Grab Your Free Ebook

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close

Oferta ważna do poniedziałku do 23:59!

OSTATNIA SZANSA!

WIELKA LETNIA WYPRZEDAŻ U FRONIA!

Najpopularniejsze kursy VOD nawet 90% taniej!

"Wykorzystaj wakacje jako okazję do zwiększenia swoich umiejętności! Zainwestuj dzisiaj w swoją wiedzę, kompetencji i gotowe rozwiązania najbardziej dokuczających Ci problemów i pobij swój rekord sprzedażowy w drugiej połowie 2019"!

-Karol Froń

Ostatnia szansa na zdobycie szkoleń w promocyjnej cenie!

Kurs Online - Psychologia Sprzedaży Telefonicznej

 (Standardowa Cena: 1500 zł)

Sprzedaż telefoniczna przez wielu uważana jest za najtrudniejszą formę sprzedaży.

Nic dziwnego, że potrafi ona sprawiać duże kłopoty nawet sprzedawcom z kilkuletnim doświadczeniem w branży. Wielu z nich uważa wręcz, że finalizacja dużej transakcji przez telefon graniczy z cudem.

Mimo to, każdego dnia przez telefon w Polsce zawierane są transakcje opiewające na kwoty 5 i 6 cyfrowe.

Najważniejsze jest jednak to, że sprzedaż telefoniczna wcale nie musi być trudna. Musisz jedynie poznać zasady jej gry!

Szkolenie VOD "Psychologia Sprzedaży Telefonicznej" ma tylko jeden cel - znacząco zwiększyć Twoją skuteczność prowadzenia rozmów handlowych przez telefon!

Podczas ponad 250 minut nagrań HD przeprowadzę Cię przez uporządkowany, prosty do wdrożenia proces, dzięki któremu sprzedaż przez telefon będzie dla Ciebie łatwa jak nigdy!

Sprzedaż telefoniczna przez wielu uważana jest za najtrudniejszą formę sprzedaży.

Nic dziwnego, że potrafi ona sprawiać duże kłopoty nawet sprzedawcom z kilkuletnim doświadczeniem w branży. Wielu z nich uważa wręcz, że finalizacja dużej transakcji przez telefon graniczy z cudem.

Mimo to, każdego dnia przez telefon w Polsce zawierane są transakcje opiewające na kwoty 5 i 6 cyfrowe.

Najważniejsze jest jednak to, że sprzedaż telefoniczna wcale nie musi być trudna. Musisz jedynie poznać zasady jej gry!

Szkolenie VOD "Psychologia Sprzedaży Telefonicznej" ma tylko jeden cel - znacząco zwiększyć Twoją skuteczność prowadzenia rozmów handlowych przez telefon!

Podczas ponad 250 minut nagrań HD przeprowadzę Cię przez uporządkowany, prosty do wdrożenia proces, dzięki któremu sprzedaż przez telefon będzie dla Ciebie łatwa jak nigdy!

Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:

Chcesz poznać najskuteczniejsze techniki sprzedaży telefonicznej, które pozwoliły przejść mi drogę od zwykłego telemarketera do właściciela własnego call center, które w ciągu 3 lat wygenerowało ponad 5 mln obrotu,

Chcesz poznać najskuteczniejsze techniki sprzedaży telefonicznej, które pozwoliły przejść mi drogę od zwykłego telemarketera do właściciela własnego call center, które w ciągu 3 lat wygenerowało ponad 5 mln obrotu,

Odczuwasz strach i lęk przed dzwonieniem do klientów na zimno, który często Cię blokuje i obniża Twoją
skuteczność,

Odczuwasz strach i lęk przed dzwonieniem do klientów na zimno, który często Cię blokuje i obniża Twoją skuteczność,

Nie posiadasz uniwersalnego schematu prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon - zaczynając od przywitania, a kończąc na dosprzedaży.

Kurs Online - Skuteczne umawianie spotkań przez telefon

(Standardowa Cena: 497zł)

W świecie sprzedaży o Twoim ostatecznym wyniku finansowym decydują tylko trzy czynniki. Są nimi:

W świecie sprzedaży o Twoim ostatecznym wyniku finansowym decydują tylko trzy czynniki. Są nimi:

W kursie "Skuteczne umawianie spotkań przez telefon" zapoznam Cię z najskuteczniejszymi sposobami na umawianie spotkań z klientami.

Wystarczy jedynie, że je zastosujesz, a będziesz w stanie nawet kilkukrotnie zwiększyć ilość swoich spotkań - i to bez względu na to czy sprzedajesz ubezpieczenia, kredyty, energię, prestiżową obsługę medyczną, usługi marketingowe czy jakiekolwiek inne usługi bądź produkty!

W kursie "Skuteczne umawianie spotkań przez telefon" zapoznam Cię z najskuteczniejszymi sposobami na umawianie spotkań z klientami.

Wystarczy jedynie, że je zastosujesz, a będziesz w stanie nawet kilkukrotnie zwiększyć ilość swoich spotkań - i to bez względu na to czy sprzedajesz ubezpieczenia, kredyty, energię, prestiżową obsługę medyczną, usługi marketingowe czy jakiekolwiek inne usługi bądź produkty!

Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:

Umawianie spotkań z klientami jest jednym z kluczowych aspektów Twojej pracy,

Umawianie spotkań z klientami jest jednym z kluczowych aspektów Twojej pracy,

Tylko niewielki procent Twoich rozmów z potencjalnymi klientami kończy się umówieniem spotkania - zwłaszcza, gdy dzwonisz "na zimno". 

Tylko niewielki procent Twoich rozmów z potencjalnymi klientami kończy się umówieniem spotkania - zwłaszcza, gdy dzwonisz "na zimno". 

Frustruje Cię to, że nie potrafisz przebić się przez sekretarkę lub innego pracownika osoby decyzyjnej, do której musisz dotrzeć.

Frustruje Cię to, że nie potrafisz przebić się przez sekretarkę lub innego pracownika osoby decyzyjnej, do której musisz dotrzeć.

Nie potrafisz na samym początku rozmowy wzbudzić zainteresowania na tyle, aby klient chciał z Tobą dalej rozmawiać.

Nie potrafisz na samym początku rozmowy wzbudzić zainteresowania na tyle, aby klient chciał z Tobą dalej rozmawiać.

Nie wiesz, jak skutecznie rozbrajać obiekcje klienta w stylu: "proszę wysłać mi ofertę na maila", "nie mam czasu na spotkanie", "proszę do nas zadzwonić za dwa tygodnie".

Kurs Online - System 10 żelaznych zasad budowania relacji i pierwszego (w)rżenia (Standardowa Cena: 497zł)

Czy wiesz, że pierwsze kilkanaście sekund podczas pierwszego spotkania z Twoim potencjalnym klientem może mieć kluczowe znaczenie dla dalszego przebiegu Waszej rozmowy?

Znając odpowiednie zasady możesz wykorzystać ten moment do tego, aby zyskać sympatię klienta i zrobić piorunujące pierwsze wrażenie, które ustawi dalszą część Twojej rozmowy.

Popełnij jednak na tym etapie błąd, a próba przekonania rozmówcy do czegokolwiek będzie prawdziwą drogą przez mękę - i to bez względu na to, jak atrakcyjną masz ofertę!

W kursie online "System 10 żelaznych zasad budowania relacji i pierwszego (w)rażenia" nauczę Cię zasad, które najlepsi handlowcy wykorzystują do tego, aby wzbudzić sympatię u klienta już kilka sekund po przywitaniu!

Czy wiesz, że pierwsze kilkanaście sekund podczas pierwszego spotkania z Twoim potencjalnym klientem może mieć kluczowe znaczenie dla dalszego przebiegu Waszej rozmowy?

Znając odpowiednie zasady możesz wykorzystać ten moment do tego, aby zyskać sympatię klienta i zrobić piorunujące pierwsze wrażenie, które ustawi dalszą część Twojej rozmowy.

Popełnij jednak na tym etapie błąd, a próba przekonania rozmówcy do czegokolwiek będzie prawdziwą drogą przez mękę - i to bez względu na to, jak atrakcyjną masz ofertę!

W kursie online "System 10 żelaznych zasad budowania relacji i pierwszego (w)rażenia" nauczę Cię zasad, które najlepsi handlowcy wykorzystują do tego, aby wzbudzić sympatię u klienta już kilka sekund po przywitaniu!

Czy wiesz, że pierwsze kilkanaście sekund podczas pierwszego spotkania z Twoim potencjalnym klientem może mieć kluczowe znaczenie dla dalszego przebiegu Waszej rozmowy?

Znając odpowiednie zasady możesz wykorzystać ten moment do tego, aby zyskać sympatię klienta i zrobić piorunujące pierwsze wrażenie, które ustawi dalszą część Twojej rozmowy.

Popełnij jednak na tym etapie błąd, a próba przekonania rozmówcy do czegokolwiek będzie prawdziwą drogą przez mękę - i to bez względu na to, jak atrakcyjną masz ofertę!

W kursie online "System 10 żelaznych zasad budowania relacji i pierwszego (w)rażenia" nauczę Cię zasad, które najlepsi handlowcy wykorzystują do tego, aby wzbudzić sympatię u klienta już kilka sekund po przywitaniu!

Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:

W swojej pracy bardzo często spotykasz się na żywo z potencjalnymi klientami.

W swojej pracy bardzo często spotykasz się na żywo z potencjalnymi klientami.

Nie jesteś zadowolony ze skuteczności swoich spotkań z potencjalnymi klientami lub chciałbyś ją znacząco
zwiększyć.

Nie jesteś zadowolony ze skuteczności swoich spotkań z potencjalnymi klientami lub chciałbyś ją znacząco zwiększyć.

Chciałbyś dowiedzieć się, jak możesz już na starcie rozmowy uzyskać przewagę świadomie wzbudzając sympatię i zaufanie u swojego rozmówcy za pomocą odpowiednich technik.

Chciałbyś dowiedzieć się, jak możesz już na starcie rozmowy uzyskać przewagę świadomie wzbudzając sympatię i zaufanie u swojego rozmówcy za pomocą odpowiednich technik.

Kurs Online - Najskuteczniejsze strategie prezentacji produktów (Standardowa cena: 497zł)

Wybitna prezentacja jest w stanie sprzedać nawet słaby produkt.

