Bezpłatne Szkolenie Online

Jak w 4 krokach budować relacje w sektorze B2B oraz B2C i sprzedawać więcej nawet trudnym klientom?

Jak w 4 krokach budować relacje w sektorze B2B oraz B2C i sprzedawać więcej nawet trudnym klientom?

W trakcie bezpłatnego webinaru dowiesz się:

Jakie 4 główne przeszkody skutecznie utrudniają proces budowania relacji z klientem nawet doświadczonym handlowcom? ( i jak łatwo możesz je pokonać!)
[Instrukcja] Jak używając Metody Zimnego Odczytu błyskawicznie określić typ osobowości klienta - opanuj ją, a po chwili będziesz wiedział jakich argumentów użyć, aby wpłynąć na klienta!
Jakie 3 pytania MUSISZ zadać każdemu klientowi podczas rozmowy - wystarczy, że użyjesz tylko jednego z nich, a niemal natychmiast wzbudzisz zaufanie u swojego rozmówcy!
Dlaczego czasy wygadanych i agresywnych sprzedawców bezpowrotnie mijają - i jak wykorzystując siłę empatii i aktywnego słuchania możesz zdobyć przewagę nad konkurencją?

Prowadzący:

Karol Froń

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych. 

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe. 

Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia i ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami "na zimno"opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."

Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.

To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych. 

Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe. 

Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia i ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami "na zimno"opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."

Zdobądź łatwą do zastosowania wiedzę od praktyka i pobij swój rekord sprzedaży już w kolejnym miesiącu!

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Karol Froń - 2020