Karol Froń Przedstawia:

Nowa Psychologia Zarządzania

czyli jak w niepewnych czasach zwiększać motywację i wyniki sprzedażowe Twojego zespołu?

(...i to nawet, gdy klienci nie kupują tyle co wcześniej, konkurencja obniża ceny, a Twoi handlowcy są zdemotywowani!)


Weź udział w serii 3 bezpłatnych warsztatów prowadzonych na żywo przez praktyka sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem!

Weź udział w serii 3 bezpłatnych warsztatów prowadzonych na żywo przez praktyka sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem!

Agenda Konferencji:

Spotkanie I

21 września (czwartek), godz. 20:00 

Tworzenie procesów i procedur sprzedażowych - czyli jak sprawić, aby Twoi handlowcy zdobywali więcej klientów i umawiali nawet do 3x więcej spotkań?

W trakcie trwania tego warsztatu:

dowiesz się jak zaprojektować proces sprzedaży Waszych produktów i usług, aby zdobywanie DZISIAJ klientów w powtarzalny i przewidywalny sposób było łatwiejsze?
wspólnie stworzymy skuteczny skrypt rozmowy telefonicznej dla Twoich handlowców, dzięki czemu zaczną umawiać więcej spotkań z klientami
zapoznam Cię z moim systemem monitorowania i oceniania postępów, dzięki któremu Twoi handlowcy zaczną w końcu robić to, czego od nich oczekujesz
zobaczysz również w jaki sposób MĄDRZE wyznaczać cele handlowcom tak, aby motywowały ich do działania,
dowiesz się jak zaprojektować proces sprzedaży Waszych produktów i usług, aby zdobywanie DZISIAJ klientów w potwarzalny i przewidywalny sposób było łatwiejsze,
wspólnie stworzymy skuteczny skrypt rozmowy telefonicznej dla Twoich handlowców, dzięki któremu zaczną umawiać więcej spotkań z klientami,
zapoznam Cię z moim systemem monitorowania i oceniania postępów, dzięki któremu Twoi handlowcy zaczną w końcu robić to, czego od nich oczekujesz,
zobaczysz również w jaki sposób mądrze wyznaczać cele handlowcom tak, aby motywowały ich do działania,

Spotkanie II

25 września (poniedziałek), godz. 20:00

Praktyczna psychologia zarządzania - czyli jak motywować handlowców do osiągania coraz lepszych wyników?

Ze szkolenia dowiesz się m.in:

Dlaczego bycie zbyt miłym i wyrozumiałym szefem to prosta droga do ciągłych wymówek i słabych wyników Twojego zespołu - i jak w takim razie kierować zespołem, aby nie zamienić się w bezwzględnego tyrana?
Co tak naprawdę motywuje handlowców do działania - odkryjesz co musisz zacząć robić, aby w końcu rozpalić ich motywację do działania,
Czym jest Dekalog Zespołu Sprzedaży i dlaczego zespoły, które go nie posiadają psują się od środka?
Jak prowadzić odprawy i rozmowy z handlowcami tak, aby budować ducha zespołu i skutecznie
wspierać ich w osiąganiu wyznaczonych celów?
Dlaczego bycie zbyt miłym i wyrozumiałym szefem to prosta droga do ciągłych wymówek i słabych wyników zespołu - i jak w takim razie kierować zespołem, aby nie zamienić się w bezwzględnego tyrana?
Co tak naprawdę motywuję handlowców do działania - odkryjesz co musisz zacząć robić, aby w końcu rozpalić ich motywację do działania,
Czym jest Dekalog Zespołu Sprzedaży i dlaczego zespoły, które go nie posiadają psują się od środka?
Jak prowadzić odprawy i rozmowy z handlowcami tak, aby budować ducha zespołu i skutecznie wspierać ich w osiąganiu wyznaczonych celów?

Spotkanie III

27 września (środa), godz. 20:00

Skuteczna selekcja i rekrutacja handlowców - czyli jak szybko odnajdywać i rekrutować skutecznych handlowców?

Skuteczna selekcja i rekrutacja handlowców - czyli jak odnaleźć na rynku dobrych handlowców i szybko wdrożyć ich do zespołu?

Ze szkolenia dowiesz się m.in:

jak zaprojektować proces rekrutacji, aby zacząć przyciągać do zespołu ambitnych handlowców? (i nie marnować czasu na spotkania z kiepskimi kandydatami)
jak w trakcie rozmowy rekrutacyjnej określić czy dana osoba nadaje się na stanowisko handlowca w Twoim zespole - pokażę Ci, na co zwracać uwagę i jakie pytania zadawać, aby uniknąć nietrafionej rekrutacji,
jak krok po kroku zaplanować proces wdrażania nowego handlowca tak, aby szybko odnalazł się w pracy i realizował stawiane przed nim cele?

Prowadzący:

Karol Froń

Wykładowca akademicki, przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży, zarządzania, biznesu. Konsultant i doradca. Autor 4 książek. Praktyk sprzedaży prowadzący od 2013 call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. 

Wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w ciągu 7 lat zatrudnił ponad 4500 pracowników i zbudował blisko 30 zespołów handlowych. Twórca modeli: rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż i przywództwa Dream Sales Team. Przeszkolił blisko 11.000 osób.

Współpracował m.in. z: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Zawodowo pomaga przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż przez telefon, wydobywać osobisty potencjał i zarabiać więcej.

Weź udział w 3 bezpłatnych warsztatach i odkryj jak krok po kroku buduje się skuteczne i ambitne zespoły handlowe!

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2023 - Polityka Prywatności

Krok 1 z 2

Na jaki adres e-mail wysłać Ci link do pokoju konferencji? 

Na jaki adres e-mail wysłać Ci link do pokoju konferencji? 

Wypełnij poniższy formularz, aby zarezerwować bezpłatnie swoje miejsce na zbliżającą się konferencję online. 

Wypełnij poniższy formularz, aby zarezerwować bezpłatnie swoje miejsce na zbliżającą się konferencję online:

*pole opcjonalne - na podany numer telefonu otrzymasz przypomnienie sms w dniu rozpoczęcia konferencji!

Close

REGISTER YOUR SPOT NOW

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close