Nie działa to niestety w drugą stronę...

Jeżeli nie potrafisz skutecznie zaprezentować swojej oferty, to nie ocali Cię nawet najwybitniejszy produkt lub usługa.

Na całe szczęście nie jest to nic trudnego!

Potrzebujesz jedynie sprawdzonego i skutecznego procesu, dzięki któremu najpierw poznasz potrzeby Twojego klienta (system P.S.P.O.P), a następnie wybierzesz odpowiednią metodę prezentacji Twojej oferty (technika P.C.K, technika P2.U.R.K.O, technika CeZaKo).

W kursie online "Najskuteczniejsze strategie prezentacji produktów" zapoznam Cię wyłącznie z najskuteczniejszymi, przetestowanymi przeze mnie metodami prezentacji ofert. Wystarczy, że zaczniesz je stosować, a Twoje wyniki poszybują gwałtownie w górę!

Wybitna prezentacja jest w stanie sprzedać nawet słaby produkt.

Nie działa to niestety w drugą stronę...

Jeżeli nie potrafisz skutecznie zaprezentować swojej oferty, to nie ocali Cię nawet najwybitniejszy produkt lub usługa.

Na całe szczęście nie jest to nic trudnego!

Potrzebujesz jedynie sprawdzonego i skutecznego procesu, dzięki któremu najpierw poznasz potrzeby Twojego klienta (system P.S.P.O.P), a następnie wybierzesz odpowiednią metodę prezentacji Twojej oferty (technika P.C.K, technika P2.U.R.K.O, technika CeZaKo).

W kursie online "Najskuteczniejsze strategie prezentacji produktów" zapoznam Cię wyłącznie z najskuteczniejszymi, przetestowanymi przeze mnie metodami prezentacji ofert. Wystarczy, że zaczniesz je stosować, a Twoje wyniki poszybują gwałtownie w górę!

Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:

Masz wrażenie, że Twoi klienci nie dostrzegają wartości, jaką niesie Twoja oferta, produkt lub usługa,

Masz wrażenie, że Twoi klienci nie dostrzegają wartości, jaką niesie Twoja oferta, produkt lub usługa,

Chcesz nauczyć się prezentować swoją ofertę w taki sposób, aby pod koniec rozmowy klienci sami pragnęli z niej skorzystać,

Chcesz nauczyć się prezentować swoją ofertę w taki sposób, aby pod koniec rozmowy klienci sami pragnęli z niej skorzystać,

Nie potrafisz dostrzec w swojej ofercie niczego unikalnego i nie wiesz, w jaki sposób przedstawić ją tak, aby w ogóle zainteresować nią Twojego klienta,

Nie potrafisz dostrzec w swojej ofercie niczego unikalnego i nie wiesz, w jaki sposób przedstawić ją tak, aby w ogóle zainteresować nią Twojego klienta,

Kurs Online - Metaprogramy i typologie klientów

(Standardowa cena: 497zł)

Większość sprzedawców osiągających przeciętne rezultaty traktuje wszystkich swoich klientów jednakowo.

Stosują dokładnie te same techniki, prezentują produkt identycznie, a nawet mówią z tą samą szybkością...

...bez względu na to, czy mają do czynienia z energetycznym, podejmującym szybko decyzję cholerykiem, czy powolnym, racjonalnie myślącym flegmatykiem.

Nic więc dziwnego, że nie są skuteczni!

Jeżeli chcesz dołączyć do grona najlepiej zarabiających sprzedawców i handlowców, musisz umieć skutecznie obchodzić się z klientami o różnych osobowościach.

W kursie online "Metaprogramy i typologie klientów" otrzymasz ode mnie praktycznie narzędzia i wskazówki, dzięki którym nauczysz się niemal natychmiastowo rozpoznawać typ osobowości klienta i dopasowywać do niego sposób prowadzenia rozmowy!

Większość sprzedawców osiągających przeciętne rezultaty traktuje wszystkich swoich klientów jednakowo.

Stosują dokładnie te same techniki, prezentują produkt identycznie, a nawet mówią z tą samą szybkością...

...bez względu na to, czy mają do czynienia z energetycznym, podejmującym szybko decyzję cholerykiem, czy powolnym, racjonalnie myślącym flegmatykiem.

Nic więc dziwnego, że nie są skuteczni!

Jeżeli chcesz dołączyć do grona najlepiej zarabiających sprzedawców i handlowców, musisz umieć skutecznie obchodzić się z klientami o różnych osobowościach.

W kursie online "Metaprogramy i typologie klientów" otrzymasz ode mnie praktycznie narzędzia i wskazówki, dzięki którym nauczysz się niemal natychmiastowo rozpoznawać typ osobowości klienta i dopasowywać do niego sposób prowadzenia rozmowy!

Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:

Nie potrafisz już na początku rozmowy określić typu osobowościowego swojego klienta i dopasować do niego swojej prezentacji.

Nie potrafisz już na początku rozmowy określić typu osobowościowego swojego klienta i dopasować do niego swojej prezentacji.

Nie wiesz, kiedy konkretnie w trakcie rozmowy z danym klientem posługiwać się suchymi liczbami i faktami, a kiedy skupiać się przede wszystkim na wzbudzaniu emocji.

