzięki nowemu sposobowi pozyskiwania klientów, osiągamy lepsze efekty niż wcześniej, przy mniejszym nakładzie sił i środków
"To co ten człowiek potrafi pod kątem sprzedaży jest zdumiewające[...] Z całego serca rekomenduję wszystko, co wyjdzie spod rąk Karola, bo wiem, że ten facet kieruje się takimi wartościami, że autentycznie zależy mu na ludziach i potrafi słuchać jak chyba nikt inny"
"To co ten człowiek potrafi pod kątem sprzedaży jest zdumiewające[...]
Z całego serca rekomenduję wszystko, co wyjdzie spod rąk Karola, bo wiem, że ten facet kieruje się takimi wartościami, że autentycznie zależy mu na ludziach i potrafi słuchać jak chyba nikt inny"
Ucząc się ode mnie masz pewność, że dostajesz wiedzę i narzędzia, które działają i generują konkretne efekty - a nie coś, co tylko dobrze brzmi w podręczniku, ale nie przeżywa starcia z polską rzeczywistością.
Ucząc się ode mnie masz pewność, że dostajesz wiedzę i narzędzia, które działają i generują konkretne efekty - a nie coś, co tylko dobrze brzmi w podręczniku, ale nie przeżywa starcia z polską rzeczywistością.
Zależy mi na Twoich efektach dlatego w trakcie pierwszej edycji mastermindu nie zostaniesz pozostawiony sam sobie!
Każdego tygodnia będziesz miał możliwość uczestnictwa w dodatkowym spotkaniu online.
W trakcie jego trwania będę odpowiadał na wszystkie pytania, które w ciągu danego tygodnia pojawią się w Twojej głowie.
Będziesz miał również możliwość otrzymania ode mnie spersonalizowanych wskazówek dopasowanych ściśle pod Twoją sytuację.
Otrzymasz ode mnie również gotowe i wypracowane przeze mnie materiał w formie pdfów, które ułatwią Ci wdrażanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Oto tylko niektóre z materiałów, które dostaniesz:
Dołączając do pierwszej edycji mastermindu otrzymasz również dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku.
Jest to miejsce, w którym możesz poznać innych, ambitnych przedsiębiorców i menadżerów uczestniczących z Tobą w mastermindzie, zadać dowolne pytanie, otrzymać wsparcie i weryfikować swoje wnioski.
Przede wszystkim to NIE JEST kolejny kurs online lub szkolenie, których pełno na rynku.
Nie dostajesz tutaj dostępu do lekcji z teoretyczną wiedzą, z którą nie wiesz później co zrobić. Zamiast tego w trakcie 6 tygodni przechodzisz przez starannie przemyślany przeze mnie PROCES z moim OSOBISTYM wsparciem na każdym jego etapie.
Dzięki małej liczbie osób w grupie możesz zadawać na żywo pytania i dostawać precyzyjne wskazówki ściśle dopasowane pod Twoją sytuację lub wyzwanie, z którym się mierzysz.
A to sprawia, że po każdym spotkaniu wychodzisz z listą gotowych zadań, metod i procedur, które możesz zacząć wdrażać w zespole już następnego dnia.
Przede wszystkim to NIE JEST kolejny kurs online lub szkolenie, których pełno na rynku.
Nie dostajesz tutaj dostępu do lekcji z teoretyczną wiedzą, z którą nie wiesz później co zrobić.
Zamiast tego w trakcie 6 tygodni przechodzisz przez starannie przemyślany przeze mnie PROCES z moim OSOBISTYM wsparciem na każdym jego etapie.
Dzięki małej liczbie osób w grupie możesz zadawać na żywo pytania i dostawać precyzyjne wskazówki ściśle dopasowane pod Twoją sytuację lub wyzwanie, z którym się mierzysz.
A to sprawia, że po każdym spotkaniu wychodzisz z listą gotowych zadań, metod i procedur, które możesz zacząć wdrażać w zespole już następnego dnia.
Co więcej, gdy napotykasz na jakąś przeszkodę lub problem, to od ręki dostajesz jego rozwiązanie - wystarczy jedynie, że pojawisz się na kolejnym spotkaniu.
