Agenda spotkań.

Webinar I. Mindset Lidera

Data: 2 kwietnia (wtorek), godz. 20:00

Na pierwszym spotkaniu skupimy się na budowaniu Twojej pewności siebie i pozbyciu się z Twojej głowy negatywnych przekonań, które sabotują Twoją pracę jako lidera, obniżają Twój autorytet w oczach handlowców i sprawiają, że boisz się wymagać od nich więcej.

Oto tylko część z tematów, które poruszymy w trakcie jego trwania:

Jak wywalić śmieci z Twojej głowy - czyli jak raz na zawsze pozbyć się negatywnych i błędnych przekonań, które sabotują Twoją prace jako lidera, obniżają Twoją pewność siebie i sprawiają, że handlowcy nie widzą w Tobie autorytetu
Dlaczego boisz się wymagać więcej od swoich handlowców - i jak sobie z tym poradzić?
Jak krok po kroku budować u siebie niezachwianą pewność siebie tak, aby nawet w obliczu słabych wyników i wyzwań wierzyć, że uda Ci się je przezwyciężyć i zarażać innych optymizmem?
Jak przestać dawać wchodzić sobie na głowę oraz odzyskać autorytet w oczach handlowców - i to nawet, gdy łączą Was relacje koleżeńskie czy rodzinne.

Webinar II. Fundamenty Skutecznej Sprzedaży

Data: 8 kwietnia (poniedziałek), godz. 20:00

Na drugim szkoleniu nauczę Cię tego jak umawiać spotkania przez telefon i prowadzić rozmowy handlowe z klientami.

Zajmiemy się tym, bo jako zarządzający zespołem
musisz wiedzieć jak rozmawiać z klientami, aby było to skuteczne - tylko wtedy będziesz w stanie zaprojektować skuteczny proces sprzedaży i przygotować skrypty rozmów dla swoich handlowców.

Oto tematy, które poruszymy w trakcie jego trwania:

jak możecie całkowicie legalnie i niewielkim kosztem zdobywać numery telefonów do swoich idealnych klientów?
Jak zaciekawić klienta Waszym telefonem tak, aby chciał Was wysłuchać i umówić się na spotkanie - i to nawet, jeżeli ma już dosyć telefonów od innych handlowców z Waszej branży,
O co musicie zadbać w trakcie rozmowy, aby nie tylko umówić spotkanie, ale też sprawić, aby klient ostatecznie się na nim pojawił?
Jak w trakcie spotkanie z klientem poprowadzić rozmowę handlową - czyli jak badać potrzeby, neutralizować obiekcje i płynnie przechodzić do zamknięcia sprzedaży?

W trakcie jego trwania wspólnie stworzymy również:

skrypty rozmów telefonicznych pod umawianie spotkań,
skrypty rozmów handlowych pod prezentację oferty i zamknięcie sprzedaży,
argumentery obiekcji z gotowymi odpowiedziami na najczęściej pojawiające się pytania,

Webinar III. Organizowanie pracy zespołu

Data: 15 kwietnia (poniedziałek), godz. 20:00

Na trzecim szkoleniu skupimy się na zorganizowaniu pracy Twojego zespołu i przygotowaniu wszystkich najważniejszych procesów, dzięki którym uporządkujesz pracę swojego zespołu, zwiększyć jego produktywność oraz sprawisz, że handlowcy będą dokładnie wiedzieć co mają robić i z czego będą rozliczani.

Oto tematy, które poruszymy w trakcie jego trwania:

Jak zaprojektować przemyślany i powtarzalny proces sprzedaży Waszych produktów i usług, który będzie dopasowany do Waszej branży, oferty oraz obecnej sytuacji na rynku?
Jak wdrażać nowe skrypty rozmów dla handlowców, aby było to jak najbardziej skuteczne?
Jak stworzyć system wyznaczania celów i przydzielać cele handlowcom tak, aby motywowały one do działania zamiast przytłaczać?
Jak przygotować prosty system monitorowania i oceniania postępów handlowców, dzięki któremu przestaną chować się za wymówkami i zaczną robić to, na co się umawialiście?

Webinar IV. Budowanie atmosfery i kultury pracy zespołu

Data: 22 kwietnia (poniedziałek), godz. 20:00

Na czwartym szkoleniu skupimy się na budowaniu odpowiedniej atmosfery i kultury pracy w Twoim zespole.

Jest to ważny element, bo nawet najlepsze procesy, skrypty i narzędzia w niczym Ci nie pomogą, jeżeli w Twoim zespole nie będzie jasno określonych zasad i będzie panowała atmosfera lenistwa, szukania wymówek czy ciągłego narzekania.

Oto tematy, które poruszymy w trakcie jego trwania:

jak stworzyć wizję swojego zespołu - czyli jak określić jaka atmosfera i kultura pracy powinna panować w Twoim zespole biorąc pod uwagę Twoje cele, wartości, typ osobowości czy nawet ofertę,
jak stworzyć Dekalog Twojego Zespołu - czyli jak stworzyć zbiór zasad i reguł, które będą obowiązywać w Twoim zespole i pozwolą Ci stworzyć atmosferę i kulturę pracy spójną z wizją Twojego zespołu,
jak stworzyć przemyślany system nagród i kar, który będzie motywował handlowców do przestrzegania ustalonych zasad i reguł?
jak przeprowadzić expose,  czyli zebranie z handlowcami w taki sposób, aby zrozumieli konieczność wprowadzenia zmian w zespole?
jak zacząć krok po kroku wprowadzać zmiany tak, aby nie wywoływały one dużego oporu u handlowców, a Ty czuł się podczas tego procesu bezpiecznie?