Nie wiesz, kiedy konkretnie w trakcie rozmowy z danym klientem posługiwać się suchymi liczbami i faktami, a kiedy skupiać się przede wszystkim na wzbudzaniu emocji.

Każda Twoja rozmowa z klientem wygląda podobnie - nie zmieniasz świadomie swojego tempa mówienia, rodzaju przekazywanych informacji i używanych argumentów oraz samego sposobu prezentacji oferty w zależności od tego, z kim rozmawiasz.

Każda Twoja rozmowa z klientem wygląda podobnie - nie zmieniasz świadomie swojego tempa mówienia, rodzaju przekazywanych informacji i używanych argumentów oraz samego sposobu prezentacji oferty w zależności od tego, z kim rozmawiasz.

Kurs Online - Sprawdzone metody słuchania, odkrywania potrzeb i motywacji zakupowej klienta?

(Standardowa cena: 497zł)

Umiejętność odkrywania potrzeb i motywacji zakupowych klienta jest jedną z najbardziej niedocenianych umiejętności w dzisiejszym świecie sprzedaży.

Większość handlowców, telemarketerów i sprzedawców jest tak skoncentrowana na doprowadzeniu do finalizacji transakcji, że zapominają o najważniejszym...

... czyli o uważnym słuchaniu klienta!

Dysponując odpowiednią wiedzą oraz narzędziami jesteś w stanie w ciągu kilku pierwszych minut określić wszystkie "emocjonalne przyciski" Twojego klienta.

Nie musisz wtedy na siłę wciskać swojego produktu czy usługi klientowi, ponieważ wiesz jak przedstawić swoją ofertę, aby sam zaczął jej pożądać.

20 lekcji HD kursu online "Sprawdzone metody słuchania, odkrywania potrzeb i motywacji zakupowej klienta" dostarczy Ci kompleksowej wiedzy z tego obszaru! 

Umiejętność odkrywania potrzeb i motywacji zakupowych klienta jest jedną z najbardziej niedocenianych umiejętności w dzisiejszym świecie sprzedaży.

Większość handlowców, telemarketerów i sprzedawców jest tak skoncentrowana na doprowadzeniu do finalizacji transakcji, że zapominają o najważniejszym...

... czyli o uważnym słuchaniu klienta!

Dysponując odpowiednią wiedzą oraz narzędziami jesteś w stanie w ciągu kilku pierwszych minut określić wszystkie "emocjonalne przyciski" Twojego klienta.

Nie musisz wtedy na siłę wciskać swojego produktu czy usługi klientowi, ponieważ wiesz jak przedstawić swoją ofertę, aby sam zaczął jej pożądać.

20 lekcji HD kursu online "Sprawdzone metody słuchania, odkrywania potrzeb i motywacji zakupowej klienta" dostarczy Ci kompleksowej wiedzy z tego obszaru! 

Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:

Często masz wrażenie, że Twoje argumenty nie robią na klientach większego wrażenia,

Często masz wrażenie, że Twoje argumenty nie robią na klientach większego wrażenia,

Nie potrafisz szybko określić, co takiego dla Twojego klienta jest najważniejsze, a następnie umiejętnie wykorzystać to w rozmowie z nim,

Nie potrafisz szybko określić, co takiego dla Twojego klienta jest najważniejsze, a następnie umiejętnie wykorzystać to w rozmowie z nim,

Chciałbyś, aby Twoi klienci widzieli w Tobie eksperta i konsultanta, któremu zależy na tym, aby im pomóc zamiast kolejnego akwizytora, który chce na siłę im coś wcisnąć.

Chciałbyś, aby Twoi klienci widzieli w Tobie eksperta i konsultanta, któremu zależy na tym, aby im pomóc zamiast kolejnego akwizytora, który chce na siłę im coś wcisnąć.

Kurs Online - Najskuteczniejsze sposoby zabijania obiekcji klientów - techniki + przykłady (Standardowa cena: 497zł)

Czy wiesz, że obiekcje ze strony klienta wcale nie są czymś złym?

Prawdę powiedziawszy jest wręcz przeciwnie!

Są one dla Ciebie pozytywnym sygnałem, ponieważ świadczą o zainteresowaniu klienta tym, co masz mu do zaoferowania.

Jedyne co musisz zrobić, to umiejętnie je rozbroić!

W kursie online "Najskuteczniejsze sposoby zabijania obiekcji klientów" otrzymasz ode mnie gotowe szablony odpowiedzi na najczęściej występujące obiekcje.

Poznasz również metody, dzięki którym będziesz potrafił samodzielnie zbić 95% obiekcji, które codziennie słyszysz podczas rozmów ze swoimi klientami.

Czy wiesz, że obiekcje ze strony klienta wcale nie są czymś złym?

Prawdę powiedziawszy jest wręcz przeciwnie!

Są one dla Ciebie pozytywnym sygnałem, ponieważ świadczą o zainteresowaniu klienta tym, co masz mu do zaoferowania.

Jedyne co musisz zrobić, to umiejętnie je rozbroić!

W kursie online "Najskuteczniejsze sposoby zabijania obiekcji klientów" otrzymasz ode mnie gotowe szablony odpowiedzi na najczęściej występujące obiekcje.

