Mimo iż pierwszy i drugi miesiąc tego kwartału były słabe, to już widzę, że na czerwiec zapowiadają się rekordowe wyniki. Wszyscy są też bardziej zaangażowani[...]
Obecnie jestem bardziej asertywny. Wcześniej miałem wątpliwości czy mówić wprost czy może jakoś to załatwiać inaczej. Teraz wyraźnie stawiam cele i wprowadzam programy naprawcze. To duża zmiana.
Przez ostatnie miesiące wiele się zmieniło i przebudowało. Chciałem Ci podziękować Karolu za ogromny zasób wiedzy, który nam przekazałeś. Dzięki Tobie jestem zmotywowany do działania.
Zacząłem już w firmie stosować zasady kija i marchewki oraz dekalog, które okazały się bardzo pomocne. Zmieniłem też podejście do zarządzania – nie traktuję już pracowników jak kolegów, ale zespół, którym kieruję.
Planuję otworzyć kolejny warsztat, ale też poświęcić więcej czasu rodzinie. Mam już zaplanowane trzy wakacje: w lipcu do Grecji, w listopadzie na Zanzibar, a w styczniu do Tajlandii. Po wielu godzinach pracy teraz przyszedł czas na odpoczynek z rodziną. Chcę, aby mój biznes działał samodzielnie, gdy mnie nie będzie.
Zmieniłam proces reukrutacji i opracowałam plany szkoleń dla nowych pracowników, aby nie tracić czasu na podwójne szkolenie.
Dział sprzedaży otrzymał nowe wytyczne. Początkowo spotkało się to z niezadowoleniem, ale po tygodniu okazało się, że można przeprowadzać więcej rozmów, wysyłać więcej maili i podpisywać więcej umów.
Już mam mocno obłożony kolejny miesiąc, co mnie bardzo cieszy.
Uporządkowałam wiele kwestii takich jak cele i zasady działania zespołu, co bardzo pozytywnie wpłynęło na wyniki sprzedażowe. Mimo, że standardy w naszej sieci ostatnio nie były najwyższe, to nasze wyniki były na bardzo dobrym poziomie.
Skorzystałam też z Twojej porady dotyczącej rekrutacji i zgłosiło się wielu kandydatów. Przyjęłam jedną nową osobę, która wkrótce zacznie pracę.
Przeszłam ogrome zmiany mentalne. Wiedza, która tutaj zdobyłam całkowicie odmieniła moje podejście do bycia liderem i szefem.
Wprowadzenie rad zmieniło moją pracę i pracę zespołu. Nie boję się już otwarcie mówić prawdy. Nie musze niczego udawać, ani ukrywać. Komunikuje swoje oczekiwania i zrozumiałam, że mam do tego prawo. Jestem za to ogromnie wdzięczna.
"(...) udało mi się zwiększyć sprzedaż listopadową i grudniową o 227% porównując ze sprzedażą z zeszłego roku"
"(...) udało mi się zwiększyć sprzedaż listopadową i grudniową o 227% porównując ze sprzedażą z zeszłego roku."
Już mam efekty, a minęło niewiele czasu od ukończenia szkolenia. 3-krotnie większa sprzedaż, dużo więcej efektywnych spotkań, zdecydowanie łatwiejszy kontakt z klientami.
Zrozumiałam, że dużo ograniczeń siedzi w naszej głowie i to one nas ograniczają. Nie obawiajcie się, zainwestowane pieniądze zwrócą się szybko i wielokrotnie.
Dzięki temu szkoleniu zacząłem inaczej umawiać spotkania. Mój wynik to: 28 przeprowadzonych rozmów, 18 umówionych spotkań, 12 spotkań odbytych, z czego 8 zamkniętych, a 3 jeszcze do domknięcia.
