Karola Fronia zaprosiłem do swojej firmy ponieważ chciałem zwiększyć skuteczność moich telefonicznych sprzedawców. Celem spotkania było nauczenie handlowców prowadzenie jeszcze bardziej skutecznych rozmów, ale bez naciskania klientów, tylko bardziej w sposób relacyjny i przyjazny.
Okazało się, że już po kilku godzinach pracownicy rozmawiali z klientami jak z dawno nie widzianymi znajomymi, co było wręcz niewiarygodną przemianą, która wpłynęła bardzo pozytywnie na morale pracowników, gdyż nie musieli przekonywać klienta, bo on sam sobie sprzedawał poprzez umiejętnie prowadzoną rozmowę.
Karol przysłuchiwał się realnym rozmowom pracownika i na bieżąco korygował je wskazując elementy, które trzeba wyeliminować i pokazując jak rozmawiać by dokonać sprzedaży. Szkolenie pozwoliło jeszcze tego samego dnia dokonać kilku sprzedaży, za 9000 zł każda, dzięki temu inwestycja zwróciła się jeszcze tego samego dnia.
Karol Froń poprawdził szkolenie w naszej firmie, podczas którego pracowaliśmy nad zwiększeniem sprzedaży dla biur księgowych. W ciągu 3 miesięcy od szkolenia pozyskaliśmy 170 nowych partnerów i zwiększyliśmy sprzedaż o 30% w stosunku do okresu poprzedzającego szkolenie.
Mam przyjemność potwierdzić, że Karol Froń wielokrotnie gościł na spotkaniach regionalnych organizowanych dla Uczestników moich Warsztatów Inwestowania w Nieruchomości WIWN.pl®.
Jest niekwestionowanym ekspertem w dziedzinie sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz negocjacji. Z niebywałym entuzjazmem dzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem i wiedzą. Do każdej grupy
Uczestników podchodzi indywidualnie, dostosowując się na bieżąco do jej wymagań. Zawsze odpowiada na wszystkie, nawet najtrudniejsze pytania Uczestników spotkań. Jest jednym z najczęściej zapraszanych trenerów.
Karol Froń przeprowadził w naszej firmie roczny program mentoringowy dla działu sprzedaży. Nasza współpraca polegała na comiesięcznych spotkaniach z zespołem handlowym i pracowaniu nad poprawą poszczególnych elementów procesu sprzedaży telefonicznej.
Spotkania te zaowocowały zmianą postaw na proaktywną, scaleniem członków zespołu w jeden, wielki organizm oraz zwiększeniem skuteczności w sprzedaży, poprzez wypracowanie nowego modelu sprzedaży. Dzięki nowemu sposobowi pozyskiwania klientów, osiągamy lepsze efekty niż wcześniej, przy mniejszym nakładzie sił i środków
Karol Froń jest dla mnie jednym z najciekawszych autorytetów od sprzedaży telefonicznej. Nie dość, że potrafi praktycznie wesprzeć proces sprzedaży, to jeszcze umie o nim ciekawie opowiadać. Wiedza, którą przekazuje, jest prosta, łatwo aplikowalna, a przy okazji – dla mnie – odkrywcza i odświeżająca”.