Poznasz również metody, dzięki którym będziesz potrafił samodzielnie zbić 95% obiekcji, które codziennie słyszysz podczas rozmów ze swoimi klientami.

Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:

Masz problem ze skutecznym radzeniem sobie z obiekcjami klientów przez co tracisz szanse na finalizację sporej części swoich transakcji.

Masz problem ze skutecznym radzeniem sobie z obiekcjami klientów przez co tracisz szanse na finalizację sporej części swoich transakcji.

Chcesz otrzymać schematy gotowych odpowiedzi na 14 najczęściej powtarzających się obiekcji, z którymi większość handlowców i sprzedawców nie może sobie poradzić.

Chcesz otrzymać schematy gotowych odpowiedzi na 14 najczęściej powtarzających się obiekcji, z którymi większość handlowców i sprzedawców nie może sobie poradzić.

Chcesz poznać 8 uniwersalnych metod zbijania obiekcji, które pozwolą Ci neutralizować wszelkie wątpliwości Twoich klientów, bez względu na ich rodzaj, proponowaną ofertę czy branżę, w której działasz.

Chcesz poznać 8 uniwersalnych metod zbijania obiekcji, które pozwolą Ci neutralizować wszelkie wątpliwości Twoich klientów, bez względu na ich rodzaj, proponowaną ofertę czy branżę, w której działasz.

Kurs Online - 46 Technik sprzedaży, negocjacji i perswazji

(Wartość: 497zł)

W kursie online "46 technik sprzedaży, negocjacji i perswazji" dostarczam Ci zestaw moich najskuteczniejszych i starannie wyselekcjonowanych technik sprzedażowych, sprawdzających się niemal w każdej sytuacji.

Wystarczy, że się ich nauczysz i zaczniesz je stosować, a Twoje efekty na każdym etapie rozmowy handlowej gwałtownie poszybuje w górę!

W połączeniu z kursem "Metaprogramy i typologie klientów" oraz z kursem "Najskuteczniejsze strategie prezentacji produktów" stanowi mieszankę wybuchową, dzięki której będziesz w stanie przekonać do zakupu nawet tych najbardziej nieprzekonanych!.

W kursie online "46 technik sprzedaży, negocjacji i perswazji" dostarczam Ci zestaw moich najskuteczniejszych i starannie wyselekcjonowanych technik sprzedażowych, sprawdzających się niemal w każdej sytuacji.

Wystarczy, że się ich nauczysz i zaczniesz je stosować, a Twoje efekty na każdym etapie rozmowy handlowej gwałtownie poszybuje w górę!

W połączeniu z kursem "Metaprogramy i typologie klientów" oraz z kursem "Najskuteczniejsze strategie prezentacji produktów" stanowi mieszankę wybuchową, dzięki której będziesz w stanie przekonać do zakupu nawet tych najbardziej nieprzekonanych!.

Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:

Chcesz znacznie poszerzyć arsenał swoich technik sprzedażowych o metody, które gwałtownie zwiększą Twoją skuteczność na każdym etapie rozmowy z klientem,

Chcesz znacznie poszerzyć arsenał swoich technik sprzedażowych o metody, które gwałtownie zwiększą Twoją skuteczność na każdym etapie rozmowy z klientem,

Zależy Ci przede wszystkim na gotowych rozwiązaniach i schematach, które możesz już następnego dnia zastosować u siebie w biznesie.

Kurs Online - 15 złotych zasad zamykania sprzedaży

(Wartość: 497zł)

Udało Ci się umówić z potencjalnym klientem na rozmowę...

Zainteresowałeś go podczas prezentowania swojej oferty.

Zbiłeś większość obiekcji, które w Twoim kierunku rzucał.

Jesteś pewny, że już za chwilę uda Ci się pozyskać kolejnego klienta. Przechodzisz więc do próby zamknięcia sprzedaży...

... i okazuje się, że klient ostatecznie nie jest zainteresowany lub potrzebuje czasu, aby podjąć decyzję.

Brzmi znajomo?

Niestety - bez zamknięcia, nie ma sprzedaży, a Twój cały wcześniejszy wysiłek idzie na marne.

Z tego powodu potrzebujesz sprawdzonych sposobów zamykania rozmów, gotowych do zastosowania od razu, w każdej rozmowie.

Nauczę Cię ich w kursie online :"15 złotych zasad zamykania sprzedaży". Dowiesz się też z niego, jakich błędów unikać, aby przestać sabotować swoje działania oraz poznasz listę sygnałów świadczących o tym, że Twój klient jest gotowy do zakupu!

Czy wiesz, że obiekcje ze strony klienta wcale nie są czymś złym?

Prawdę powiedziawszy jest wręcz przeciwnie!

Są one dla Ciebie pozytywnym sygnałem, ponieważ świadczą o zainteresowaniu klienta tym, co masz mu do zaoferowania.

Jedyne co musisz zrobić, to umiejętnie je rozbroić!

W kursie online "Najskuteczniejsze sposoby zabijania obiekcji klientów" otrzymasz ode mnie gotowe szablony odpowiedzi na najczęściej występujące obiekcje.