Najważniejsze jest jednak to, że jestem z Tobą w 100% szczery. Płacisz mi za efekty, a nie za wiedzę. I dlatego nie zaśmiecam Ci głowy górnolotnymi teoriami z amerykańskich książek o zarządzaniu startupami z Doliny Krzemowej.
Zamiast tego daję sprawdzone i proste do wdrożenia rozwiązania, które działają w polskich warunkach.
Co więcej, gdy napotykasz na jakąś przeszkodę lub problem, to od ręki dostajesz jego rozwiązanie - wystarczy jedynie, że pojawisz się na kolejnym spotkaniu.
Najważniejsze jest jednak to, że jestem z Tobą w 100% szczery.
Płacisz mi za efekty, a nie za wiedzę. I dlatego nie zaśmiecam Ci głowy górnolotnymi teoriami z amerykańskich książek o zarządzaniu startupami z Doliny Krzemowej.
Zamiast tego daję sprawdzone i proste do wdrożenia rozwiązania, które działają w polskich warunkach.
Być może zastanawiasz się teraz czy Dream Sales Team Mastermind na pewno jest dla Ciebie.
Pozwól więc, że napiszę wprost dla kogo go organizuję.
Otóż jest on skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców i menadżerów, którzy:
Być może zastanawiasz się teraz czy Dream Sales Team Mastermind na pewno jest dla Ciebie.
Pozwól więc, że napiszę wprost dla kogo go organizuję.
Otóż jest on skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców i menadżerów, którzy:
posiadają już własny zespół handlowy i chcą lepiej nim zarządzać, zwiększyć jego skuteczność oraz stworzyć procedury, dzięki którym jego rozbudowa nie będzie stanowiła większego wyzwania.
nie mają jeszcze zespołu, ale chcą go wkrótce zbudować i chcą zrobić to z głową - tak, aby handlowcy zarabiali na siebie już od pierwszego miesiąca pracy.
Nie ma znaczenia to w jakiej branży działasz. Bo na przestrzeni ostatnich lat moje metody sprawdziły się w firmach z niemal każdej, możliwej branży:
Nie ma znaczenia to w jakiej branży działasz. Bo na przestrzeni ostatnich lat moje metody sprawdziły się w firmach z niemal każdej, możliwej branży:
Nie ma też znaczenia czy Twój zespół składa się z 1, 5, 30 czy nawet 100 handlowców.
Jedyne co się liczy, to czy zmagasz się w swojej pracy z problemami, które opisałem wcześniej.
Jeżeli są Ci one bliskie i chcesz je w końcu rozwiązać, to mogę Ci pomóc!
Nie ma też znaczenia czy Twój zespół składa się z 1, 5, 30 czy nawet 100 handlowców.
Jedyne co się liczy, to czy zmagasz się w swojej pracy z problemami, które opisałem wcześniej.
Jeżeli są Ci one bliskie i chcesz je w końcu rozwiązać, to mogę Ci pomóc!
"No dobra Karol, to wszystko brzmi świetnie, ale lepiej powiedz ile to wszystko będzie mnie kosztować"
"No dobra Karol, to wszystko brzmi świetnie, ale lepiej powiedz ile to wszystko będzie mnie kosztować"
Długo zastanawiałem się nad tym, na ile wycenić udział w tym mastermindzie.
No bo ile jest warta wiedza, która jest efektem ponad 10 lat ciężkiej pracy, doświadczeń i lekcji wyciągniętych z bardzo kosztownym i bolesnych błędów?
Ile warte są procedury, które pozwalają oszczędzić od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych na nietrafionych rekrutacjach?
Ile warte są procesy, dzięki którym handlowcy zwiększają swoje wyniki o 20%, 30% a nawet 150% w skali roku?
I przede wszystkim ile wart jest spokój, który czuje osoba posiadająca zgrany zespół, w którym każdy wie, co ma robić?
To właśnie na powyższe pytania szukałem odpowiedzi próbując ustalić cenę za udział w mastermindzie.
Ostatecznie postanowiłem, że cały pakiet, którego wartość wyceniam na ponad 25.000 zł będę sprzedawał za 6970 zł.