Na koniec pochwalę się wynikiem sprzedażowym. Prowizja 180.000 zł od odbytych spotkań w jednym miesiącu. Można zatem powiedzieć, że 4-krotnie pobiłem swój rekord sprzedażowy, bo wcześniej moja największa prowizja w miesiącu wynosiła 40.000 zł.
Chciałbym polecić to szkolenie każdemu, kto chce w szybki i bardzo konkretny sposób nauczyć się sprzedaży przez telefon.
Jeśli raz nauczysz się tej umiejętności, to nie dość, że możesz pracować z każdego miejsca na zmieni, to Twoje zarobki już nigdy nie będą miały sufitu.Jeśli jeszcze się zastanawiasz czy skorzystać z tego szkolenia to przestań to robić.
Ja się nie zastanawiałem nanosekundy i dzięki otrzymanej wiedzy w ciągu kilku dni zarobiłem dziesięciokrotność kosztu szkolenia!
"(...) Kiedyś na 100 wykonanych telefonów umawiałem 1-2 spotkania. Po mastermindzie skuteczność była zdecydowanie lepsza. Na 40 telefonów umówiłem 12 spotkań.
Poprawiłem swoją skuteczność umawianych spotkań 15-krotnie"
"(...) Kiedyś na 100 wykonanych telefonów umawiałem 1-2 spotkania. Po mastermindzie skuteczność była zdecydowanie lepsza. Na 40 telefonów umówiłem 12 spotkań. Poprawiłem swoją skuteczność umawianych spotkań 15-krotnie."
Skrypt pomógł mi uregulować wszystko w odpowiednim procesie, co przełożyło się na wyniki. Twoje techniki pasują do polskiego rynku.
Do tej pory robiłem 500.000 - 600.000 miesięcznie, w trakcie trwania mastermindu zrobiłem wynik 750.000 i jestem na 6-tym miejscu na 106 konsultantów.
Jakość rozmów, dzięki budowaniu relacji, słuchaniu, niekonwencjonalności powoduje, że oceny z monitoringu wzrosły ze 110% na 125 i 130% jakości, co przekłada się na prowizję, więc zajebiście jestem Ci wdzięczny!
"(...) Od momentu dołączenia do mastermindu w moim życiu zaczęła się rewolucja... Moje wyniki wzrosły nawet o 300%, sprzedaję teraz 3-krotnie więcej, a zdarzają się miesiące, gdzie jest to nawet 4-krotna różnica"
"(...) Moje wyniki wzrosły nawet o 300%, sprzedaję teraz 3-krotnie więcej, a zdarzają się miesiące, gdzie jest to nawet 4-krotna różnica..."
"(...) Jestem po szkoleniu 6 edycji... Chcę się Wam wszystkim pochwalić swoim osiągnięciem sprzedażowym... W miesiącu maju w swojej grupie sprzedażowej osiągnąłem 2 / słownie: drugi / wynik w Polsce !!!!!!"
"(...) Chcę się Wam wszystkim pochwalić swoim osiągnięciem sprzedażowym... W miesiącu maju w swojej grupie sprzedażowej osiągnąłem 2 / słownie: drugi / wynik w Polsce !!!!!!"
Karola Fronia zaprosiłem do swojej firmy Motorro, ponieważ posiadamy doskonały produkt dla warsztatów samochodowych, ale nie potrafiliśmy opowiedzieć o nim klientom w taki sposób, aby zachęcić ich do współpracy z naszą firmą ...
Współpraca z Karolem przyniosła efekt w postaci 300 pozyskanych firm i zwiększenia sprzedaży o 150% od czasu szkolenia, od którego minęło już 5 miesięcy.
Karol Froń poprawdził szkolenie w naszej firmie, podczas którego pracowaliśmy nad zwiększeniem sprzedaży dla biur księgowych. W ciągu 3 miesięcy od szkolenia pozyskaliśmy 170 nowych partnerów i zwiększyliśmy sprzedaż o 30% w stosunku do okresu poprzedzającego szkolenie.