Poznasz również metody, dzięki którym będziesz potrafił samodzielnie zbić 95% obiekcji, które codziennie słyszysz podczas rozmów ze swoimi klientami

Kurs ten będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:

Brakuje Ci pewności siebie, często towarzyszy Ci lęk przed zamykaniem sprzedaży i czujesz, że zbyt często za szybko odpuszczasz po odmowie ze strony klienta.

Brakuje Ci pewności siebie, często towarzyszy Ci lęk przed zamykaniem sprzedaży i czujesz, że zbyt często za szybko odpuszczasz po odmowie ze strony klienta.

Chcesz poznać 18 sygnałów świadczących o tym, że klient jest zainteresowany zakupem Twojego produktu lub usługi i musisz przejść do procesu zamykania transakcji.

Chcesz poznać 18 sygnałów świadczących o tym, że klient jest zainteresowany zakupem Twojego produktu lub usługi i musisz przejść do procesu zamykania transakcji.

Chcesz usłyszeć KILKADZIESIĄT moich najskuteczniejszych zamknięć sprzedaży, które już następnego dnia możesz zacząć stosować w rozmowie z klientami, aby gwałtownie zwiększyć swoją skuteczność.

Chcesz usłyszeć KILKADZIESIĄT moich najskuteczniejszych zamknięć sprzedaży, które już następnego dnia możesz zacząć stosować w rozmowie z klientami, aby gwałtownie zwiększyć swoją skuteczność.

Zapis VOD ze szkolenia stacjonarnego

NeuroSales - Praktyczna Psychologia Sprzedaży"

Standardowa cena kursu: 1497zł

Nie wiem czy wiesz, ale bardzo często jednym z największych wrogów sprzedawcy jest on sam. Nawet najskuteczniejsze strategie sprzedażowe w niczym Ci bowiem nie pomogą, jeżeli nie zadbasz o to, co dzieje się w Twojej głowie.

Praca w świecie sprzedaży oraz ciągła presja na wynik potrafi być niezwykle obciążająca psychiczne - zwłaszcza, gdy po raz kolejny nie wszystko układa się tak, jakbyś sobie tego życzył.

Nie możesz sobie jednak pozwolić na to, aby negatywne emocje lub chwilowo gorsze wyniki miały wpływ na Twoje działania lub na Twoje poczucie własnej wartości.

Aby dołączyć do najskuteczniejszych sprzedawców, musisz nauczyć się panować nad swoimi emocjami i wypracować u siebie wspierające Cię przekonania i nawyki. Dzięki temu raz na zawsze pozbędziesz się lęku przed sprzedażą jak również wewnętrznego krytyka sabotującego większość Twoich działań

Nie wiem czy wiesz, ale bardzo często jednym z największych wrogów sprzedawcy jest on sam. Nawet najskuteczniejsze strategie sprzedażowe w niczym Ci bowiem nie pomogą, jeżeli nie zadbasz o to, co dzieje się w Twojej głowie.

Praca w świecie sprzedaży oraz ciągła presja na wynik potrafi być niezwykle obciążająca psychiczne - zwłaszcza, gdy po raz kolejny nie wszystko układa się tak, jakbyś sobie tego życzył.

Nie możesz sobie jednak pozwolić na to, aby negatywne emocje lub chwilowo gorsze wyniki miały wpływ na Twoje działania lub na Twoje poczucie własnej wartości.

Aby dołączyć do najskuteczniejszych sprzedawców, musisz nauczyć się panować nad swoimi emocjami i wypracować u siebie wspierające Cię przekonania i nawyki. Dzięki temu raz na zawsze pozbędziesz się lęku przed sprzedażą jak również wewnętrznego krytyka sabotującego większość Twoich działań

Pracując na przestrzeni ostatnich lat z różnymi handlowcami zauważyłem, ze uporanie się z negatywnymi przekonaniami potrafi być jednym z najszybszych sposobów na zwiększenie ich efektywności sprzedażowej. Co ważniejsze jednak zmiana naszego "wewnętrznego oprogramowania" wcale nie musi być aż tak trudna, gdy znasz odpowiednie strategie!

Z tego też powodu powstało szkolenie "NeuroSales - Praktyczna Psychologia Sprzedaży". 

Jego głównym celem jest dostarczenie Ci narzędzi i strategii działania, dzięki którym w końcu będziesz w stanie dokonać trwałych zmian w swoich automatyzmach myślowych, nawykach i nieświadomych zachowaniach, które do tej pory ciągnęły Cię w dół.

Pracując na przestrzeni ostatnich lat z różnymi handlowcami zauważyłem, ze uporanie się z negatywnymi przekonaniami potrafi być jednym z najszybszych sposobów na zwiększenie ich efektywności sprzedażowej. Co ważniejsze jednak zmiana naszego "wewnętrznego oprogramowania" wcale nie musi być aż tak trudna, gdy znasz odpowiednie strategie!

Z tego też powodu powstało szkolenie "NeuroSales - Praktyczna Psychologia Sprzedaży". 

Jego głównym celem jest dostarczenie Ci narzędzi i strategii działania, dzięki którym w końcu będziesz w stanie dokonać trwałych zmian w swoich automatyzmach myślowych, nawykach i nieświadomych zachowaniach, które do tej pory ciągnęły Cię w dół.