Ponieważ jednak jest to pierwsza edycja mastermindu, to postanowiłem obniżyć cenę do:
Ponieważ jednak jest to pierwsza edycja mastermindu, to postanowiłem obniżyć cenę do:
2470 zł
(zamiast 6970 zł)
2470 zł
(zamiast 6970 zł)
Ta cena obowiązuje jednak tylko do 15 września, do godziny 22:00. Potem rekrutacja zostaje zamknięta i druga edycja będzie już zdecydowanie droższa.
A jeżeli zastanawiasz się dlaczego cena jest aż tak niska, to odpowiedź jest prosta.
Jest to inwestycja z mojej strony.
Wierzę w to, że gdy zobaczysz jakie efekty dał Ci udział w mastermindzie, to będziesz chciał więcej i zostaniesz moim klientem na całe życie.
Może nawet wykupisz mój najbardziej ekskluzywny pakiet rocznych szkoleń i konsultacji i przyjadę do Twojej firmy;)
Ta cena obowiązuje jednak tylko do 15 września, do godziny 22:00. Potem rekrutacja zostaje zamknięta i druga edycja będzie już zdecydowanie droższa.
A jeżeli zastanawiasz się dlaczego cena jest aż tak niska to odpowiedź jest prosta.
Jest to inwestycja z mojej strony.
Wierzę w to, że gdy zobaczysz jakie efekty dał Ci udział w mastermindzie, to będziesz chciał więcej i zostaniesz moim klientem na całe życie.
Może nawet wykupisz mój najbardziej ekskluzywny pakiet rocznych szkoleń i konsultacji i przyjadę do Twojej firmy;)
Jestem tak pewien skuteczności tego, co dla Ciebie przygotowałem, że jest to jedyne szkolenie z budowania zespołów handlowych w Polsce objęte gwarancją efektów!
Jestem tak pewien skuteczności tego, co dla Ciebie przygotowałem, że jest to jedyne szkolenie z budowania zespołów handlowych w Polsce objęte gwarancją efektów!
Dlaczego mogę sobie pozwolić na tak odważną gwarancję?
Bo w przeciwieństwie do większości szkoleniowców jestem praktykiem, a nie teoretykiem. Uczę Cię wyłącznie metod, strategii i technik, które miałem okazję przetestować na polskim rynku w niemal każdej możliwej branży.
To czego uczę po prostu działa i nie boję się za to ręczyć!
Dlaczego mogę sobie pozwolić na tak odważną gwarancję?
Bo w przeciwieństwie do większości szkoleniowców jestem praktykiem, a nie teoretykiem. Uczę Cię wyłącznie metod, strategii i technik, które miałem okazję przetestować na polskim rynku w niemal każdej możliwej branży.
To czego uczę po prostu działa i nie boję się za to ręczyć!
A to oznacza, że masz teraz 2 opcje...
A to oznacza, że masz teraz 2 opcje...
Opcja 1
Nie podejmujesz żadnego działania bo jest Ci dobrze tak jak jest. Nie musisz zwiększać swoich wyników sprzedażowych. Nie chcesz poświęcać czasu, pieniędzy i energii na edukacje. Nie musisz też wprowadzać żadnych zmian w Twoim zespole, bo jesteś zadowolony z tego jak działa.
Opcja 2
Dołączasz do mastermindu. Każdego tygodnia pojawiasz się na webinarach. Słuchasz, robisz notatki i zadajesz pytania. Po każdym spotkaniu wdrażasz zdobytą wiedzę, procedury i narzędzia. Kilka miesięcy później masz ambitny i samodzielny zespół. A Ty zaczynasz cieszyć się większą ilością wolnego czasu i pieniędzy.
Opcja 1
Nie podejmujesz żadnego działania bo jest Ci dobrze tak jak jest. Nie musisz zwiększać swoich wyników sprzedażowych.
Nie chcesz poświęcać czasu, pieniędzy i energii na edukacje. Nie musisz też wprowadzać żadnych zmian w Twoim zespole, bo jesteś zadowolony z tego jak działa.
Opcja 2
Dołączasz do mastermindu. Każdego tygodnia pojawiasz się na webinarach.
Słuchasz, robisz notatki i zadajesz pytania. Po każdym spotkaniu wdrażasz zdobytą wiedzę, procedury i narzędzia.
