jak zaprojektować skuteczny proces sprzedaż Waszych produktów i usług tak, aby generowanie leadów, umawianie spotkań i zdobywanie nowych klientów odbywało się w przewidywalny i powtarzalny sposób?
w jaki sposób procedury sprzedażowe i skrypty rozmów mogą szybko zwiększyć skuteczność Twoich handlowców?
jak mądrze wyznaczać cele handlowcom tak, aby motywowały ich do działania?
jak dzięki mojemu systemowi monitorowania i oceniania postępów sprawić, aby Twoi handlowcy zaczęli robić to, na co się umówiliście? ( i to nawet, gdy nie patrzysz im na ręce)
[Bonus] część warsztatowa: wspólnie stworzymy dla Ciebie skuteczny skrypt rozmowy telefonicznej, dzięki któremu Twoi handlowcy zaczną umawiać więcej spotkań
dlaczego bycie zbyt miłym i wyrozumiałym szefem to prosta droga do braku autorytetu wśród handlowców, ciągłych wymówek i słabych wyników - i jak w takim razie kierować zespołem, aby nie zamienić się w bezwzględnego tyrana?
co tak naprawdę motywuje handlowców do działania - odkryjesz jakie zmiany musisz wprowadzić, aby rozpalić ich motywację i zwiększyć poziom zaangażowania
W jaki sposób wspierać na co dzień handlowców w realizacji celów oraz budować ducha zespołu?
Jak krok po kroku prowadzić rozmowy z handlowcem, gdy jest zdemotywowany, nie dowozi wyników albo zachowuje się w toksyczny sposób?
jak zaprojektować proces rekrutacji, aby przyciągać do swojego zespołu ambitne, pracowite i kompetentne osoby?
jak podczas rozmowy rekrutacyjnej weryfikować kluczowe cechy i kompetencje kandydatów tak, aby nie podejmować decyzji wyłącznie na podstawie intuicji, która jest zawodna?
jak dodając do procesu rekrutacji szybką rozmowę telefoniczną przestać marnować czas na spotkania z osobami, które nie będą nadawały się do Twojego zespołu?
jak krok po kroku powinien wyglądać proces wdrażania nowego handlowca, aby szybko odnalazł się w zespole i realizował stawiane przed nim cele?
Prowadzący:
Karol Froń
Przedsiębiorca, praktyk sprzedaży i konsultant biznesowy, który pomaga firmom zwiększać sprzedaż przez telefon, budować skuteczne zespoły handlowe i zarabiać więcej.
Wraz z żoną Karoliną zarządza grupą ponad 140 telemarketerów w swojej firmie Contact Center One Best oraz grupą kilkudziesięciu handlowców w szybko rozwijającej się firmie FrońEnergy zajmującą się sprzedażą energii elektrycznej do firm.
Twórca modelu rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. oraz modelu przywództwa Dream Sales Team, które z powodzeniem są wykorzystywane w ponad 60 różnych branżach w Polsce.
Na przestrzeni ostatnich kilku lat w trakcie szkoleń stacjonarnych i konferencji online przeszkolił ponad 20.000 osób.
Przedsiębiorca, praktyk sprzedaży i konsultant biznesowy, który pomaga firmom zwiększać sprzedaż przez telefon, budować skuteczne zespoły handlowe i zarabiać więcej.
Wraz z żoną Karoliną zarządza grupą ponad 140 telemarketerów w swojej firmie Contact Center One Best oraz grupą kilkudziesięciu handlowców w szybko rozwijającej się firmie FrońEnergy zajmującą się sprzedażą energii elektrycznej do firm.
Twórca modelu rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. oraz modelu przywództwa Dream Sales Team, które z powodzeniem są wykorzystywane w ponad 60 różnych branżach w Polsce.
Na przestrzeni ostatnich kilku lat w trakcie szkoleń stacjonarnych i konferencji online przeszkolił ponad 20.000 osób.
Jakie efekty mają moi klienci?
"...Współpraca z Karolem przyniosła efekt w postaci 300 pozyskanych firm i zwiększenia sprzedaży o 150% od czasu szkolenia, od którego minęło już 5 miesięcy..."
Daniel Siwiec
Deweloper, autor książek
"... Karol Froń poprowadził szkolenie z pozyskiwania klientów przez telefon w mojej firmie. Jestem bardzo zadowolony z efektów, bo po szkoleniu sprzedaż wzrosła o 205% względem okresu sprzed szkolenia."
Tomasz Kopała
Nik-Tom (Sprzedaż Maszyn Rolnych)
"...W ciągu 3 miesięcy od szkolenia z Karolem pozyskaliśmy 170 nowych partnerów i zwiększyliśmy sprzedaż o 30% w stosunku do okresu poprzedzającego szkolenie..."
Karolina Grabowska
Project Manager - CashDirector S.A (biuro księgowe)