Z zapisu VOD całodniowego szkolenia stacjonarnego dowiesz się m.in:

Zapis VOD ze szkolenia stacjonarnego

Deal Maker Pro - Jak sprzedawać w XXI wieku?

Standardowa cena kursu: 1497zł

Uporządkowana i łatwa do zastosowania wiedza jest jednym z kluczowych elementów decydujących o Twoim sukcesie w sprzedaży. Chcesz się wybić ponad przeciętność? W takim razie musisz wiedzieć jak się zachowywać, gdy podczas rozmowy z klientem napotkasz na konkretną barierę!

Najlepsi sprzedawcy nie mogą sobie pozwolić w trakcie rozmowy na zastanawianie się jak rozbroić obiekcję klienta czy sprawić, aby wysłuchał ich do końca. Każda sekunda jest na wagę złota - chwila nieuwagi może bowiem sprawić, że okazja na kolejną dużą prowizję przejdzie im obok nosa!

Dlatego mają opracowany i gotowy do użycia arsenał sprawdzonych technik, metod i strategii, dzięki którym od razu wiedzą m.in:

Uporządkowana i łatwa do zastosowania wiedza jest jednym z kluczowych elementów decydujących o Twoim sukcesie w sprzedaży. Chcesz się wybić ponad przeciętność? W takim razie musisz wiedzieć jak się zachowywać, gdy podczas rozmowy z klientem napotkasz na konkretną barierę!

Najlepsi sprzedawcy nie mogą sobie pozwolić w trakcie rozmowy na zastanawianie się jak rozbroić obiekcję klienta czy sprawić, aby wysłuchał ich do końca. Każda sekunda jest na wagę złota - chwila nieuwagi może bowiem sprawić, że okazja na kolejną dużą prowizję przejdzie im obok nosa!

Dlatego mają opracowany i gotowy do użycia arsenał sprawdzonych technik, metod i strategii, dzięki którym od razu wiedzą m.in:

Większość sprzedawców niestety nie posiada gotowych schematów radzenia sobie z konkretnymi problemami - gdy się one pojawiają, kompletnie nie wiedzą, co robić, są zmuszeni do improwizacji i finalnie tracą klienta. Nie ma co jednak ukrywać, że opracowanie tego typu arsenału technik jest procesem wymagającym ogromnej ilości czasu, jeszcze większej ilości popełnionych błędów oraz wieloletniego doświadczenia.

Z tego powodu, aby ułatwić życie swoim klientom i handlowcom stworzyłem autorski model rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż, który dokładnie opisuję w jednym ze swoich najpopularniejszych i najbardziej kompleksowych szkoleń, czyli "Deal Maker PRO - Jak sprzedawać w XXI wieku?". 

Większość sprzedawców niestety nie posiada gotowych schematów radzenia sobie z konkretnymi problemami - gdy się one pojawiają, kompletnie nie wiedzą, co robić, są zmuszeni do improwizacji i finalnie tracą klienta. Nie ma co jednak ukrywać, że opracowanie tego typu arsenału technik jest procesem wymagającym ogromnej ilości czasu, jeszcze większej ilości popełnionych błędów oraz wieloletniego doświadczenia.

Z tego powodu, aby ułatwić życie swoim klientom i handlowcom stworzyłem autorski model rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż, który dokładnie opisuję w jednym ze swoich najpopularniejszych i najbardziej kompleksowych szkoleń, czyli "Deal Maker PRO - Jak sprzedawać w XXI wieku?". 

Model rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. to przede wszystkim:

Uporządkowany, prowadzący Cię krok po kroku proces, dzięki któremu na każdym etapie rozmowy wiesz dokładnie jak się zachować, aby znacząco zwiększyć swoje szansę na finalizację transakcji.

Uporządkowany, prowadzący Cię krok po kroku proces, dzięki któremu na każdym etapie rozmowy wiesz dokładnie jak się zachować, aby znacząco zwiększyć swoje szansę na finalizację transakcji.

Wyłącznie najskuteczniejsze i sprawdzone techniki sprzedaży, które doskonale się spisują w każdej branży i oferty.

Wyłącznie najskuteczniejsze i sprawdzone techniki sprzedaży, które doskonale się spisują w każdej branży i oferty.

Gotowe, autorskie schematy, skrypty i instrukcje, dzięki którym nigdy nie będziesz miał problemu, aby zdobytą wiedzę zastosować w praktyce (poznasz m.in. autorski skrypt umawiania spotkań Z.A.P.R.O.Ś, schemat rozbijania obiekcji S.Z.T.U.R.M.E.M. czy instrukcje prezentacji usługi P.2.U.R.K.O.)

Gotowe, autorskie schematy, skrypty i instrukcje, dzięki którym nigdy nie będziesz miał problemu, aby zdobytą wiedzę zastosować w praktyce (poznasz m.in. autorski skrypt umawiania spotkań Z.A.P.R.O.Ś, schemat rozbijania obiekcji S.Z.T.U.R.M.E.M. czy instrukcje prezentacji usługi P.2.U.R.K.O.)