Karol przyjechał do naszej firmy w dość trudnym momencie, bo wtedy gdy gospodarka była świeżo po uwolnienie z lockdownu, więc okoliczności nie był sprzyjające, rynek był trudny, a nastroje pracowników niezbyt optymistyczne[...]
Efektem naszego szkolenia było zwiększenie sprzedaży o 20% w warunkach wszechobecnej pandemii z porównywalnym okresem z 2019 r.
Od dłuższego czasu w swoim zespole obserwowałam spadek skuteczności z zakresu wykonywanego telemarketingu, który jest jednym z głównych narzędzi pozyskiwania przez nas klientów.
Pracownicy z niechęcią podchodzili do obowiązku telefonowania, nie widząc sensu działania i zwrotności w postaci odbytych spotkań, a co za tym idzie sprzedaży. [...]
Po szkoleniu z Karolem pracownicy wdrożyli zdobyte umiejętności i narzędzia, co zaprocentowało zwiększeniem w oddziałach skuteczności odbytych spotkań z 10% do 30% na podstawie wykonywanych połączeń.
Tą wiedzę, którą zyskałem, przekazywałem codziennie na bieżąco swoim pracownikom i w punkcie w małym mieście, pracownica potroiła wyniki jeśli chodzi o telefon. Robiła do tej pory 12-15 operacji, a tym razem zrobiła 40 zamkniętych transakcji.
Dziewczyny w innym punkcie wygenerowały obrót 200 000 przy zamkniętym punkcie, tylko na samych telefonach i jestem bardzo zadowolony .
Program uświadomił mnie w wielu kwestiach, odnośnie prowadzenia firmy.
Karol Froń przeprowadził szkolenie z pozyskiwania klientów przez telefon w mojej firmie. Jestem bardzo zadowolony z efektów, bo po szkoleniu sprzedaż wzrosła o 205% względem okresu sprzed szkolenia.
Jeszcze w trakcie szkolenia, gdy dzwoniliśmy do nowych klientów przez kilka godzin sprzedaliśmy 11 maszyn co sprawiło, że szkolenie zwróciło się, zanim się zakończyło. Będę jeszcze korzystał z usług Karola Fronia, bo to inwestycja, która szybko się zwraca.
Efektem szkolenia Karolem Froniem było pozyskanie 48 klientów jednego dnia i jest to aż 35% więcej niż dotychczas generowani nasi pracownicy. Po samym szkoleniu odnotowujemy wyniki w granicach 25-30% wyższe niż standardowo przed szkoleniem z Karolem.
Jesteśmy przekonani, że możemy polecić Pana Karola jako rzetelnego i solidnego trenera.
Po warsztatach z Karolem Froniem Nasi Doradcy uzyskali wiedzę merytoryczną oraz praktyczną z telemarketingu.
Nasi Przedstawiciele całkowicie zmienili podejście do telefonowania co przełożyło się na zwiększone efekty sprzedaży. Sprzedaż w Naszych Zespołach wzrosła o około 30%.
Na tą chwilę systematycznie działamy w umawianiu spotkań, a to wszystko dzięki Karolowi, który wniósł do Naszego Oddziału tyle energii i chęci do działania.
Karol Froń przeprowadził w naszej firmie roczny program mentoringowy dla działu sprzedaży.
Nasza współpraca polegała na comiesięcznych spotkaniach z zespołem handlowym i pracowaniu nad poprawą poszczególnych elementów procesu sprzedaży telefonicznej.
Spotkania te zaowocowały zmianą postaw na proaktywną, scaleniem członków zespołu w jeden, wielki organizm oraz zwiększeniem skuteczności w sprzedaży, poprzez wypracowanie nowego modelu sprzedaży.
Dzięki nowemu sposobowi pozyskiwania klientów, osiągamy lepsze efekty niż wcześniej, przy mniejszym nakładzie sił i środków
© Copyright Karol Froń. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.