Webinar V. Kierowanie zespołem

Data: 29 kwietnia (poniedziałek), godz. 20:00

Na piątym szkoleniu skupimy się na tym jak kierować na co dzień zespołem tak, aby osiągał stawiane przed nim cele.

Oto tematy, które poruszymy w trakcie jego trwania:

Jak krok po kroku prowadzić skuteczne odprawy strategiczne tak, aby handlowcy dokładnie wiedzieli jaki jest plan gry na najbliższy miesiąc i co konkretnie mają robić?

Jak krok po kroku prowadzić odprawy motywujące tak, aby wspierać handlowców, budować ducha zespołu oraz autorytet – i to nawet, gdy nie jesteś typem charyzmatycznego przywódcy?

Jak podczas odpraw prawidłowo wyznaczać cele zespołowi i kontrolować ich realizację?
Jakie KPI powinieneś mierzyć u swojego zespołu i jak na ich podstawie zwiększać jego skuteczność?
Jak korygować na bieżąco działania zespołu, gdy ma problem z realizacją wyznaczonych celów?

Webinar VI. Motywowanie handlowców

Data: 6 maja (poniedziałek), godz. 20:00

Na szóstym szkoleniu zajmiemy się tym jak indywidualnie pracować z poszczególnymi handlowcami. Nauczysz się kiedy i w jaki sposób z nimi rozmawiać, aby wpływać na ich postawę, wspierać w realizacji celów oraz motywować do działania.

Oto lista tematów, którymi się zajmiemy:

jak dostrzegać co dla Twoich pracowników jest ważne i w jaki sposób należy ich motywować biorąc pod uwagę ich typ osobowości, generację, a nawet staż pracy?
Jak krok po kroku przeprowadzać z handlowcami 4 typy najważniejszych rozmów, czyli rozmowy okresowe, nagradzające, dyscyplinujące i coachingowe tak, aby budować z nimi relację oraz skutecznie wpływać na ich zachowania, postawy i wyniki.

Jak pomóc handlowcowi, który ma gorszy okres „odblokować się” i pomóc mu znaleźć rozwiązania jego problemów?

Jak sprawić, aby handlowiec, który jest zadowolony ze swoich zarobków poczuł jeszcze większy głód sukcesów i chciał zarabiać więcej – i to nawet, jeżeli już jest najlepiej zarabiającym handlowcem w Twoim zespole?

Jak radzić sobie z handlowcem, który nieustannie narzeka i szuka wymówek?

Jak radzić sobie z toksycznymi jednostkami, które nie przestrzegają zasad, podkopują Twój autorytet, są złośliwe i tworzą negatywną atmosferę w pracy?
Jak określić kiedy warto dawać handlowcowi kolejne szanse na poprawę, a kiedy należy się z nim pożegnać?

Webinar VII. Skuteczna Rekrutacja Handlowców

Data: 13 maja (poniedziałek), godz. 20:00

Na siódmym szkoleniu skupimy się na tworzeniu przemyślanego procesu rekrutacji, dzięki któremu zaczniesz przyciągać do siebie i rekrutować ambitnych i pracowitych handlowców bez konieczności marnowania czasu na rozmowy z kiepskimi kandydatami.

Oto część tematów, którymi się zajmiemy:

Jak krok po kroku stworzyć ogłoszenie o pracę, które będzie przykuwało uwagę przede wszystkim ambitnych i skutecznych handlowców,

Jakimi innymi kanałami możesz dotrzeć do idealnych kandydatów na stanowisko handlowca w Twoim zespole – bo ogłoszenia na portalach internetowych to tylko jeden z kilkudziesięciu sposobów na dotarcie do pracownika,
W jaki sposób określić, z którymi kandydatami kontaktować się w pierwszej kolejności?

Jak krok po kroku szybko przeprowadzić wstępną rozmowę rekrutacyjną przez telefon, aby nie marnować czasu na spotkania z kiepskimi kandydatami?
Jak krok po kroku przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną w firmie i jakie pytania zadawać, aby oceniać potencjał kandydata i sprawdzić, czy nadaje się na stanowisko handlowca w Twoim zespole?

Webinar VIII. Wdrażanie i szkolenie handlowców

Data: 20 maja (poniedziałek), godz. 20:00

Webinar VIII. 
Podsumowanie ekspedycji

Podczas ostatniego szkolenia nauczysz się jak stworzyć przemyślany system wdrażania i szkolenia nowych handlowców, dzięki któremu:

1) ograniczysz rotację w swoim zespole,
2) sprawisz, że nowi handlowcy będą szybko integrować się z zespołem,
3) oraz, że będą osiągać wyznaczane im cele.

Oto część tematów, którymi się zajmiemy:

Jak stworzyć przemyślany system wdrażania i szkolenia nowych handlowców?
Jak tworzyć indywidualne plany rozwoju dla Twoich handlowców, dzięki którym wraz z upływem czasu będą stawali się coraz lepszymi i skuteczniejszymi handlowcami?

Jak krok po kroku  przeprowadzać plany naprawcze dla handlowców?

© Copyright Karol Froń. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Grab Your Free Ebook

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close