Obejrzyj fragment szkolenia: "Deal Maker Pro" i opinie jego uczestników:

Oto największe korzyści, jakie odniesiesz dzięki kursowi "Deal Maker Pro":

Stworzysz szczegółowy Awatar swojego klienta, dzięki któremu dowiesz się do kogo najlepiej kierować swój przekaz, aby sprzedawać więcej!

Stworzysz szczegółowy Awatar swojego klienta, dzięki któremu dowiesz się do kogo najlepiej kierować swój przekaz, aby sprzedawać więcej!

Poznasz mój autorski schemat umawiania spotkań Z.A.P.R.O.Ś., dzięki któremu zaczniesz umawiać spotkania nawet z 70% skutecznością.

Poznasz mój autorski schemat umawiania spotkań Z.A.P.R.O.Ś., dzięki któremu zaczniesz umawiać spotkania nawet z 70% skutecznością.

Nauczysz się budować pozytywne pierwsze wrażenie i wzbudzać zaciekawienie klienta w ciągu kilku pierwszych sekund rozmowy - za równo przez telefon jak i "na żywo".

Nauczysz się budować pozytywne pierwsze wrażenie i wzbudzać zaciekawienie klienta w ciągu kilku pierwszych sekund rozmowy - za równo przez telefon jak i "na żywo".

Odkryjesz system R.A.P.P.O.R.T., dzięki któremu zaczniesz budować z klientami głębokie relacje już na początkowym etapie rozmowy. Klienci zaczną się przed Tobą otwierać i podejmować decyzje o wiele szybciej niż kiedykolwiek wcześniej to widziałeś!

Odkryjesz system R.A.P.P.O.R.T., dzięki któremu zaczniesz budować z klientami głębokie relacje już na początkowym etapie rozmowy. Klienci zaczną się przed Tobą otwierać i podejmować decyzje o wiele szybciej niż kiedykolwiek wcześniej to widziałeś!

Opanujesz model badania potrzeb P.S.P.O.P., dzięki któremu klient zdradzi Ci wszystko, co potrzebne, abyś mógł zaproponować mu najbardziej pożądaną przez niego ofertę.

Opanujesz model badania potrzeb P.S.P.O.P., dzięki któremu klient zdradzi Ci wszystko, co potrzebne, abyś mógł zaproponować mu najbardziej pożądaną przez niego ofertę.

Zaczniesz wykorzystywać metodę P.2.U.R.K.O., która jest jedną z lepszych metod prezentowania usług, po której klient dokładnie wie, co chcesz mu sprzedać i dlaczego ma to kupić.

Zaczniesz wykorzystywać metodę P.2.U.R.K.O., która jest jedną z lepszych metod prezentowania usług, po której klient dokładnie wie, co chcesz mu sprzedać i dlaczego ma to kupić.

Poznasz metodę P.O.K.A.Ż., która doskonale sprawdza się przy sprzedaży produktów fizycznych: urządzeń RTV i AGD, samochodów, maszyn, przedmiotów codziennego użytku itp.

Poznasz metodę P.O.K.A.Ż., która doskonale sprawdza się przy sprzedaży produktów fizycznych: urządzeń RTV i AGD, samochodów, maszyn, przedmiotów codziennego użytku itp.

Nigdy więcej nie zaskoczy Cię żadna obiekcja, ponieważ będziesz umiał rozbroić dowolną z nich S.Z.T.U.R.M.E.M., czyli moją autorską metodą.

Nigdy więcej nie zaskoczy Cię żadna obiekcja, ponieważ będziesz umiał rozbroić dowolną z nich S.Z.T.U.R.M.E.M., czyli moją autorską metodą.

Nauczysz się kilkunastu sprawdzonych technik zamykania sprzedaży i poznasz 18 sygnałów zainteresowania, które Twój klient wysyła do Ciebie w trakcie rozmowy, dzięki czemu już nigdy więcej nie dasz mu się wymknąć!.

Nauczysz się kilkunastu sprawdzonych technik zamykania sprzedaży i poznasz 18 sygnałów zainteresowania, które Twój klient wysyła do Ciebie w trakcie rozmowy, dzięki czemu już nigdy więcej nie dasz mu się wymknąć!.

Dowiesz się, jakie są najlepsze sposoby proponowania dodatkowych produktów i usług, które zwiększą wartość zamówień Twoich klientów.

Dowiesz się, jakie są najlepsze sposoby proponowania dodatkowych produktów i usług, które zwiększą wartość zamówień Twoich klientów.

Odkryjesz dodatkowe metody, których celem jest zachęcenie klienta do podzielenia się swoimi kontaktami z Tobą - gwałtownie zwiększysz dzięki temu ilość otrzymywanych rekomendacji.

Odkryjesz dodatkowe metody, których celem jest zachęcenie klienta do podzielenia się swoimi kontaktami z Tobą - gwałtownie zwiększysz dzięki temu ilość otrzymywanych rekomendacji.

Opracujesz plan pielęgnowania relacji z Twoim klientami, dzięki czemu znacząco zwiększysz szansę na to, że wrócą do Ciebie po więcej.

Opracujesz plan pielęgnowania relacji z Twoim klientami, dzięki czemu znacząco zwiększysz szansę na to, że wrócą do Ciebie po więcej.

© Copyright Karol Froń. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.