Kilka miesięcy później masz ambitny i samodzielny zespół. A Ty zaczynasz cieszyć się większą ilością wolnego czasu i pieniędzy.
Nie każdemu opcja 2 przypadnie do gustu. I jest to jak najbardziej okey. Nie wszyscy lubią wychodzić ze strefy komfortu. Nie każdy musi chcieć też odnosić sukcesy.
Ale jeżeli w głębi duszy czujesz, że stać Cię na więcej...
... i czujesz też, że życie ma więcej do zaoferowania niż ciągła praca, stres i gaszenie pożarów...
... to doskonale wiemy, że nie możesz zaakceptować opcji nr 1.
W takiej sytuacji zrób sobie przysługę. Umów się na rozmowę z członkiem mojego zespołu i wskocz na pokład. Bo taniej już nigdy nie będzie, a kolejną szansę na dołączenie będziesz miał najwcześniej w 2022 roku.
I pamiętaj, że dzięki gwarancji satysfakcji niczym nie ryzykujesz!
Nie każdemu opcja 2 przypadnie do gustu. I jest to jak najbardziej okey. Nie wszyscy lubią wychodzić ze strefy komfortu. Nie każdy musi chcieć też odnosić sukcesy.
Ale jeżeli w głębi duszy czujesz, że stać Cię na więcej...
... i czujesz też, że życie ma więcej do zaoferowania niż ciągła praca, stres i gaszenie pożarów...
... to doskonale wiemy, że nie możesz zaakceptować opcji nr 1.
W takiej sytuacji zrób sobie przysługę. Umów się na rozmowę z członkiem mojego zespołu i wskocz na pokład.
Bo taniej już nigdy nie będzie, a kolejną szansę na dołączenie będziesz miał najwcześniej w 2022 roku.
I pamiętaj, że dzięki gwarancji satysfakcji niczym nie ryzykujesz!
Przez kilka kolejnych dni możesz umówić się na niezobowiązującą rozmowę ze mną lub członkiem mojego zespołu. W trakcie jej trwania określimy czy udział w mastermindzie jest dla Ciebie odpowiedni. Odpowiemy też na wszelkie Twoje pytania.
Ponieważ jednak chcemy rozmawiać wyłącznie z osobami, które na poważnie myślą o swoim rozwoju wymagana jest zaliczka zwrotna w wysokości 200 zł.
Przez kilka kolejnych dni możesz umówić się na niezobowiązującą rozmowę ze mną lub członkiem mojego zespołu.
W trakcie jej trwania określimy czy udział w mastermindzie jest dla Ciebie odpowiedni. Odpowiemy też na wszelkie Twoje pytania.
Ponieważ jednak chcemy rozmawiać wyłącznie z osobami, które na poważnie myślą o swoim rozwoju wymagana jest zaliczka zwrotna w wysokości 200 zł.
Jeżeli dojdziemy do wniosku, że nie jest to dobry moment, abyś dołączył/a do Mastemindu, to po rozmowie zaliczka natychmiast zostanie zwrócona na Twoje konto.
Jeżeli dojdziemy do wniosku, że nie jest to dobry moment, abyś dołączył/a do Mastemindu, to po rozmowie zaliczka natychmiast zostanie zwrócona na Twoje konto.
P.S. Z racji ograniczonych mocy przerobowych możliwość umówienia się na rozmowę może zostać wkrótce wyłączona.
Oto co otrzymasz dołączając do Mastermindu:
Oto co otrzymasz dołączając do Mastermindu:
Zaczynał na pierwszej linii frontu, pracując w call center na słuchawce przez 2 lata, doświadczając na własne skórze trudów sprzedaży. Wykonał 30.000 rozmów handlowych, co pozwala mu rozumieć dlaczego klienci nie kupują, a sprzedawcy nie sprzedają i jak im pomóc.
Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery w korporacji - od skupionego pracownika, przez menadżera najskuteczniejszego zespołu spośród 70 innych w firmie liczącej 3500 pracowników, aż po menadżera projektu zarządzającego 9 menadżerami i 120 pracownikami.
