Nikt nie rodzi się wybitnym sprzedawcą...
Nie istnieje również magiczny gen, który warunkuje poziom naszych umiejętności sprzedażowych!
Skuteczna sprzedaż jest wynikiem odpowiednich przekonań, nawyków i strategii działania, które wybitni sprzedawcy zdobywają na "polu walki" podczas setek rozmów z potencjalnymi klientami.
Nie każdy ma jednak czas i ochotę, aby uczyć się ich przez lata na własnych błędach...
Z tego też powodu stworzyłem 3-tygodniowy kurs online: "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców" w którym pomagam Ci wdrożyć strategie działania wykorzystywane przez najskuteczniejszych sprzedawców.
Każdego dnia otrzymasz ode mnie dostęp do nowego nagrania wideo w którym będę omawiał kolejną strategię działania!
Do każdej lekcji otrzymasz ode mnie plik pdf będący Twoją pracą domową na dany dzień i mający za zadanie pomóc Ci wdrożyć daną strategię w Twoje życie.
Każdy materiał wideo jest dostępny również w formie pliku MP3. Dzięki temu jeżeli brakuje Ci czasu możesz odsłuchać każdą lekcję na przykład w trakcie drogi do pracy.
Kurs online "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców" jest skierowany do Ciebie, jeżeli:
Autor Kursu
Karol Froń
Autor Kursu
Karol Froń
Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.
To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych.
Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe.
Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."
Nazywam się Karol Froń i od 2007 roku zajmuję się sprzedażą. Swoją przygodę zaczynałem jako zwykły telemarketer oraz doradca biznesowy.
To, co odróżniało mnie od moich kolegów z pracy to nieustający głód wiedzy i chęć stawania się coraz lepszym sprzedawcą. Dzięki temu dość szybko zostałem menadżerem zespołów sprzedażowych.
Dzisiaj jestem współwłaścicielem call center Contact Center One i a zdobyte doświadczenie zawodowe wykorzystuję do tego, aby szkolić własne zespoły sprzedażowe.
Jestem też właścicielem firmy szkoleniowej SMC24 oraz autorem książki : "100 taktycznych zasad sprzedaży - jak sprzedawać w XXI wieku". Dodatkowo na podstawie swojego 10-letniego doświadczenia opracowałem model rozmowy handlowej pt: "O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż."
DNIOWA GWARANCJA
Szkolenie to jest objęte 30 dniową gwarancją satysfakcji.
Wierzę w jego skuteczność oraz w to, że będzie dla Ciebie niezwykle przydatne.
Gdyby jednak z jakiegokolwiek powodu nie spełniło Twoich oczekiwań, to wystarczy, że w ciągu 30 dni wyślesz do mnie maila, a ja zwrócę Ci pieniądze bez zadawania jakichkolwiek pytań!
DNIOWA GWARANCJA
© Copyright Karol Froń 2019