Nauczyło go to fachu i rozumienia problemów, które napotykają ludzie sprzedaży na swojej drodze - za równo indywidualnych jak i na poziomie strategii zarządzania sprzedażą.
Od 2013 przedsiębiorca, który w drugim miesiącu istnienia swojej firmy zatrudniał 140 pracowników. Jego firma była największym graczem pod kątem sprzedaży dla takich firm jak Play czy Krajowy Rejestr Długów w Polsce.
Z wykształcenia nauczyciel. Autor 5 książek o sprzedaży i przywództwie.
Zaczynał na pierwszej linii frontu, pracując w call center na słuchawce przez 2 lata, doświadczając na własne skórze trudów sprzedaży.
Wykonał 30.000 rozmów handlowych, co pozwala mu rozumieć dlaczego klienci nie kupują, a sprzedawcy nie sprzedają i jak im pomóc.
Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery w korporacji - od skupionego pracownika, przez menadżera najskuteczniejszego zespołu spośród 70 innych w firmie liczącej 3500 pracowników, aż po menadżera projektu zarządzającego 9 menadżerami i 120 pracownikami.
Nauczyło go to fachu i rozumienia problemów, które napotykają ludzie sprzedaży na swojej drodze - za równo indywidualnych jak i na poziomie strategii zarządzania sprzedażą.
Od 2013 przedsiębiorca, który w drugim miesiącu istnienia swojej firmy zatrudniał 140 pracowników. Jego firma była największym graczem pod kątem sprzedaży dla takich firm jak Play czy Krajowy Rejestr Długów w Polsce.
Z wykształcenia nauczyciel. Autor 5 książek o sprzedaży i przywództwie.
Post Scriptum
Pamiętaj proszę, że czas płynie bardzo szybko...
I jeżeli teraz nie podejmiesz decyzji, że to jest ten moment, aby coś zmienić...
... to później też pewnie tego nie zrobisz.
A to sprawi, że za pół roku w najlepszym wypadku będziesz w tym samym miejscu co teraz. Z dokładnie tymi samymi problemami. Jeszcze bardziej zmęczony i sfrustrowany tym, jak wygląda Twoje życie.
Ale wcale nie musi tak być...
P.S. Pamiętaj proszę, że czas płynie bardzo szybko...
I jeżeli teraz nie podejmiesz decyzji, że to jest ten moment, aby coś zmienić...
... to później też pewnie tego nie zrobisz.
A to sprawi, że za pół roku w najlepszym wypadku będziesz w tym samym miejscu co teraz. Z dokładnie tymi samymi problemami.
Jeszcze bardziej zmęczony i sfrustrowany tym, jak wygląda Twoje życie.
Ale wcale nie musi tak być...
Dlatego pozwól mi sobie pomóc. Chcę dać Ci wiedzę, narzędzia i procedury, które działają w polskich warunkach i dzięki którym:
Samodzielnie dojście do tych informacji to tysiące godzin spędzone na ciągłym szukaniu i testowaniu różnych metod zarządzania zespołem handlowym.
To wiele chwil zwątpienia, nieprzespanych nocy i popełnionych błędów. To też kilkaset tysięcy złotych wydane na przestrzeni kilku lat na nietrafione rekrutacje oraz modele sprzedaży i zarządzania, które w polskich warunkach po prostu nie działają.
Samodzielnie dojście do tych informacji to tysiące godzin spędzone na ciągłym szukaniu i testowaniu różnych metod zarządzania zespołem handlowym.
To wiele chwil zwątpienia, nieprzespanych nocy i popełnionych błędów.
To też kilkaset tysięcy złotych wydane na przestrzeni kilku lat na nietrafione rekrutacje oraz modele sprzedaży i zarządzania, które w polskich warunkach po prostu nie działają.
Możesz sobie jednak tego wszystkiego oszczędzić, bo oferuję Ci teraz drogę na skróty. Wystarczy jedynie, że dołączysz do mastermindu i skorzystasz z mojego doświadczenia.
Możesz sobie jednak tego wszystkiego oszczędzić, bo oferuję Ci teraz drogę na skróty. Wystarczy jedynie, że dołączysz do mastermindu i skorzystasz z mojego doświadczenia.
© Copyright Karol Froń. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.